Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1803
Hei.

Jeg begynner å se meg lei min iPhone og har planer om å kjøpe meg en ny mobil. Det eneste jeg ser etter denne gangen er at mobilen har qwerty-tastatur(fysisk, og det må være foran).

Har sett litt på Nokia E72, men lurer på om det finnes tilsvarende som er bedre eller anderledes. Noen som har forslag? Den må selges i Norge, ikke Blackberry(har hørt at mms, internett etc. ikke fungerer optimalt her i Norge).


Takk
HTC Pro har vel qwerty-tastatur. Har det på min Touch Diamond og, men det er såklart Touch.
Htc har noe telefoner med sånn tastatur


Edit: to late.
Sist endret av Falken; 21. desember 2009 kl. 13:43.
HTC HD2 Touch, sterkt anbefalt
Sitat av StainaH Vis innlegg
HTC HD2 Touch, sterkt anbefalt
Vis hele sitatet...
Enig, stort tastatur og syk stor skjerm!
HTC Magic har også qwerty, ja nesten alle mobilene fra HTC har det.
Har selv Nokia E71, sweet telefon. Jeg trenger ikke touch-skjerm, så ikke nødvendig å betale for begge deler.
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Begynner å bli lei av iphonen din sier du?
Jeg begynner å bli lei av cybershoten min som jeg holder sammen med gaffateip og loddetinn

Tar de gjerne jeg, betaler frakt
Har nettopp ervervet meg en HTC Touch Pro2, og er godt fornøyd med denne, eneste minuset er at for å skrive Æ Ø Å må jeg bruke trekk-ut tastaturet, men det er liksågreit å bruke dette for å skrive lengere mail (noe jeg fortrinnsvis gjør).
Takk for mange forslag, skal gå og se igjennom. Kan med en gang si at mange er uaktuelle da jeg sa at qwerty-tastaturet måtte sitte foran på telefonen, ikke noe slide-greier på meg.

Noen som vet om andre så er det bare å "skrive ut".

Takk og god jul
Jeg har også en Nokia E71 og det er den absolutt beste telefonen jeg noen gang har hatt. Byggkvaliteten er upåklagelig, softwaren stabil(tryna(med nettleseren) 3 ganger på 1 år) og tastaturet er helt fabelaktig. Jeg opplever det som fullstendig problemfritt å svare på e-post, IRC/IM og kode via SSH med telefonen.
Har to foreldre med E71. Begge er storfornøyde, og jeg liker den selv etter å ha brukt deres telefoner noe.
Har selv en Sony Ericsson P1i og HD2. Da du anser HD2 som uaktuelt, håper jeg du tar en titt på P1i. Jeg får 4-7 dager med levetid på den, og funksjonene passer ihvertfall meg ypperlig.
Siden noen her anbefaler E71, går jeg for å anbefale E72.
E72 er rett og slett en oppgradert, nyere modell av E71.

Amobil
Sitat av lambador Vis innlegg
Har to foreldre med E71. Begge er storfornøyde, og jeg liker den selv etter å ha brukt deres telefoner noe.
Har selv en Sony Ericsson P1i og HD2. Da du anser HD2 som uaktuelt, håper jeg du tar en titt på P1i. Jeg får 4-7 dager med levetid på den, og funksjonene passer ihvertfall meg ypperlig.
Vis hele sitatet...
Var du faktisk fornøyd med tastaturet på P1i ?

Jeg ble aldri fornøyd med toveistastaturet (som ble innført på M600) og oppgraderte aldri fra P990i (som forøvrig er den beste telefonen jeg har hatt før den ble høyst suicidal og bipolar.
Sist endret av AtXbYeA; 22. desember 2009 kl. 10:51.
SE Xperia X2 kunne kansje vært noe?