Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1002
Jeg har drukket ca 2 shots av Captain Morgan, tatt et par Rivotril og 4-5 Diazepam. Føler pusten blir svakere men den går opp og ned føler jeg. Bare meg som overreagerer? Eller kanskje et bitte lite panikk anfall?
Ikke ta mer så går dette fint.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har dessverre 0 kunnskap på benzo eller kombinasjonen du utfører, men hvis du ikke gjorde noe research på forhånd gjør denne opplevelsen om til en lekse som gjør at du gjør research på forhånd neste gang.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har dessverre 0 kunnskap på benzo eller kombinasjonen du utfører, men hvis du ikke gjorde noe research på forhånd gjør denne opplevelsen om til en lekse som gjør at du gjør research på forhånd neste gang.
Vis hele sitatet...
Har tatt "cocktails" mange gange før, tror jeg bare tok 3-4 for mange rivo
Slapp av og ikke ta mer.
drikk vann en gang i timen, ett glass altså, og bare slapp av. har det ikke gått over enda så vil det nok gå over om max noen timer Spesielt hvis du er frisk ellers!
Jeg tok 2 jægershots, 4-5 halvlitere og 4 eller 5 rivo på en kveld. Husker ikke stort mere før 1-2 dager etterpå, mista førerkort men bra gikk det iallfall.
Det går bra. Alkoholen har sikkert allerede begynt å debbe ut, bare prøv å styr inntaket.