Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  81 5172
ja,snart er enda en getaway in stockholm film ute.dene ser mye råere ut en de tidligere.gleder meg vilt.
filmen sleppes den 15 oktober.altså bare noen dager til.

trailern ligger ute,så for de som vill se klikk!
Fy faen gleder meg som en unge! Håpe at den blir så bra som den ser ut til på traileren.
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
ja,og den som først får tak i filmen bør ha plikt til å dele den med resten av oss

btw:noen som vet hva den sangen i trailern heter,eller hvem som spiller?
Sist endret av Darris; 11. oktober 2003 kl. 10:21.
De kjører corvette og? I selve filmen mener jeg, ikke bonus clippene.

Svar:
The yellow Corvette C5, driven by Miss Corvette
The red NSX, driven by Mr X
Sist endret av Frode; 18. oktober 2003 kl. 06:51.
Noen som har fått tak i filmen ? Den kom jo ut idag.
Det er ikke sluppet av noen grupper enda ser det ut til, hvis jeg ikke tar helt feil, gikk det en stund fra det ble sluppet til noen faktisk releaset det, men man vet jo aldri..
Kult!
2ern er jo hittil den råeste da (Med Supraen selfølgelig)

3ern Sugde Bærsj

4ern ser dritkul ut!
2 ern var rå ja! 3 elendig, og 4'ern gleder vi oss til
ahh gleder meg
getaway.in.stockholm.4.dvdrip.svcd.2003.x-streem <- Den som skrøyt som at han fikk det med en gang.. gi meg denne
Personlig så vil jeg ha denne: Getaway.In.Stockholm.4.2003.PAL.DVDR-X-STREEM
Just for the record, var det fake purk i den første?

Jeg likte like så godt bonusklippene jeg, flott blondine. Må bare elske sverige for de! Kanskje jeg faktisk skal kjøpe den denne gangen...
Frode: Hvor så du at den var releasa? den jeg requesta var fake.. fikk fatt i nfoen og det var nok en n00b som hadde redigert..
Hvorfor tror du den er fake? Ligger iallefall noe på dc hubben clone2.myftp.org, om det er fake vet ikke jeg. Har ikke fått ledige slotter enda.

Fikk ikke lagt inn NFOen jeg
Sist endret av Frode; 18. oktober 2003 kl. 15:43.
Opprinnelig postet av Xario
Frode: Hvor så du at den var releasa? den jeg requesta var fake.. fikk fatt i nfoen og det var nok en n00b som hadde redigert..
Vis hele sitatet...
Denne?
Nesten.. den jeg hadde var prikkene i kanten på høyre side langt borti der usammenhengene med resten osv.. så den var nok redigert fra nfoen til getaway.in.stockholm.3 eller noe sånt
Ok... kanskje _litt_ offtopic, men mens dere venter på godsaken kan dere kose dere litt med denne
Noen som har denne og gidder å dele?
Opprinnelig postet av treskjegg
Ok... kanskje _litt_ offtopic, men mens dere venter på godsaken kan dere kose dere litt med denne
Vis hele sitatet...
HAHA! Kan vel neppe kalle det en "getaway"
HAHA Nice bil.. men som Mr-ISO sa.. kan ikke kalle det getaway
Yipes! Denne må jo bare haes. *sikle*

Bakvendt-russland-mongobilen var jævlig amusing, forresten
hehe... en ting å si... 'fet'
Getaway.In.Stockholm.4.SVCD.DVDRip-SWE6RUS
*sikle* Jeg kommer til og sove godt inatt ja våkner nemlig med denne
Nå var vist dette en litt uferdig rip på 16 min men er mer en traileren hvertfall
Sist endret av Xario; 21. oktober 2003 kl. 00:24.
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Har 2 home.no.net-accs som jeg kan få lagt på, om jeg får den.

*hint*

Opprinnelig postet av treskjegg
Ok... kanskje _litt_ offtopic, men mens dere venter på godsaken kan dere kose dere litt med denne
Vis hele sitatet...
Det som var mest utrolig, var at det ble filma fra en Dodge Viper (GTS). Visste ikke at man hadde sånne i Russland
Sist endret av KaldBlod; 21. oktober 2003 kl. 00:32.
<off topic>Nå er vel strengt tatt filmen fra Polen hvis man ser nærmere etter, uten at det egentlig gjør Viperens nærvær mindre utrolig . Hvis det er en Viper da. hekkspoileren er hvertfall ikke slik som standarden, og kurvene på panseret stemmer heller ikke. Kan heller ikke huske å ha sett en Dodge Viper GTS cabriolet...</off topic>
Sist endret av heinz; 21. oktober 2003 kl. 01:19.
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
Ligna ikke på en RT/10 iallefall

Og ja, folka kjører rundt i Fiat Polski, han som har laget filmen har .pl-email, men den heter jo Getaway in Russia? :P
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
Xario:du er vell ikke interresert i å uppe den der til meg?kan slenge opp en ftp.

ftp://opp:opp@62.16.196.253:21
Getaway.In.Stockholm.4.WiTH.EXTRAS.DiVX.DVDRip-SWE6RUS
Rykende fersk!!
Kan sikkert uploade til en når jeg har fått den.. blir uploadet til meg nå..
Sist endret av Xario; 21. oktober 2003 kl. 20:49.
Nytter ikke å laste ned den som er ute nå. Den har blitt nuka, grunnet at det er under halvparten av filmen, så det er bare til å smøre seg med tålmodighet.
intenzo: Tatt fra nfo fila:
More info

Oh, u noticed? The SVCD was only 16 mins. Hmm, can that
be for real? YES!! The actual race around Stockholm
is 16 mins or so, BUT here is the complete DiVX with all
damn extras. Enjoy..
Vis hele sitatet...
Er Getaway.In.Stockholm.4.SVCD.DVDRip-SWE6RUS som er 16min.
Getaway.In.Stockholm.4.WiTH.EXTRAS.DiVX.DVDRip-SWE6RUS er hele pakken
Opprinnelig postet av Xario
intenzo: Tatt fra nfo fila:

Er Getaway.In.Stockholm.4.SVCD.DVDRip-SWE6RUS som er 16min.
Getaway.In.Stockholm.4.WiTH.EXTRAS.DiVX.DVDRip-SWE6RUS er hele pakken
Vis hele sitatet...
Greit nok, men Getaway.In.Stockholm.4.SVCD.DVDRip-SWE6RUS er i alle fall nuka. Les på www.nforce.nl

Hvor har du fått den nfo fila forresten? Ikke den som er på nforce.nl i alle fall.
OMG.. plis har du lest selv? se NØYE en gang til.. er den nye releasen nuka? NEI.. den korte ble nuka pga at det ikke var hele..
Edit:
Sorry intenzo.. beklager at jeg så feil er litt gira akuratt i dette øyeblikket..
Sist endret av Xario; 21. oktober 2003 kl. 21:06.
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
si fra når du har dratt ned hele filmen da.må vite om det er helen.i¨såfall,så uppe til noen her på forumet,som kan dele med resten av åss
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Jeg har fremdeles en helt fin home.no.net-konto som jeg kan hive det opp på.
Jeg sender til ZerBox når jeg har fått hele..
Darris: ja det er hele vet om et par som har den og har sett den.
afen: Ja, please do!!
Jeg bare lurer på 1 ting: Hva er så jævla kult med å se på noen som kjører rundt i nesten tomme gater i stockholm med purken på hjul? Riktignok er jo bilene überphete, men det er jo mye bedre å se f.eks. Ghost Rider 2!
For dere stakkars uvitende:
Ghost Rider er omtrent som GiS-filmene, bare at det er en fyr på en Suzuki GSX1000R som kjører rundt på svenske motorveier, som er fulle av biler, mens han drar bakhjul, hopper, osv i rundt 300km/t. Forresten så kjører han også en Suzuki Hyabusa, som har fått påmontert turbo, og dermed økt effekten fra 170 til 499 hester Det skulle vel tilsi en toppfart på opp mot 400?
Han gjør også en del bra ting for å plage politiet, som at han blir tatt i fartskontroll på en liten barnesykkel

Anbefales for alle fartsfreaker!
Jeg legger den på home.no.net-kontoen min så fort jeg har fått den av Xario
Er det mulig å få lastet ned fra en av home.no.net kontoene deres? PM meg.
haha home.no.net er public html så alle her får lasta ned derifra med fin fart
faen å bra, den russland filmen var :P
Xario. Men man må vel vite adressen stedene ligger på og det håper jeg noen kan skrive her eller PM'e meg. Slik at jeg finner det. Eller tar jeg helt feil?
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
har kommer da med adressen når det er ferdig skal du se
tar TID og laste den opp til ZerBox iogmed at jeg bare har 128kbit ut.. og så må ZerBox legge den på home.no.net så får du den..
ZerBox støtter ikke fxp, merk deg at det var ingen o i navnet
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
sleng den direkte opp til en home.no.net konto istedefor da.må da være noen andre som har ftp å tilby?
Får den lastetopp nå, kan sikkert dele den på ftpen min når den er ferdig... Hvis ikke alle allerede har den da..
Noen som har uppa den på home.no konto enda eller??
Han som ikke spiser kebab
KaldBlod's Avatar
At det skal ta så lang tid.

Jeg sitter her med ledig (eller, nå brukes den, da) linje, 512kbps upload og 2x home.no.net-accounts.

Jaja..