Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 12084
Hallo.

I påvente av at Telenor skal få ut fingeren og lage en ordentlig native klient for Android TV, har jeg i mellomtiden laga en kjapp løsning som laster twe.no i en webview. Løsningen er ikke perfekt, og jeg er ei en java-utvikler. Hvis noen vil kikke og forbedre koden, gjerne!

Kildekode og APK: https://drive.google.com/drive/folde...hD?usp=sharing

Har testa på nyeste shield tv pro. Løsningen er dessverre knotete med fjernkontroll, så mus er å anbefale. Sliter også med at software keyboardet popper opp i tide og utide. Noen som vet hvordan man fikser det?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Linken fungerer ikke, kunne du lagd en ny link? Evt bare sendt meg apk filen
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Telenor har endra nettsiden, så den klienten fungerer ikke lengre. Blir nok ikke å oppdatere den, dessverre.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen løsning for dette? Prøvde å sideloade på min Google TV, men får bare svart skjerm. Helt håpløst at de ikke har fikset dette
Joda, app som fjernkontroll er ikke perfekt hvis du liker fjernkontroll-styring, men hvorfor ikke bare caste T-We til Android TV'en? De få gangene jeg skal se lineær TV (som ikke er klar for nedlasting helt enda) så er det nettopp det jeg gjør, og har gjort i mange år