Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  114 10537
http://img403.imageshack.us/img403/95/bilde1lc9.png

Aftenposten skriver:

Nettkamp mot Vigrid:
Høyesterett mener Vigrid-stifter Tore Tvedt kan dømmes for rasistiske meninger.
17-åringen Tommy Myrbostad, ungdommen som setter Vigrid på plass i en film på YouTube.
Snart kommer oppfølgeren. Filmene hans har over to millioner treff på nett.
Vis hele sitatet...
Filmen: http://www.youtube.com/watch?v=5cO57Wf4Ndk
Trailer til toer'n: http://www.youtube.com/watch?v=A765VyjyXbA

Har sett filmen og selv om den er ganske "fjortis" og for det meste bare slår vitser rundt nettsiden til vigrid er jeg enig med han.
Filmen har tydelighvis fått ganske mye respons og oppmerksomhet, og nummer 2 er på vei...
(Hr. Tommy har fått over 1000 personer til å si seg enig med fult navn på youtube, til sammenligning har vigrid 300 medlemmer)

Det jeg lurer på er: kommer vigrid til å slå tilbake?
Og blir det da en "video response" eller personelig oppmøte seint på natta?
Sist endret av Turbolego; 22. desember 2007 kl. 05:04.
Vigrid består av en gjeng hjernevaskete personer som mest sannsynlig har hatt en vanskelig barndom. Om de kommer til å dukke opp hjemme hos duden er vel noe vi ikke skal se helt bort i fra, hjernedøde som de er. Men til syvende og sist vil de alle dø ut da de er svært så svake mennesker som taper på jordas survival of the fittest ordning.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Er like tullete han der som Vigrid. Dårlig humor rett og slett.

Tror Vigrid tar det for det det er. En liten hvalp som prøver å få oppmerksomhet. At innslagene er så dårlig gjennomført fører sikkert til at Vigrid tar det med knakende ro.
Sist endret av thomasf; 22. desember 2007 kl. 05:08.
Nå har han tatt seg vann over hodet, det er ikke lurt å tulle med slikt som enkeltperson.
Om Vigrid blir provosert kan det i verste fall være at han må leve med politibeskyttelse en stund.

I tillegg er det som du nevner turbolego, ganske barnslig fremstillt. Samme opplegg som "14tis the movie" serien som jeg aldri har hatt sansen for.

Gode intensjoner, men han stiller seg selv alene ansvarlig om det skjer noe med han.
Sist endret av ProtoZ; 22. desember 2007 kl. 05:15.
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av thomasf
Er like tullete han der som Vigrid. Dårlig humor rett og slett.

Tror Vigrid tar det for det det er. En liten hvalp som prøver å få oppmerksomhet. At innslagene er så dårlig gjennomført fører sikkert til at Vigrid tar det med knakende ro.
Vis hele sitatet...
hehe, så enig...
Men det hadde ikke overasket meg om han ble buttfucked av en gæærn viking, akkurat...

Sitat av ProtoZ
Nå har han tatt seg vann over hodet, det er ikke lurt å tulle med slikt som enkeltperson.
Om Vigrid blir provosert kan det i verste fall være at han må leve med politibeskyttelse en stund.

I tillegg er det som du nevner turbolego, ganske barnslig fremstillt. Samme opplegg som "14tis the movie" serien.

Gode intensjoner, men han stiller seg selv alene ansvarlig om det skjer noe med han.
Vis hele sitatet...
Intensjonene hans so far er vel å få "Suscriber boost" og oppslag i avisa...
Dette har han lykkes med.
Hadde han enda laget en god oppsumering, og poengtert hvorfor f.eks. Vigrid lederen kan dømmes av høyesterett for rassisme, og slutta med de lange "lattersekvensene" på 30 sek...
Hadde kanskje Vigrid kommentert saken.

Sitat av ProtoZ
Du svarer på et spørsmål jeg ikke stillte, but that's cool.
Vis hele sitatet...
Peace. [color=cyan]** sove nå >_< **[/color]
Sist endret av Turbolego; 22. desember 2007 kl. 05:24.
Sitat av Turbolego

Intensjonene hans so far er vel å få "Suscriber boost" og oppslag i avisa...
Dette har han lykkes med.
Vis hele sitatet...
Du svarer på et spørsmål jeg ikke stillte, but that's cool.
Tror ikke det der hjelper mye mot Vigrid, dessverre. Altfor uproft og stotrete og han klarte jo ikke å le ordentlig engang, ble bare slitsomt og kjedelig å høre på fyren. Vigrid er noe dritt, men de mister neppe nattesøvnen over han fyren der..
Vi får se om vigrid gjør noe etter film nummer 2. Om Tommy har den faktaen om Vigrid og det han snakker om så kanskje de bryr seg mere enn det de gjorde med film nummer 1.

OT:
Personlig liker jeg ikke Tommy, for meg virker det som om han tror han er en eller annen superkjendis. Blir bare kvalmt.
Tvedt sa jo igjennom sin advokat Elden at de hadde sans for guttens bruk av ytringsfriheten. Tror nok ikke Vigrid gjør noe her.
Sitat av HassanMofasa
Vigrid består av en gjeng hjernevaskete personer som mest sannsynlig har hatt en vanskelig barndom. Om de kommer til å dukke opp hjemme hos duden er vel noe vi ikke skal se helt bort i fra, hjernedøde som de er. Men til syvende og sist vil de alle dø ut da de er svært så svake mennesker som taper på jordas survival of the fittest ordning.
Vis hele sitatet...
Tror du går litt glipp av poenget her. Er man medlem av Vigrid, er man neppe hjernevasket, men har valgt det selv. Jeg har veldig vanskelig for å se for meg at alle medlemmene av Vigrid har fått nynazismen innprentet fra foreldre og skole.

En annen ting som bør merkes, er at folk som ar så sterke meninger som Vigrids medlemmer ofte har sterke personligheter, og å kalle dem "svake mennesker" blir både feil og usaklig.


On Topic:
Tommy Myrbostad er ikke annet enn en unge som burde ha hatt mer juling som barn. Videoene hans er ikke morsomme, og de formidler ikke noe annet budskap enn at han selv er skikkelig kul som tør å bashe fjortiser og nynazister på denne måten.


P.S. Dette er ikke et forsvar for nynazismen eller Vigrid, ettersom de også kan ta seg en skive.
Sist endret av Lunicks; 22. desember 2007 kl. 14:46.
Liker ikke vigrid, sterkt imot dem. Men jeg blir mer sinna på han der Tommy~. Dårlig humor og falsk latter.. Og måten han setter ting fram på er jo også fryktelig.

Anti tommy, og anti vigrid.

Og Vigrid slår nok ikke tilbake, hva skal de gjøre? Skal de ringe Odin og sippe?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av thomasf
Er like tullete han der som Vigrid. Dårlig humor rett og slett.

Tror Vigrid tar det for det det er. En liten hvalp som prøver å få oppmerksomhet. At innslagene er så dårlig gjennomført fører sikkert til at Vigrid tar det med knakende ro.
Vis hele sitatet...
Mulig det bare er meg, men å sammenlikne dårlig gjennomførte videoklipp og dårlig humor med nynazisme, det er å gå litt langt.
?! Hvor mange her støtter naziter egentlig?!
Jeg tror ikke filmen er ment for å være artig jeg tror den er lagd kun for å pisse off rasister/vigrid sympatisører.
Freak Trooper
Joey's Avatar
Jeg synes hele opplegget hans er ganske så latterlig. Han kunne jo gjort mye mer ut av en slik sak og ikke drite seg ut. Saken hans er veldig god og det er bra at noen i den aldersgruppen stikker ut nakken slik. Det er nok mange som frykter Vigrid og han Tommy-typen ødelegger en del for det synet, synes jeg.
Men som sagt er gjennomføringen utrolig teit. Han er bare veldig plagsom og fremstår som en PR-kåt tulling. Dessuten så HATER jeg moldedialekta og tenker mer på hvor mye jeg har lyst til å dra til han istedenfor å høre på det han sier.

Ikke noe stygt om dere moldensere, men jeg liker bare ikke dialekten.
den fyren der burde vite hvor grensa går.. tommy myrbostad er en dårlig imitasjon av alle trasige stand-up komikere. synd å si det, men jeg håper nesten han får besøk av dem..
Å herregud..

Er enig med ham, men faen for et tragisk forsøk på å være morsom skal man lete lenge etter..

Rett og slett flaut.
Den stemmen der gjør mer fysisk og psykisk skade på meg enn alle Vigrid-medlemmer kunne gjort tilsammen.
Orket ikke se mer enn "FØKK VIGRID, i og du og i og Gjelsten og i".
Sitat av wicked700
?! Hvor mange her støtter naziter egentlig?!
Vis hele sitatet...
Hva er det for et spørsmål?

De som eventuellt hadde stått frem som nynazistsympatisører på forumet hadde blitt flamet til de grader, og fått permban.
tror ikke han mente det som en håndsopprektning.. mer som at han syntes mange sympatiserte med vigrid...
Jeg syntes dere som ikke kommer med noe annet enn å si at, Tommy har stygg latter og at han lager dårlige filmer kan slutte å poste. Hold dere til det trådstarter spør om:
Det jeg lurer på er: kommer vigrid til å slå tilbake?
Og blir det da en "video response" eller personelig oppmøte seint på natta?
Vis hele sitatet...
Det å si
Hva skal de gjøre? Skal de ringe Odin og sippe?
Vis hele sitatet...
er bare usaklig, og et tegn på å prøve å være humoristisk.

Wicked700: Det var bare en unødvendig kommentar, tror du folk står frem her og støtter nazister eller naziter som du kaller dem.

For å ikke gjøre denne posten like unødvendig som mange av de andre offtopic-postene her inne sier jeg dette: Det kan hende Vigrid gjør noe om Tommy har såpass bra fakta at det kan skade Vigrid. Jeg tror neppe at de kommer å banker på døra en sen kveld for å denge laus på Mr.Myrbostad...
Herre! odin eier da..
Sitat av junkpal
Det å si er bare usaklig, og et tegn på å prøve å være humoristisk.
Vis hele sitatet...
Det var min mening om at jeg tror ikke Vigrid vil gjøre noe. De er ikke voldelige som Hitler osv, og tar alle motstandere? Jeg har ikke hørt det ihvertfall. Vet de lager bråk innimellom, men jeg har ikke sett mye til det i Norge(?)

Såklart, hadde de hatt makt ville de nok dratt ann Hitler regime. Men inntil videre er det eneste rasist drapet i Norge jeg har hørt om, er Benjamin. Og vi så alle hvordan folk var imot de nazi svina. Så jeg tror ikke de banker en som går ut mot dem..?
Lunicks:
Tror du går litt glipp av poenget her. Er man medlem av Vigrid, er man neppe hjernevasket, men har valgt det selv. Jeg har veldig vanskelig for å se for meg at alle medlemmene av Vigrid har fått nynazismen innprentet fra foreldre og skole.
Vis hele sitatet...
Veldig mange blir hjernevasket av organisasjonen.
OT: Det er så utroligt teit, alle "negresse" vitsene på vigrid.net er bare blondine vitser der de har byttet ut blondine me negresse...

Eksempel
"Hopp fra en bygning
.
Ei negresse og ei brunette skulle hoppe fra en bygning. Hvem kom først?
.
Brunetten, fordi negressen måtte stoppe og spørre om veien."


Lurer litt på om det orginalt sto blondine isteden for negresse?


Min mening om vigrid: Akkurat det Tommy sa.
Min mening om Tommy: En fyr med alt for lide å gjør.
Sist endret av drrogern; 22. desember 2007 kl. 23:51.
Svar: De gidder vel neppe å bry seg om han der.. Hvis saken er viktig for han fyren, så burde han få noen andre til å hjelpe seg med å lage videoer. Jeg orka ikke å se halve videoen engang tror jeg, for den var jo såå kjedelig: Han sa jo bare "Vigrid er teit, Vigrid er teit, æda-bæda æda-bæda..", og den påtatte latteren gjorde bare videoen enda kjedeligere og mer plagsom å høre på. Noen med sans for humor og kanskje litt talent burde hjelpe'n med å lage videoer hvis han har tenkt å fortsette. Og niks, jeg tror ikke Vigrid gidder å lage noe svar eller å banke fyren.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Han har fått bank før, gutten burde lære.

Litt mer seriøs filming og jeg skulle gjerne vært "Søschriberen" hans, men det blir litt useriøst når han opptrer slik.

Vigrid tar det nok med ro, men de har sikkert lokale aktivister der hvor han bor.
Er det bare meg eller har Tommy mista sjarmen totalt? Fjortiss The Movie kunne ha snev av morsomhet i seg og en del gode poenger. Ja, jeg er imot rasisme så sånn sett hadde han en del gode poenger, men hele videoen var jo bare surr. Ikke verdt de 12 minuttene den tok å se
Jeg synest han var morsom jeg! Har aldri sett han før og jeg lo godt av den falske latteren hans. Han får hvertfall god dekning og respons (til og med en post på nff), og det er jo en bra sak han står for!

For dem som er enige i dette vigrid-pisset er hjerneskada.
Tommy kommer aldri til å komme særlig langt innen media verden. Utrolig irriterende fyr. Stemmen, kropsspråket, humoren.. Alt! Rett og slett dårlig. Han er et godt poengt, men det hele svinner hen i et makkverk av en film.

Vigrid on the other side er nok for smarte etter min mening til å "svare" ved å banke opp gutten. Selv om det er en gjeng rasistfaen betyr ikke det at det nødvendigvis er dumme. Om Tommy hadde fått juling ville Vigrid vært de første til å bli mistenkt, og jeg kan tenke meg at Vigrid ikke ønsker å bli stemplet som rasist idioter som møter motstand med knyttnever og jernrør.

Om ikke annet skulle jeg gjerne banket fyren selv og sagt jeg var fra Vigrid. Så hadde fyren fått julinga han trenger, og Vigrid hadde fått mer negativ omtale.
Sitat av emphi
Selv om det er en gjeng rasistfaen betyr ikke det at det nødvendigvis er dumme.
Vis hele sitatet...
Jeg vil faktisk tørre å komme med den påstand om at rasister er dumme. Lavpannet om du vil. Og da er de mer enn nok truende til å komme å banke opp fyren.

Rett og slett. Et slikt menneskesyn reflekterer bare at de ikke har fått et snever av virkelighet med seg i den kognitive utviklingen sin.
Sist endret av hyys; 23. desember 2007 kl. 13:06.
Sitat av hyys
Jeg vil faktisk tørre å komme med den påstand om at rasister er dumme. Lavpannet om du vil. Og da er de mer enn nok truende til å komme å banke opp fyren.

Rett og slett. Et slikt menneskesyn reflekterer bare at de ikke har fått et snever av virkelighet med seg i den kognitive utviklingen sin.
Vis hele sitatet...

Du bedømmer om personer er smarte etter tro og meninger. Jeg bedømmer en smart person utifra evnen til å skjønne logikk og å se og forstå sammenhenger. Det er en forskjell. Dog er jeg ikke uenig med deg, og jeg tviler ikke et sekund på at flesteparten (?) av Vigrids medlemmer og sympatisører er dumme etter både din og min definisjon.

Det endrer dermed ikke poenget mitt. På toppen av Vigrid sitter en gjeng sleipe jævler som er dumme etter din definisjon, men som jeg ville karakterisere som smarte, selv om jeg ikke vil kalle dem kloke. Det er fra disse "ordrene" kommer fra, og jeg kan tenke meg at alle Vigirids medlemmer har fått streng beskjed om å ikke lage unødvendig bråk.
Sitat av emphi
Du bedømmer om personer er smarte etter tro og meninger. Jeg bedømmer en smart person utifra evnen til å skjønne logikk og å se og forstå sammenhenger. Det er en forskjell. Dog er jeg ikke uenig med deg, og jeg tviler ikke et sekund på at flesteparten (?) av Vigrids medlemmer og sympatisører er dumme etter både din og min definisjon.

Det endrer dermed ikke poenget mitt. På toppen av Vigrid sitter en gjeng sleipe jævler som er dumme etter din definisjon, men som jeg ville karakterisere som smarte, selv om jeg ikke vil kalle dem kloke. Det er fra disse "ordrene" kommer fra, og jeg kan tenke meg at alle Vigirids medlemmer har fått streng beskjed om å ikke lage unødvendig bråk.
Vis hele sitatet...
Jeg bedømmer folk ut fra tro og meninger ja. Jeg mener at visst en person skulle ønsket at alle; homofile, svarte, kristne, jøder etc etc var utryddet, lider av

a: en liten type hjerneskade\ervervet hjerneskade. (http://www.tbi.org/html/faq_-_norwegian.html)- LES "Atferdsmessige/Emosjonelle symptomer" og "Kognitive symptoner".

eller

b: manglende sosial intelligens.

Både a og b ser jeg på som dumme iht "normalen"!
Sist endret av hyys; 23. desember 2007 kl. 13:23.
Sitat av drrogern
OT: Det er så utroligt teit, alle "negresse" vitsene på vigrid.net er bare blondine vitser der de har byttet ut blondine me negresse...
.
Vis hele sitatet...
Og det er en politisk agenda ved å gjøre det. Da enellerannen avis kjørte inn en side med blondinevitser og vigrid/norgespatriotene anmeldte det for brudd på rasismeparagrafen ble det blankt avvist. Da Norgespatriotene kjørte fram negervitser så ble de satt under etterforskning. Rasisme virker begge veier? Avskaff hele rasismeparagrafen sier nå jeg.


Weeee: Post 250
Sist endret av |24/\/\0; 23. desember 2007 kl. 13:35.
Sitat av |24/\/\0
Og det er en politisk agenda ved å gjøre det. Da enellerannen avis kjørte inn en side med blondinevitser og vigrid/norgespatriotene anmeldte det for brudd på rasismeparagrafen ble det blankt avvist. Da Norgespatriotene kjørte fram negervitser så ble de satt under etterforskning. Rasisme virker begge veier? Avskaff hele rasismeparagrafen sier nå jeg.


Weeee: Post 250
Vis hele sitatet...
Godt sagt. Føler samfunnet har fått en slik holdning. Sikkert fordi de "mørkhudete" liksom tar seg så jævlig nær av ting og ikke eiger et snev av selvironi.

Du får en Kp for den
Sist endret av hyys; 23. desember 2007 kl. 13:41.
Jeg er sterk motstander av gruppen Vigrid men jeg er stolt av og være norsk.
Sånn som han skaper blest om grupperinger som Vigrid er ikke bra synes jeg, sånne grupperinger skulle bare vært tiet ihjel og ikke snakket om i det hele tatt, da hadde det kanskje forsvunnet av seg selv.
Sist endret av eL Bohondo; 23. desember 2007 kl. 14:03. Grunn: dobbelt opp
Sitat av eL Bohondo
Jeg er sterk motstander av gruppen Vigrid men jeg er stolt av og være norsk.
Sånn som han skaper blest om grupperinger som Vigrid er ikke bra synes jeg, sånne grupperinger skulle bare vært tiet ihjel og ikke snakket om i det hele tatt, da hadde det kanskje forsvunnet av seg selv.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at de er så mye i media er for at de ikke plutselig skal bygge seg opp uten at noen vet noe.

"Knowledge is power"
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av emphi
Vigrid on the other side er nok for smarte etter min mening til å "svare" ved å banke opp gutten. Selv om det er en gjeng rasistfaen betyr ikke det at det nødvendigvis er dumme. Om Tommy hadde fått juling ville Vigrid vært de første til å bli mistenkt, og jeg kan tenke meg at Vigrid ikke ønsker å bli stemplet som rasist idioter som møter motstand med knyttnever og jernrør.

Om ikke annet skulle jeg gjerne banket fyren selv og sagt jeg var fra Vigrid. Så hadde fyren fått julinga han trenger, og Vigrid hadde fått mer negativ omtale.
Vis hele sitatet...
Viss noen fra Vigrid eller noen med tilknytning til Vigrid hadde banket han opp, tviler jeg på at det hadde gitt negativ omtale i den forstand. Alle kommer til å vite at han ble banket opp av Vigrid sine folk. Det kommer derimot ikke til å bli bevist på noen måte viss de gjør det skikkelig. Det som skjer da, er at folk begynner å frykte Vigrid. Folk tenker at de banker opp 17åringer som prøvde å yppe seg med de. Da kommer de bare til å få enda flere tilhengere blant forvirret ungdom. De tenker at Vigrid er en organisasjon som ikke tar dritt fra noen og det er "kult". De får med seg enda flere hjernevasket ungdommer som føler seg litt utafor i samfunnet og har et hat mot andre.

På en annen side kan de bare heve seg over det hele og framstå som noe bedre enn folk tror de er. Men jeg tror ikke det gir den effekten Vigrid er ute etter. Det gjør bare at flere kommer til å høre på Tommy og flere kommer til å se Vigrid for det de virkelig er, en stor vits.
Tommy er bøg :P
Hmm, budskapet til Mr.Myrbostad er jo forsåvidt et bra budskap, rasisme er dumt, slike organisasjoner er ikke helt riktige, osv.
Men måten han gjør det på, er en smule tåpelige.

Jeg tviler på at Vigrid kommer til og gjøre noe mot ham. Og jeg tror ikke de bryr seg stort om ham heller, han er langt fra den eneste som slenger dritt om nynazisme.

Det virker som om alle filmene til Tommy har potensiale til og bli gode, men på en eller annen måte klarer han og ødelegge dem med alt for mye falsk latter osv.

Vigrid er jo heller ikke en serlig stor organisasjon, og når en guttunge på YouTube har flere etterfølgere kan det kansje reflektere litt hvor mye makt denne organisasjonen har?
Mr. Myrbostad driver jo også å ypper på seg Odin. Tro det eller ei (er kristen jeg sånn btw..) så er faktisk den norrøne mytologien en religion. Ved å mobbe Odin bryter faktisk Tommy Myrbostad både rasisme- og blasfemiparagrafen. Hadde vært interesant om Vigrid hadde kjørt et sivilt søksmål mot han. Med ondt skal ondt fordrives? Se for deg en film der mr. Myrbostad hadde gjort det samme mot Muhammed. Da hadde helvetet vært løst
Sist endret av |24/\/\0; 23. desember 2007 kl. 15:54. Grunn: Glemte å nevne islam
jeg tar sterkt avstand fra vigrid. men er enige i mye av det de står for. med det er mer jeg ikke er enig i enn det jeg er enig i.. men jeg synes de skal få ha de meningene de har.

grunnen til at jeg er enig i noe av det vigrid står for er fordi nesten vær gang jeg er i by'n så kommer det en gjeng med utenlanske personer å prøver å lage bråk eller rane meg. jeg har blitt banket opp flere ganger og må si at jeg blir mer provosert for hver gang det skjeer.

bor i oslo og det er et stort innvandrer miljø her, men vet st dette er et "typisk" oslo fenomen, og at det ikke skjer så mange andre steder.

så tror ikke at feks tommy har opplevd dette.
Sitat av |24/\/\0
Da hadde helvetet vært løst
Vis hele sitatet...
Nja, skal vel litt til det der.
hadde vel vært bedre om han hadde gått litt seriøst ut med en gang. Blir så barnslig og uproft mener jeg, men for all del, det er jo godt jobba.
Sist endret av gummiand; 23. desember 2007 kl. 19:36.
Huff, hvis dere ser de andre videoene hans, så ser dere hvor latterlig han er... Huff og huff :/ Hadde han bare vært litt mer saklig, så kunne det vært en god sak. Men han oppfører seg som en forbanna idiot..
Sitat av Joey
Jeg synes hele opplegget hans er ganske så latterlig. Han kunne jo gjort mye mer ut av en slik sak og ikke drite seg ut. Saken hans er veldig god og det er bra at noen i den aldersgruppen stikker ut nakken slik. Det er nok mange som frykter Vigrid og han Tommy-typen ødelegger en del for det synet, synes jeg.
Men som sagt er gjennomføringen utrolig teit. Han er bare veldig plagsom og fremstår som en PR-kåt tulling. Dessuten så HATER jeg moldedialekta og tenker mer på hvor mye jeg har lyst til å dra til han istedenfor å høre på det han sier.

Ikke noe stygt om dere moldensere, men jeg liker bare ikke dialekten.
Vis hele sitatet...
han er frening.

moldenser: i høre bare på eine øret

frening: i hære bære på æne ære
I følge papirutgaven av Romsdals Budstikke blir den neste filmen hans mye mer seriøs, med klipp av Tore Tvedt som noen andre skaffet for en tid siden, og ikke fikk lov til å bruke.

mujahedning: Feil, flere plasser i utkanten av Molde kan ha tilnærmet lik dialekt, bygdebredt om du vil.
hvor tenker du da på? på grensen til bondeland da el? julsundet ?
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av mujahedning
han er frening.

moldenser: i høre bare på eine øret

frening: i hære bære på æne ære
Vis hele sitatet...
Får unnskylde for at jeg bomma litt, men fint snakker han fortsatt ikke
Sitat av christ3004
jeg tar sterkt avstand fra vigrid. men er enige i mye av det de står for. med det er mer jeg ikke er enig i enn det jeg er enig i.. men jeg synes de skal få ha de meningene de har.

grunnen til at jeg er enig i noe av det vigrid står for er fordi nesten vær gang jeg er i by'n så kommer det en gjeng med utenlanske personer å prøver å lage bråk eller rane meg. jeg har blitt banket opp flere ganger og må si at jeg blir mer provosert for hver gang det skjeer.

bor i oslo og det er et stort innvandrer miljø her, men vet st dette er et "typisk" oslo fenomen, og at det ikke skjer så mange andre steder.

så tror ikke at feks tommy har opplevd dette.
Vis hele sitatet...
Forstår deg godt. Tenker du sikkert tar avstand fra den tåpelig religionen og noen av deres andre utsagn.
Sitat av Krister
Lunicks:

Veldig mange blir hjernevasket av organisasjonen.
Vis hele sitatet...
Vel noen av dem har isåfall tatt et valg og oppsøkt Vigrid. Og kanskje de mener at Vigrids ideer er de riktige for dem.
Selv synes jeg hele organisasjonen er tåpelig men.
Sist endret av St.Vitus; 24. desember 2007 kl. 21:58.