Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 13061
De siste ukene har jeg fulgt aktivt med på dette internett fenomenet kalt Qanon, og over tid blir jeg mer og mer forbløffet over hva som skjer. Selv har jeg ganske nylig oppdaget dette og begynt å følge med, men den første Q posten var den 28. oktober i 2017, så dette har holdt på en stund.

Det hele startet med en bruker på 4chan og 8chan som postet kryptiske meldinger under navnet Q. Postene hadde helt klart noe med politikk å gjøre, og så ut til å være fra noen som hadde insider informasjon. Brukere på 4chan hoppet på dette og begynte og spekulere og lage teorier, og flere trodde at dette muligens kunne være noen veldig nærme president Trump, eller presidenten selv. Mange trodde også dette bare var en troll.

Etterhvert begynte det å komme flere og flere hint og sammenhenger mellom Q postene og president Trump. Enten ved twitter, eller presidentens handliger. Q har også ved flere anledninger fortalt om kommende ting innen amerikansk politikk, som faktisk i ettertid har skjedd. På dette punktet er det så mange "Q Proofs" at det ikke lengre er noe tvil (for min del) om at Q er noen nærme Trump med insider informasjon i Q teamet, samt folk med mye data kompetanse. Favoritten min er desidert denne, hvor noen spør trump om å : https://www.youtube.com/watch?v=Qsv_0uam-Xs

I denne videoen vises også 7 sammentreff mellom Q postene og hendelser i ettertid. Denne videoen ble publisert den 3. august, og endel flere "proofs" har kommet i ettertid, men mange av disse i videoen er helt klart snodige:
https://www.youtube.com/watch?v=e3KGT_YboSA

Ellers kan man grave litt gjennom denne siden for å se flere "Q proofs": https://www.qproofs.com/home.html

Jeg legger ved disse og lenkene fordi jeg vet mange her inne er skeptiske til ting som dette, og man må ta seg litt tid til å undersøke for å faktisk kunne danne seg en mening om dette. Det er mange Qposts, og mange av dem er veldig kryptiske, derfor er det greit å ha ting samlet på et sted. Det er fort gjort å greie dette under konspirasjons kammen, og danne en bestemt mening før man egentlig har undersøkt.


Formålet med Q er å komme seg rundt betalte medier og kunne gi folket insider informasjon om korrupte politikere, og for å avsløre "The Deep State" uten å direkte lekke informasjon. Deep State/DS er kort fortalt folk med masse penger og makt som ikke tilhører noe politisk agenda eller parti. Dette er folk med sine egne agendaer.

Måten Q skriver på er veldig kryptisk og inneholder som regel spor og spørsmål. Herfra må folk selv undersøke videre selv og prøve å finne konklusjoner. Dette tror jeg først og fremst er for å ikke direkte lekke informasjon, men også fordi at folk burde gradvis eksponeres for disse tingene og selv få åpenbaringen om ting som skjer bak kulissene.
"This is not easy to accept nor believe.
Crumbs make bread." -Q post nr. 140

Ting relatert til Qanon har blitt vanskelig å finne, spesielt på hovedmediene som Twitter, Google, YT osv. Subredditen hvor folk diskuterte Q postene ble også bannet og lagt ned. Qanon postere blir shadow bannet på twitter osv med mindre man skriver noe negativt. På youtube vil man også se at hvis man søker på Qanon må du først bla igjennom endel videoer med titler som "How the false, fringe 'QAnon' conspiracy theory aims to protect Trump" før man kommer til videoer som faktisk viser postene og sammentreffene der, samme med google. Man er med andre ord rimelig gal og dum hvis man tror dette har noe for seg, skulle man tro.

Derfor lagde jeg denne tråden sånn at de som ikke allerede følger med på Q kan få en innføring, og derfra bedømme selv hva de tenker. Her kan vi også diskutere nye Q drops osv om det skulle være interesse for det! Jeg vet at dette høres far fetched ut, og det tok meg også litt tid før jeg ble helt overbevist, men undersøk og grav litt selv før du danner en mening.

Mange er sikkert skeptiske og jeg vil gjerne høre hva dere også tenker om dette!

Linker:
Q posts: https://qmap.pub/
Her kan man følge med på nye Q drops, og se alle de gamle.
På sidebaren kan man også finne annen informasjon

Reddit Refugees (Diskusjonsforum):
https://voat.co/v/QRV

Flere youtubere lager videoer hvor de analyserer nye Q posts som kan være greit da mange av postene er vanskelige å skjønne noe av, og kan inneholde navn man ikke er så kjent med. Favoritten min er IPOT kanalen. Han blander mye humor inn i videoene sine som gjør det hele enda mer underholdende. Hans kanal kan du finne her:
https://www.youtube.com/channel/UCAy...y5UcsRjh2ItvxQ

Peace!
Disinfo, fake news, trolling eller false flag. Hvis denne gjengen virkelig sitter på verdifull info burde det være en ekstremt smal sak å bekrefte dette mye mer konkret i forkant. Det er også tydelig at nettsiden(e) cherrypicker sammenhenger fra innleggene ekstremt hardt. Hva betyr all informasjonen de ikke kan knytte mot noe? Tipper dette dreier seg om et eller flere internettroll med en agenda og kaanskje en viss tilgang, uten noe virkelig saftig info som jeg kan se.
hellz yea! Nesten enda viktigere er midterm valgene som er rett rundt hjørnet hvor det avgjøres om demokratene får flertall eller ikke. Får de det går ikke Q planen igjennom mest sannsynlig. Ble plutselig interessant med politikk etter Q kom inn i bildet. Skremmende å se hvordan norske medier også bare svartmaler Trump. Hva vinner de på det?

Sitat av tihihihi Vis innlegg
Disinfo, fake news, trolling eller false flag. Hvis denne gjengen virkelig sitter på verdifull info burde det være en ekstremt smal sak å bekrefte dette mye mer konkret i forkant. Det er også tydelig at nettsiden(e) cherrypicker sammenhenger fra innleggene ekstremt hardt. Hva betyr all informasjonen de ikke kan knytte mot noe? Tipper dette dreier seg om et eller flere internettroll med en agenda og kaanskje en viss tilgang, uten noe virkelig saftig info som jeg kan se.
Vis hele sitatet...
Hele poenget med denne planen er å sakte men sikkert slippe informasjonen. Grunnen til det er at hvis alt hadde blitt sluppet på likt hadde media bare undergravd det nesten ingen hadde brydd seg. Akkurat som det har vært med alle wikileaks sakene f.eks. Ganske drøy informasjon som har kommet ut der men ingen ser ut til å bry seg særlig. Derfor slipper man kontinuerlig små "carpet bombs" før man etterhvert slipper MOAB'n (mother of all bombs)

Slipper man litt etter litt, blir det etterhvert mer åpenbart for de fleste og verre å benekte. Q har lenge snakket om noen FISA-dokumenter som etterhvert skal slippes som vil implisere flere store navn fra det demokratiske parti i korrupsjon og valgfusk, muligens også noen store nyhetskanaler. Ganske nylig tweetet trump at han har kalt for at FISA dokumentene skal offentliggjøres, men dette har ingen store nyhetskanaler jeg har sett rapportert om, hvorfor? Dette må gjennom noen ledd før det kan offentliggjøres, men til syvende å sist er det presidenten som avgjør om det slippes eller ikke, og folk fra det demokratiske parti gjør absolutt alt de kan for å forhindre dette. Men det kommer.

Planen i følge Q er å først få inn Kavanaugh som dommer, så offentliggjøre dokumentene. Og ja, noe av Q postene er disinfo, som Q selv har skrevet er dette noen ganger nødvendig da medier og politikere også følger med på Q.

Sjekk dette intervjuet med ex-kgb agent fra 1985 om taktikken for å klare å innføre kommunisme, se om du kjenner deg igjen her iforhold til hva som skjer rundt i verden

https://www.youtube.com/watch?v=zeMZGGQ0ERk
Sist endret av varmtarm; 2. oktober 2018 kl. 03:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av varmtarm Vis innlegg
Ble plutselig interessant med politikk etter Q kom inn i bildet. Skremmende å se hvordan norske medier også bare svartmaler Trump. Hva vinner de på det?
Vis hele sitatet...
Det er dette jeg mener; for alt vi vet kan dette være fordømt godt skjult velgersanking blant grupper som vanligvis ikke er interessert i politikk. Ikke nødvendigvis i regi av andre enn private, uavhengige Trump-supportere.

Trump representerer omtrent det motsatte av de fleste nordmenns verdier, så det er klart at svartmaling selger flere aviser.

Bekymringen min angående denne utviklingen går på at det finnes en begrenset mengde spalteplass per døgn. Når så mye brukes på det regelrette klovneriet hans blir andre og viktigere saker satt i bakgrunnen. Hvilke saker? Hvem tjener på dette? Ser på en president, spesielt i USA, som en ambassadør fra regjeringa til folket. Han er sannsynligvis omringa av mer kompetente mennesker.

Dette er kanskje en avsporing, men jeg mener at Twitter burde vært forbudt for offentlige maktpersoner. I det minste burde tweets følges av en saklig utdypning med kildehenvisninger og rasjonelle argumenter. Tenk hvor store ringvirkninger et kjapt innfall fra en tosk med forkastelig retorikk får for hele verden. Fordumming på høyt nivå.
Sitat av tihihihi Vis innlegg
Det er dette jeg mener; for alt vi vet kan dette være fordømt godt skjult velgersanking blant grupper som vanligvis ikke er interessert i politikk. Ikke nødvendigvis i regi av andre enn private, uavhengige Trump-supportere.

Trump representerer omtrent det motsatte av de fleste nordmenns verdier, så det er klart at svartmaling selger flere aviser.

Bekymringen min angående denne utviklingen går på at det finnes en begrenset mengde spalteplass per døgn. Når så mye brukes på det regelrette klovneriet hans blir andre og viktigere saker satt i bakgrunnen. Hvilke saker? Hvem tjener på dette? Ser på en president, spesielt i USA, som en ambassadør fra regjeringa til folket. Han er sannsynligvis omringa av mer kompetente mennesker.

Dette er kanskje en avsporing, men jeg mener at Twitter burde vært forbudt for offentlige maktpersoner. I det minste burde tweets følges av en saklig utdypning med kildehenvisninger og rasjonelle argumenter. Tenk hvor store ringvirkninger et kjapt innfall fra en tosk med forkastelig retorikk får for hele verden. Fordumming på høyt nivå.
Vis hele sitatet...
Det er absolutt en mulighet, noe jeg selv tenkte på i starten da jeg begynte å lese om det her. Men etter å ha fulgt med på postene en stund nå virker det ikke slik for meg. Men man skal alltid være kritisk og det er absolutt en lur ting. Er ikke så altfor lenge siden jeg også så på trump på den måten der, da jeg ikke brydde meg noe spesielt om politikk og bare leste overskrifter osv. Etter hele Q greia har jeg begynt å se mer på hele pressekonferanser og taler osv med trump, og ikke bare de små utdragene tatt ut av kontekst i media som får han til å se dårlig ut. Blir bare mer og mer åpenlyst hvor hardt de faktisk går inn for å svartmale alt han gjør. Hvem er det som vinner på dette? Hvertfall ikke trump. Godt eksempel er talen han just hold FN's general forsamling. Først så jeg talen, for så å sjekke nyhetene etterpå. Det eneste de klarte å ta ut fra den talen var det korte sekundene der folk lo i salen? Det er ganske mange andre ting i den talen der som etter min mening er nyhetsverdig.

Det at han har mange andre kompetente mennesker er jeg enig i, noe faktisk Q også hinter til i noen av postene sine: https://archive.4plebs.org/pol/threa...975/#147433975

was trump asked to be president?

Twitter er jo en måte å forsvare seg fra alt pisset som blir skrevet i medier. Hvilken retorikk mener du? At han sier ting som det er og kanskje kan fornærme noen underveis? buhu. Se på din egen retorikk.
Sitat av varmtarm Vis innlegg
I denne videoen vises også 7 sammentreff mellom Q postene og hendelser i ettertid. Denne videoen ble publisert den 3. august, og endel flere "proofs" har kommet i ettertid, men mange av disse i videoen er helt klart snodige:
https://www.youtube.com/watch?v=e3KGT_YboSA
...
Måten Q skriver på er veldig kryptisk og inneholder som regel spor og spørsmål. Herfra må folk selv undersøke videre selv og prøve å finne konklusjoner.
Vis hele sitatet...
Ja, retrofitting.
▼ ... over en måned senere ... ▼
varmtarm

Jeg har fulgt med på QAnon siden midten av november i fjor. Det er uten tvil at det du skriver stemmer. Det er dritspennende. Bedre enn den beste filmen/boka en har lest. WWG1WGA
Er det ikke allerede tråd om dette?
Jeg er ny her. Svarte bare på den tråden om dette emnet
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Au79 Vis innlegg
varmtarm

Jeg har fulgt med på QAnon siden midten av november i fjor. Det er uten tvil at det du skriver stemmer. Det er dritspennende. Bedre enn den beste filmen/boka en har lest. WWG1WGA
Vis hele sitatet...
Ja det er jævlig spennende. Er ingen tvil om at det stemmer men ville bare ikke legge det frem sånn, sånn at folk heller kan avgjøre det selv.
WWG1WGA!!
Jeg biter.

Spesifikt hva er det som meldes som en konspirasjon?

Og spesifikt hva er de mest overbevisende bevisene på dette. Kort og lettfattelig, slik som bevis pleier å være.
Sist endret av Vekst; 23. november 2018 kl. 18:08.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg tror også på Qanon!

Jeg håper virkelig at det Q sier stemmer, og at det blir gjort noe med...!


Det ble postet på QRV i går, en lenke til en screenshot av en thread på 4Chan /pol hvor den som skriver sier at han er dypt inne i granskingen av Clinton. Og dette tilbake i 2016!
https://i.redd.it/6zq652jwnhuz.png

Her er noe av det som står der, og som virkelig er jaw-dropping! :O


"If we recommend, we literally hand over documentation implying the entire government is involved in treason at the highest levels and everyone is about to duck and cover, as well as some sensitive details of SAPs (Special Access Programs) which would obliterate national security."


"Your moral inclinations may look good on the internet, but in real life the situation is complicated. You cannot possibly ask the entire government to prosecute itself. Lynch has also given to the Foundation (Clinton), and has many ties to many people she should not. Remember that Bill appointed her. She is a great prosecutor, but she did not get where she is by simply being good at her job."


"I will put it to you this way: You have three choices,

A) Turn over all of the information to the DOJ, make public a recommendation, the truth comes out, the entire world realizes how much the US is meddling in foreign affairs and we go to war, the civilian population realizes how much foreign money influences our government, and a civil war begins.

B) You cherry-pick the data to implicate the people already in the eye of the public opinion, so the chips fall on the heads of a select few and the whole system does not crash.

C) You do nothing and watch the unstable political climate to gauge how you will respond."


Hmm....Jeg skjønner at dette kan ta tid altså. Den vanskeligste "operasjonen" i historien indeed, hvis alt dette stemmer!
Slutt å kall det den dype staten, det er ikke noe vits i å gjøre dette mer mystisk enn hva det allerede er. Det finnes mektige mennesker i næringslivet som jobber sammen og har mye makt over politiske beslutninger, og det finnes flere forskjellige grupperinger innad i dette systemet som også jobber sammen og mot hverandre. Grattis, dere har blitt eksponert for hvordan næringslivet og politikk fungerer på den mest barnslige måten tilgjengelig. Ja, det er dritt, det skjønner alle med en halv hjerne. Og guess what bitches, Trump er ikke på noe "crusade against the deep state", han er faen meg en del av etablissamentet selv! Og etablissamentet bare elsker å kødde med sånne freaks som dere!
Sist endret av brennesle; 27. desember 2018 kl. 22:00.