Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 2185
Kjører disk 1 alt går greit, men når jeg putter i Cd 2, så skjer det ikke noe... Hva kan problemet være ?
At CD 2 er skadet kanskje? Bruker du originale plater, eller har du lastet ned spillet?
Trådstarter
46 2
Jeg kjøpte spillet igår :-) Helt ny vare:-)
Og din datamaskins tekniske spesifikasjoner stemmer overrens med det spillet krever?
Trådstarter
46 2
Sitat av tafsern Vis innlegg
Og din datamaskins tekniske spesifikasjoner stemmer overrens med det spillet krever?
Vis hele sitatet...
Hva mener du..? Jeg har ikke peiling på sånt Forklar meg er du snill
Sitat av Dennise Vis innlegg
Hva mener du..? Jeg har ikke peiling på sånt Forklar meg er du snill
Vis hele sitatet...
Møter maskinen din systemkravene til spillet?

Sitat av Wikipedia
Minimum:

* Intel Pentium III 1.0 GHz / Intel Celeron 1.2 GHz / AMD Athlon 1.2 GHz
* 256 MB RAM
* 2 GB free hard disk space
* DirectX 8.1 compatible audio support
* NVIDIA GeForce2 (MX 200/400 not supported) with 32 MB of ATI Radeon 8500 with 64 MB with Microsoft DirectX 9 drivers installed
* Windows 98SE, Windows 2000 with Service Pack 3, or Windows XP with Service Pack 1
Vis hele sitatet...
Trådstarter
46 2
Jeg får ikke noe som helst tilbakemelding, men fikk installert Game Spy med denne Swat-Cd...Ikke annet....
Hvilke spesifikasjoner har du på pcn? Gå hit og sjekk:

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Velg swat 4 og trykk på "can you run it" knappen.
Skal vel en god del til for at pc'n ikke møter de kravene da .... Men hvem vet :P
Sitat av Dennise Vis innlegg
Kjører disk 1 alt går greit, men når jeg putter i Cd 2, så skjer det ikke noe...
Vis hele sitatet...
Forklar mer.

Du begynner med å sette inn disk 1 altså, og får startet installeringen slik at den begynner å kopiere over filer ikke sant? Så kommer det etter hvert en meldingsboks om at du skal sette inn CD2 for å fortsette? Tar du da ut CD1 fra drevet og setter inn CD2? Forsvinner ikke meldingsboksen? Står det kanskje at du skal trykke OK? Dukker platen opp i Windows Utforsker (Min datamaskin)?

Du gir så ekstremt lite info.
Trådstarter
46 2
Sitat av Atec Vis innlegg
Skal vel en god del til for at pc'n ikke møter de kravene da .... Men hvem vet :P
Vis hele sitatet...



Sitat av Kinseek Vis innlegg
Forklar mer.

Du begynner med å sette inn disk 1 altså, og får startet installeringen slik at den begynner å kopiere over filer ikke sant? Så kommer det etter hvert en meldingsboks om at du skal sette inn CD2 for å fortsette? Tar du da ut CD1 fra drevet og setter inn CD2? Forsvinner ikke meldingsboksen? Står det kanskje at du skal trykke OK? Dukker platen opp i Windows Utforsker (Min datamaskin)?

Du gir så ekstremt lite info.
Vis hele sitatet...

Jeg setter inn CD1... Der står det installere Swat 4.. JA trykker jeg,.... Så begynner prosessen..... Etter den har blitt installert, så står det sett inn CD2, når jeg setter inn CD2 så skjer det ikke noe
Sist endret av Dennise; 22. mars 2009 kl. 12:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du flere enn en cd/dvd spiller på maskinen?
Mener å huske jeg skulle installere ett eller annet en gang der den på død og liv skulle lese disk 2 fra den andre spilleren jeg hadde ^^
Trådstarter
46 2
Sitat av Zendelum Vis innlegg
Har du flere enn en cd/dvd spiller på maskinen?
Mener å huske jeg skulle installere ett eller annet en gang der den på død og liv skulle lese disk 2 fra den andre spilleren jeg hadde ^^
Vis hele sitatet...
Dette har jeg ikke sjekket men skal se på det nå--- Kanskje det er det som er problemet.....
Tviler på at han har flere cd/dvd spillere på pcen, siden det er en bærbar.
Trykker du på OK knappen med en gang etter du har sett inn CDen? Kanskje du burde vente litt?
Trådstarter
46 2
Sitat av A-H Vis innlegg
Tviler på at han har flere cd/dvd spillere på pcen, siden det er en bærbar.
Trykker du på OK knappen med en gang etter du har sett inn CDen? Kanskje du burde vente litt?
Vis hele sitatet...
Vente litt... Nå har jeg venta evigheter

Hadde det vært snakk om biler så hadde jeg skjønt noe, men DATA ufffffffffffff... får nerveproblemer av det....
Sist endret av Dennise; 22. mars 2009 kl. 12:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av A-H Vis innlegg
Tviler på at han har flere cd/dvd spillere på pcen, siden det er en bærbar.
Trykker du på OK knappen med en gang etter du har sett inn CDen? Kanskje du burde vente litt?
Vis hele sitatet...
Gah, min feil. Så ikke det var bærbar ^^

Klarer du (trådstarter) å installere det greit på andre maskiner (om du har noen tilgjengelig)?
Trådstarter
46 2
Sitat av Zendelum Vis innlegg
Gah, min feil. Så ikke det var bærbar ^^

Klarer du (trådstarter) å installere det greit på andre maskiner (om du har noen tilgjengelig)?
Vis hele sitatet...
Har bare Bærbare PC-er jeg.. Men skal teste den på biblioteket imorn hvis jeg får lov

Tviler, men men... I have to do something :-P
Sist endret av Dennise; 22. mars 2009 kl. 12:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dennise Vis innlegg
Har bare Bærbare PC-er jeg.. Men skal teste den på biblioteket imorn hvis jeg får lov

Tviler, men men... I have to do something :-P
Vis hele sitatet...
Du kan også prøve å lukke andre programmer som evt. kjører i bakgrunnen. Kan være noe der. Har prøvd å google problemet men ikke kommet over noe fornuftig sånn i farta.
Trådstarter
46 2
Sitat av Zendelum Vis innlegg
Du kan også prøve å lukke andre programmer som evt. kjører i bakgrunnen. Kan være noe der. Har prøvd å google problemet men ikke kommet over noe fornuftig sånn i farta.
Vis hele sitatet...
Har ingen andre programmer som kjøres for øyeblikket.... Men takker for all hjelp
Sitat av Dennise Vis innlegg
Har ingen andre programmer som kjøres for øyeblikket.... Men takker for all hjelp
Vis hele sitatet...
Bare hyggelig, håper du finner ut av det! Lykke til (^^)
Hvis det er orginalt så kan du enkelt og greit ta kontakt med spillprodusenten sin supportavdeling om ikke annet fungerer :-)
Trådstarter
46 2
Takk for det Takk til alle dere andre oxo....
Sitat av Zendelum Vis innlegg
Bare hyggelig, håper du finner ut av det! Lykke til (^^)
Hvis det er orginalt så kan du enkelt og greit ta kontakt med spillprodusenten sin supportavdeling om ikke annet fungerer :-)
Vis hele sitatet...
OT: Leser du egentlig tråden i det hele tatt? Dette er ikke på noen måte negativt ment.
Sitat av Dennise Vis innlegg
Jeg kjøpte spillet igår :-) Helt ny vare:-)
Vis hele sitatet...
Sitat av Clr Vis innlegg
OT: Leser du egentlig tråden i det hele tatt? Dette er ikke på noen måte negativt ment.
Vis hele sitatet...
OT : Gullfiskhukommelse i dag =p
Trådstarter
46 2
Sitat av Clr Vis innlegg
OT: Leser du egentlig tråden i det hele tatt? Dette er ikke på noen måte negativt ment.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig

Sitat av Zendelum Vis innlegg
OT : Gullfiskhukommelse i dag =p
Vis hele sitatet...
Jeg tror problemet ligger i PC-en min,, så ikke tenk på det
Sist endret av Dennise; 22. mars 2009 kl. 13:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dennise Vis innlegg
Selvfølgelig
Vis hele sitatet...
Tror akkurat den var ment til meg siden jeg surret med om spillet var orginalt eller ikke ;-)
Trådstarter
46 2
Sitat av Zendelum Vis innlegg
Tror akkurat den var ment til meg siden jeg surret med om spillet var orginalt eller ikke ;-)
Vis hele sitatet...
hahhahahaahahahaaha Ikke ta det personlig...
Zendelum og Dennise: Tør jeg minne dere på at vi har et sett med regler her på nFF:

"6. Hvis du ikke har noe å bidra med i en diskusjon, er det heller ikke noe behov for deg å skrive noe.
Poster som "takk", "kult", "haha" og lignende anser vi som spam og blir dermed fjernet uten forvarsel. Tenk deg nøye om før du poster – still deg selv spørsmålet om det du skriver faktisk bidrar til diskusjonen."


Jeg vet det blir litt ironisk da jeg har "brutt" denne regelen selv, men bare som en påminneldse til dere. Reglene skal leses og følges før du tar forumet i bruk.

OnTopic:

Det er jo en mulighet for at CD2 er ødelagt og ikke klarer å leses. Da kan du enten ta kontakt med produsenten, eller enklere, ta med begge CD'ene til utsalgstedet og reklamér!
Trådstarter
46 2
Sitat av Clr Vis innlegg
Zendelum og Dennise: Tør jeg minne dere på at vi har et sett med regler her på nFF:

"6. Hvis du ikke har noe å bidra med i en diskusjon, er det heller ikke noe behov for deg å skrive noe.
Poster som "takk", "kult", "haha" og lignende anser vi som spam og blir dermed fjernet uten forvarsel. Tenk deg nøye om før du poster – still deg selv spørsmålet om det du skriver faktisk bidrar til diskusjonen."


Jeg vet det blir litt ironisk da jeg har "brutt" denne regelen selv, men bare som en påminneldse til dere. Reglene skal leses og følges før du tar forumet i bruk.

OnTopic:

Det er jo en mulighet for at CD2 er ødelagt og ikke klarer å leses. Da kan du enten ta kontakt med produsenten, eller enklere, ta med begge CD'ene til utsalgstedet og reklamér!
Vis hele sitatet...

Hei du... Får jeg ikke lov til å le her Well....

Sorry ass....

Men angående Cd2, jeg tror ikke den er ødelagt fordi jeg kjøpte dette spillet igår (uåpnet),,, Men men, hvem vet???? Hakke peil.....
Sitat av Clr Vis innlegg
Zendelum og Dennise: Tør jeg minne dere på at vi har et sett med regler her på nFF:

"6. Hvis du ikke har noe å bidra med i en diskusjon, er det heller ikke noe behov for deg å skrive noe.
Poster som "takk", "kult", "haha" og lignende anser vi som spam og blir dermed fjernet uten forvarsel. Tenk deg nøye om før du poster – still deg selv spørsmålet om det du skriver faktisk bidrar til diskusjonen."


Jeg vet det blir litt ironisk da jeg har "brutt" denne regelen selv, men bare som en påminneldse til dere. Reglene skal leses og følges før du tar forumet i bruk.

OnTopic:

Det er jo en mulighet for at CD2 er ødelagt og ikke klarer å leses. Da kan du enten ta kontakt med produsenten, eller enklere, ta med begge CD'ene til utsalgstedet og reklamér!
Vis hele sitatet...
Ja jeg må ærlig talt innrømmet jeg stusset litt over at du skal komme med slike påminnelser rett etter du selv har brutt de samme reglene. Spesielt siden det var din lille digresjon som førte til de videre postene om akkurat dette.
Som en liten forsikring til deg kan jeg forsikre deg om at jeg fortløpende evaluerer nytteverdien av mine innlegg og tar din kritikk til etterretning ;-)
Sitat av Dennise Vis innlegg
Hei du... Får jeg ikke lov til å le her Well....

Sorry ass....

Men angående Cd2, jeg tror ikke den er ødelagt fordi jeg kjøpte dette spillet igår (uåpnet),,, Men men, hvem vet???? Hakke peil.....
Vis hele sitatet...
Den kan fortsatt være feilprodusert, blitt ødelagt under/av produksjon/sending/deg.

Hvis du har kvittering ville jeg som sagt tatt med begge CD'ene, cover, manualer o.l (+ kvittering) til butikken du kjøpte det på.
Sitat av Dennise Vis innlegg
Hei du... Får jeg ikke lov til å le her Well....

Sorry ass....

Men angående Cd2, jeg tror ikke den er ødelagt fordi jeg kjøpte dette spillet igår (uåpnet),,, Men men, hvem vet???? Hakke peil.....
Vis hele sitatet...
Tror ikke han mener det personlig eller negativt ;-) ;-) hirr hirr

Sjekk disse og se om noe hjelper :
http://activision.custhelp.com/cgi-b...i=&p_topview=1
http://activision.custhelp.com/cgi-b...i=&p_topview=1
Trådstarter
46 2
Sitat av Clr Vis innlegg
Den kan fortsatt være feilprodusert, blitt ødelagt under/av produksjon/sending/deg.

Hvis du har kvittering ville jeg som sagt tatt med begge CD'ene, cover, manualer o.l (+ kvittering) til butikken du kjøpte det på.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte å prøve den først på andre PC-er før jeg sender den til butikken.... Kan hende at den er skadet, who knows

Sitat av Zendelum Vis innlegg
Tror ikke han mener det personlig eller negativt ;-) ;-) hirr hirr

Sjekk disse og se om noe hjelper :
http://activision.custhelp.com/cgi-b...i=&p_topview=1
http://activision.custhelp.com/cgi-b...i=&p_topview=1
Vis hele sitatet...

Nå tør jeg ikke le Er redd for at jeg blir kicket ut Clr skremte meg
Sist endret av Dennise; 22. mars 2009 kl. 13:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dennise Vis innlegg
Jeg setter inn CD1... Der står det installere Swat 4.. JA trykker jeg,.... Så begynner prosessen..... Etter den har blitt installert, så står det sett inn CD2, når jeg setter inn CD2 så skjer det ikke noe
Vis hele sitatet...
Du svarte ikke på spørsmålene mine:

Tar du da ut CD1 fra drevet og setter inn CD2?
Forsvinner ikke meldingsboksen?
Står det kanskje at du skal trykke OK?
Dukker platen opp i Windows Utforsker (Min datamaskin)?
Lyser det i CD-drevet? Dvs. er det aktivitet eller dør det fort?
Sist endret av Kinseek; 22. mars 2009 kl. 14:46.
Trådstarter
46 2
Sitat av Kinseek Vis innlegg
Du svarte ikke på spørsmålene mine:

Tar du da ut CD1 fra drevet og setter inn CD2?
Forsvinner ikke meldingsboksen?
Står det kanskje at du skal trykke OK?
Dukker platen opp i Windows Utforsker (Min datamaskin)?
Lyser det i CD-drevet? Dvs. er det aktivitet eller dør det fort?
Vis hele sitatet...
Det eneste som står etter installering er: Sett inn CD2.. Når jeg gjør det så skjer det ingen ting,,,
Ok. Følg litt mer med på hva jeg spør om nå...

Du sier *etter* installering: får du beskjed om å sette inn CD2 under installering eller "etter"?

Dukker platen opp i Windows Utforsker (Min Datamaskin)?

Er spillet egentlig faktisk installert, bare du ikke har skjønt at prompten om å sette inn CD2 var for at den skulle være i når du startet spillet opp fra en snarvei på skrivebordet eller start-menyen?
Sist endret av Kinseek; 22. mars 2009 kl. 16:40.
Jeg har nå lastet ned og installert spillet for å sjekke om jeg støtte på noen problemer (noe jeg ikke har gjort tidligere, og dette er et spill jeg har spilt endel før). Jeg hadde ingen problemer. Når den var ferdig å kopiere filer fra CD1 ble jeg, som trådstarter, bedt om å sette inn CD2:
http://bildr.no/thumb/372565.jpeg
Jeg satte inn (mountet) CD2, og klikket OK på boksen, og alt gikk som blå Swix på påskeføre (ingen problemer med andre ord).
Sist endret av charz0r; 22. mars 2009 kl. 17:11.
Trådstarter
46 2
Sitat av Kinseek Vis innlegg
Ok. Følg litt mer med på hva jeg spør om nå...

Du sier *etter* installering: får du beskjed om å sette inn CD2 under installering eller "etter"?

Dukker platen opp i Windows Utforsker (Min Datamaskin)?

Er spillet egentlig faktisk installert, bare du ikke har skjønt at prompten om å sette inn CD2 var for at den skulle være i når du startet spillet opp fra en snarvei på skrivebordet eller start-menyen?
Vis hele sitatet...

Platen dukker ikke opp Nei,,, Det ser ikke ut som den har blitt installert.. Tror det er skade på CD-en jeg.... Har prøvd alt idag!

Sitat av charz0r Vis innlegg
Jeg har nå lastet ned og installert spillet for å sjekke om jeg støtte på noen problemer (noe jeg ikke har gjort tidligere, og dette er et spill jeg har spilt endel før). Jeg hadde ingen problemer. Når den var ferdig å kopiere filer fra CD1 ble jeg, som trådstarter, bedt om å sette inn CD2:
http://bildr.no/thumb/372565.jpeg
Jeg satte inn (mountet) CD2, og klikket OK på boksen, og alt gikk som blå Swix på påskeføre (ingen problemer med andre ord).
Vis hele sitatet...
Bra at det funker hos deg, Her går det ikke....
Sist endret av Dennise; 22. mars 2009 kl. 17:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dennise: Har du Windows XP eller Windows Vista?
Trådstarter
46 2
Sitat av charz0r Vis innlegg
Dennise: Har du Windows XP eller Windows Vista?
Vis hele sitatet...
Windows XP
Okay, grunnen til at jeg spør er at det virker som at det er et kompatibilitetsproblem med Windows Vista og dette spillet. Om du har XP har jeg ingen anelse hva som er feil. Eneste jeg kan foreslå er, som det har blitt foreslått før, at du prøver å installere det på en annen maskin der du har administrator-rettigheter. Fungerer det ikke da heller er det noe feil med CDen(e), og da foreslår jeg at du oppsøker butikken du kjøpte spillet på for å høre om det går an å få bytta.
Et annet alternativ er å laste ned spillet og bruke CD-key'en du har kjøpt under installasjonen.
Sist endret av charz0r; 22. mars 2009 kl. 17:39.
Trådstarter
46 2
Sitat av charz0r Vis innlegg
Okay, grunnen til at jeg spør er at det virker som at det er et kompatibilitetsproblem med Windows Vista og dette spillet. Om du har XP har jeg ingen anelse hva som er feil. Eneste jeg kan foreslå er, som det har blitt foreslått før, at du prøver å installere det på en annen maskin der du har administrator-rettigheter. Fungerer det ikke da heller er det noe feil med CDen(e), og da foreslår jeg at du oppsøker butikken du kjøpte spillet på for å høre om det går an å få bytta.
Et annet alternativ er å laste ned spillet og bruke CD-key'en du har kjøpt under installasjonen.
Vis hele sitatet...
Takk for hjelpen,,,Håper det ordner seg imorn,,, Skal prøve Cd-en på ei anna maskin
Trådstarter
46 2
Ville bare takke alle sammen for hjelpa... Leverte nettopp Cd-en til butikken det var det som var problemet.... (fabrikkfeil)....
Sitat av Dennise Vis innlegg
Ville bare takke alle sammen for hjelpa... Leverte nettopp Cd-en til butikken det var det som var problemet.... (fabrikkfeil)....
Vis hele sitatet...
A-ha! Kunne med andre ord hatt aldri så kreative løsninger til problemet uten at det hadde hjulpet ;-)
(kanskje utenom å ha lastet ned piratversjon og benytte seg av lovlig key som jeg mener og huske det ble nevnt et sted her)

Bra du fant ut av det (^^)
Sist endret av Zendelum; 24. mars 2009 kl. 13:35.
Trådstarter
46 2
Sitat av Zendelum Vis innlegg
A-ha! Kunne med andre ord hatt aldri så kreative løsninger til problemet uten at det hadde hjulpet ;-)
(kanskje utenom å ha lastet ned piratversjon og benytte seg av lovlig key som jeg mener og huske det ble nevnt et sted her)

Bra du fant ut av det (^^)
Vis hele sitatet...

Thnx anyway