Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2848
Eg skal gifte meg til neste år.

Eg er ein av dei som helst skal vere tidlig ute med planlegging. I den anledning ser eg meg nødt til å planlegge mitt eige utdrikningslag. Dette høyrast jo fryktelig trist ut, men det skuldast simpelthen at eg har svært lite venar. Det vil seie - utdrikningslaget blir forlovaren min og meg. Begge noko sosialt inkompetente. Diverre.

Er det noko morsomt å finne på i Stavanger/Sandnes som ikkje naudsynt inneber ein enorm bankkonto og fulle attenåringar i speedos, eller kva det no er desse ungdomane kler seg i no for tida?
Tenkte paintball med en gang, og med googlesøk på Stavanger og paintball så fant jeg studioevent.no. Ser ut til at de mekker det meste til utdrikningslag - muligens verdt å sjekke ut.

Gratulerer med forlovelse!
Trådstarter
Paintball kunne nok vore utrulig artig! Tusen takk for tipset - det hadde ikkje falt meg inn ein gong
Go-kart er jo artig
Trådstarter
Go-kart = god plan! Dette bar jo frukt! Fleire gode forslag blir tatt mot med skål
King of Spooning
Acidous's Avatar
Har ikke noe slikt som dette i området der?
Valhall lekeland for voksne
Skal visstnok være overstadig artig!
Sist endret av Acidous; 28. mai 2014 kl. 23:10.
Trådstarter
Hmmm... leikeland lyt eg nesten tenke litt på. Idèen er grei for meg, men er litt i tvil på om forlovaren min ville likt den :/ Skal iallefall sjekke det ut!
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av Nekran Vis innlegg
Hmmm... leikeland lyt eg nesten tenke litt på. Idèen er grei for meg, men er litt i tvil på om forlovaren min ville likt den :/ Skal iallefall sjekke det ut!
Vis hele sitatet...
Hva med å høre med forloveren din om hva han kunne tenke seg også? Det er din dag, men det er jo egentlig han som skal planlegge og arrangere den
Trådstarter
Sitat av Gig Vis innlegg
Hva med å høre med forloveren din om hva han kunne tenke seg også? Det er din dag, men det er jo egentlig han som skal planlegge og arrangere den
Vis hele sitatet...
God plan - eg lyt nok høyre med han. Så snart han får hovudet ut av eksamens-tåka.
La oss gjøre dagen/kvelden uforglemmelig. Hva har du alltid hatt lyst til å gjøre? Deg og forlovern på mdma med noen tusenlapper i lomme all inn? Kan kombineres med både paintball og gokart:P Hva sier du? Hva har du SKIKKELIG lyst til? Det meste er lov i utdrikningslag er det ikke? Grattis med forlovelse og kommende giftemål!!

Og forresten, hva med å reise til sverige å kjøre rally? Vi nærmer oss vel en grense for å kombinere rusmidler..
Sist endret av EazyA; 28. mai 2014 kl. 23:18.
Trådstarter
Sitat av EazyA Vis innlegg
La oss gjøre dagen/kvelden uforglemmelig. Hva har du alltid hatt lyst til å gjøre? Deg og forlovern på mdma med noen tusenlapper i lomme all inn? Kan kombineres med både paintball og gokart:P Hva sier du? Hva har du SKIKKELIG lyst til? Det meste er lov i utdrikningslag er det ikke? Grattis med forlovelse og kommende giftemål!!

Og forresten, hva med å reise til sverige å kjøre rally? Vi nærmer oss vel en grense for å kombinere rusmidler..
Vis hele sitatet...
Sjølv om kombinasjonen av psykedeliske rusmiddel og go-cart er enormt freistande, må eg nok seie at det ikkje er aktuelt. Det har med mi eiga psykiske helse å gjere. Eg blir ikkje friskare av slikt, for å seie det mildt :P Skjønt, tanken om "kva eg alltid har hatt lyst å gjere" er enormt spesiell, og noko eg absolutt skal ta til meg. Sjølv om det eg har aller mest lyst å gjere nok er utanfor hendene mine. (Reise til månen), finst det nok andre alternativ. Eg skal tenke godt gjennom det
Er dere glad i øl? Selvsagt er dere glad i øl! Stikk på omvisning og øl-smaking på Leirvig Bryggerier. Jeg er ikke fra Stavanger, men har vært på omvisning/"smaking" der. Interessant, godt og promillebasert.
Trådstarter
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Er dere glad i øl? Selvsagt er dere glad i øl! Stikk på omvisning og øl-smaking på Leirvig Bryggerier. Jeg er ikke fra Stavanger, men har vært på omvisning/"smaking" der. Interessant, godt og promillebasert.
Vis hele sitatet...
Dette var ein veldig god idè! Men er ikkje det veldig dyrt?
Tja, utdrikningslag skal være siste gangen på en stund hvor du kan gjøre reine gutteting uten å tenke på partneren. Selv om idiotfylla er utelukka er det nok av gutteting dere kan gjøre, siden et såpass lite utdrikningslag er mye mobilt og lettere å planlegge kan dere faktisk dra utenlands.

Noen forslag:
1. Sjekke ut stedene hvor Game of Thrones er filmet ( her )
2. Tour rundt på Blizzard studios (her)
3. .. ellers en av de millionene med diverse fornøyelsesparker, turistattraksjoner og annet tøys som finnes. (kamerat av meg var nettopp i Harry Potter World i Orlanda ( googlebilder ) og hadde det dritgøy).

Er massevis av interessante ting der ute i verden, og man trenger verken å være hypersosial eller adrelinjunkie for å oppleve dem
Sist endret av DumDiDum; 28. mai 2014 kl. 23:49.
Trådstarter
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Tja, utdrikningslag skal være siste gangen på en stund hvor du kan gjøre reine gutteting uten å tenke på partneren. Selv om idiotfylla er utelukka er det nok av gutteting dere kan gjøre, siden et såpass lite utdrikningslag er mye mobilt og lettere å planlegge kan dere faktisk dra utenlands.

Noen forslag:
1. Sjekke ut stedene hvor Game of Thrones er filmet ( her )
2. Tour rundt på Blizzard studios (her)
3. .. ellers en av de millionene med diverse fornøyelsesparker, turistattraksjoner og annet tøys som finnes. (kamerat av meg var nettopp i Harry Potter World i Orlanda ( googlebilder ) og hadde det dritgøy).

Er massevis av interessante ting der ute i verden, og man trenger verken å være hypersosial eller adrelinjunkie for å oppleve dem
Vis hele sitatet...
Kjære folk - dette var eit skambra alternativ! Tusen takk! Eg skal føye det til lista
Hva med å hoppe i fallskjerm?

Eller noe annet som er litt mer out of the box?

Ellers må jeg også si at jeg likte forslagene til DDD =)
Gutte tur til england? Billige biletter og billige weekend turer, ordentlige engelske pøbber og kanskje en engelsk fotball kamp og litt utforskning av forskjellige ting eventuelt ta go carten der nede.. Uansett syns jeg ikke du ska bry deg om at det bare er dere 2! Det gjør bare at hva dere kan finne på er så mye mer!:-)
Trådstarter
Fallskjerm er ikkje aktuelt. Eg blir svimmel av å stå på ei gardintrapp :P Men noko litt "out of the box" hadde absolutt ikkje vore dumt!

Englandstur er enormt freistande. Engelsk pub = fenomenalt. Fotballkamp er nok utelukka, då ingen av oss er spesielt begeistra for sport av noko slag.

Denne tråden vart full av fenomenale forslag! Eg må berre takke dykk!