Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1265
Hei, skal bestille ny e-sigg å jeg har funnet en mod som heter Aegis Mini som ser skikkelig robust ut og tåler utrolig mye juling etter de klippene jeg har sett på youtube. Men batteriet er på 2200 mah, noe jeg syntes hørtes litt lite ut så ble litt usikker der. Så er det noen som har prøvd denne og kan fortelle litt om den, eller evt. har andre mods å anbefale? Kriterier: Tåler en støyt, er minimum 70w, har greit batteritid, og ikke så veldig dyrt.


Håper på svar.

Btw: Trenger ikke ny tank.
Sist endret av Noisediary; 20. september 2019 kl. 00:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
vil anbefale en normal størrelse mod så du har god batteritid isteden.
så på aegis legend selv sist jeg kjøpte, men endte opp med innokin proton og har en smok x-priv fra før.

planen var å bruke de om hverandre med forskjellige smaker, men likte proton så mye bedre at jeg bare bytter tank for å variere smak.

men skal du ha no som tåler en del og har godt med batteri så er vel aegis legend fortsatt det beste valget
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
vil anbefale en normal størrelse mod så du har god batteritid isteden.
så på aegis legend selv sist jeg kjøpte, men endte opp med innokin proton og har en smok x-priv fra før.

planen var å bruke de om hverandre med forskjellige smaker, men likte proton så mye bedre at jeg bare bytter tank for å variere smak.

men skal du ha no som tåler en del og har godt med batteri så er vel aegis legend fortsatt det beste valget
Vis hele sitatet...
Takk for informativt svar har ødelagt flere mods etter min egen uforsiktighet, derfor trenger jeg en som tåler litt juling. Stikker innom iSmokeKing i morgen å sjekke om de har aegis legend eller eventuelt mini utgaven på lager og forhøre meg litt rundt batteritid og slikt.
Aegis Legend bruker utbyttbare 18650 batterier så batterikapasitet tilsvarer så mange batterier du klarer å bære med deg. Anbefaler også denne, veldig fornøyd med min.
er enige me de oppforbi meg her, jeg kikka også først på aegis mini til jeg oppdaga at det kun var innebygd batteri noe som er noe dritt..da lade kontakten ofte rimelig kjapt slutter å respondere da står du der.. endte opp med aegis legend istedenfor og ikke angret ett sekund eneste er at den er noe stor om du skal ha den i bukselommen feks men perfekt å stående hjemme synes jeg hvertfall ellers har jeg nettopp bestilt en ny mod fra aliexpress som ikke tar stor plass og separate batterier ( flere varianter mulig å bruke) og ikke verst på pris heller..rett over 200 inkl frakt.
https://www.aliexpress.com/item/3303...2ea94c4dax5hPF

kjenner ingen som har denne moden men synes den så ganske spennende ut, og sett litt omtaler på youtube
Sitat av erl1 Vis innlegg
er enige me de oppforbi meg her, jeg kikka også først på aegis mini til jeg oppdaga at det kun var innebygd batteri noe som er noe dritt..da lade kontakten ofte rimelig kjapt slutter å respondere da står du der.. endte opp med aegis legend istedenfor og ikke angret ett sekund eneste er at den er noe stor om du skal ha den i bukselommen feks men perfekt å stående hjemme synes jeg hvertfall ellers har jeg nettopp bestilt en ny mod fra aliexpress som ikke tar stor plass og separate batterier ( flere varianter mulig å bruke) og ikke verst på pris heller..rett over 200 inkl frakt.
https://www.aliexpress.com/item/3303...2ea94c4dax5hPF


kjenner ingen som har denne moden men synes den så ganske spennende ut, og sett litt omtaler på youtube
Vis hele sitatet...
Hm. Så unektelig bra ut denne moden med 4.9/5 basert på flere hundre tilbakemeldinger. Det indikerer at så og si alle er veldig fornøyd med den. Kan være en fin mod å ha i lomma i forhold til Legend som jeg har kjøpt, og som jeg foreløpig er veldig fornøyd med. Men hovedsaklig til å bruke å vape hjemme med - ikke med meg da den er en smule stor etter min smak til det formålet.

Og hva kan jeg forvente at leveringstiden er fra aliexpress? Og er det lov å bestille batterier derfra uten at tollere konfiskerer den eller anbefaler dere å kjøpe det i Norge?