Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 1608
Storfavoritten røk ut, hva skjer? Selv om hun ikke var på topp, sang hun ikke _elendig_ i kveld..? Andre var verre. Merkelig dette, først Anh, så Maria... Må ha noe med hva slags personer (les: fjortiser?) som stemmer?

Dette er nok starten på en ny Sandra hets? Huff
Sist endret av cumshot; 16. april 2004 kl. 22:22.
Hun sang DÅRLIG i kveld, da... Men Sandra kan bare ikke vinne.. Hun kan jo ikke synge! (klarte seg i kveld, men vi har jo hørt henne før)

Men det var Maria som var best av dem, egentlig, var det ikke det?
Trodde hun maria skulle vinne jeg eller hvertfall komme til finalen...jeje
Maria kom jo til finalen, da...
Susanne, Sandra og Kjartan igjen nå?
Ikke der det er bare 2 stk som synger. Det var det jeg mente

Edit: dette var til deg rogern
Sist endret av Zloader; 16. april 2004 kl. 22:25.
Opprinnelig postet av intenzo
Susanne, Sandra og Kjartan igjen nå?
Vis hele sitatet...
og Margaret, samt Håkon
Verdiløs mann
crimzon's Avatar
69 0
Da er det i allefall avklart at Norge ikke vinner World Idol neste år
Det er ufattelig at Maria røk ut, skjønner ikke hva som feiler folk nå til dags...

Og Sandra, hun kan jo ikke synge, håper hun ryker ut neste gang!
Er ikke rart Maria røyk ut da, så høy på pæra og "jeg er så mye bedre enn alle andre" som hun er.. ikke noe særpreg heller, hun er riktignok en profesjonell artist, men synes det er helt riktig at man nå kan få fram noen med et skikkelig særpreg
Da kan Kjartan vinne idol da!
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
evt sandra er ikke lik Britney, hon kunne hvertfall synge litt.. vil påstå at dette er mer "Sandra"
Herremann da, det er aldri noen fra nord som vinner noe, og Maria fortjente å vinne!

Nå er det Margaret eller Kjartan som må vinne.
Det er fordi at det er stort sett sære folk som hyper opp noen _favoritter_ mens de fleste seerne heier på sine egne favoritter.. Dessuten tror jeg de fleste hatet Maria litt, hvertfall gjorde jeg det, makan til kvalmt vesen..
Hallo, er det janteloven som gjelder fortsatt. DU skal ikke tro du er noe, og hvis du er god på noe, så skal du iallefall ikke si det høyt.
Maria er god, hun vet at hun har noe å fare med. Er det så jævla galt da? Som 99% av det 1000-vis innleggende på tv2-hjemmesider sier, Noe er galt da hun ryker ut. På Dagbladets hjemmeside, kan man se på den målingen rett før resultatet, at feil person gikk ut denne gangen. Noe er merkelig feil ved bildet. Skal vi ha nok en nisse med null utstråling som vinner? Igjen?
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Maria var best. Jeg tror de fleste regnet med at alle stemte på henne, og heller stemte på den de ville minst skulle gå ut av Sandra, Haakon, og Margaret.

Håper Margaret bestemmer seg for å trekke seg, slik at Maria kommer inn igjen. Driter egentlig i Idol, men er jo tragisk når ikke den beste kommer videre en gang.
Jeg er sikker på at hun røyk ut på grunn av håret!
Opprinnelig postet av Zpeef

Håper Margaret bestemmer seg for å trekke seg, slik at Maria kommer inn igjen. Driter egentlig i Idol, men er jo tragisk når ikke den beste kommer videre en gang.
Vis hele sitatet...
Herregud, Margaret var jo mye bedre enn Maria.. Margaret er jo kanskje en av de beste som er med... Det med janteloven, syns sånne folk som Maria er kvalme.. (Jeg gidder ikke å ringe inn å stemme, herregud 5 kr pr sms og 12,kr pr min på telefon liksom.. Sparer heller de pengene.. Kan ha noe med at jeg egentlig driter i Idol..hehe)
håper Sandra trekker seg hun er jo rett å slette ELENDIG. Rart at hun kom videre fra audition. Hvis hun eier samvittighet så trekker hun seg.
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Margaret var spennende i starten med stemme og stil, men hun holder bare ikke mål lenger etter min mening. Får satse på Kjartan eller Susanne nå.
Fy faen dere er trasige altså! Hvem er det som bestemmer hvem som skal ryke? DERE! Greit nok Sandra er kanskje ikke den i Idol som har størts talent men da får dere gjøre noe med det og ikke sitte her og klage over at favoritten deres er utstemt!
Opprinnelig postet av crimzon
Da er det i allefall avklart at Norge ikke vinner World Idol neste år
Vis hele sitatet...
no shit
Opprinnelig postet av thewave
Skal vi ha nok en nisse med null utstråling som vinner? Igjen?
Vis hele sitatet...
Hvis du refererer til Kurt her, så tar du grundig feil. Han ser kanskje ut som en hobbit, men utstråling har han.
Opprinnelig postet av Joken
no shit
Vis hele sitatet...
Var vel ikke så veldig mange som trodde Kurt kom til å vinne heller.
Huff det verste er at de som driver på å hetser sandra og maser om hvor gale det er at Maria gikk ut, ikke har stemt på Maria en gang. Er jo trossalt publikum som bestemmer.
Opprinnelig postet av Svonna
Huff det verste er at de som driver på å hetser sandra og maser om hvor gale det er at Maria gikk ut, ikke har stemt på Maria en gang. Er jo trossalt publikum som bestemmer.
Vis hele sitatet...
Enig med du!
Opprinnelig postet av bushman
Enig med du!
Vis hele sitatet...
Enig!
Det er for mange småunger blandt publikum, og det er for mange småunger som stemmer. Jeg har ikke sett så mye på idol, men det er dette jeg fikk inntrykk av i dag iallefall.
Maria er et talent, uansett om hun hadde vunnet idol eller ikke. Hun får helt sikkert platekontrakt likevell, så slapp av.

Men fekk inntrykk av at hun var sånn "jeg-er-best-og-vet-jeg-kommer-til-å-vinne" person. Syntes det på en måte var grett at hun gikk ut, ikke fordi at hun ikke er flink, men pga hun har for lite av "seg selv" på ein måte. Hadde jeg hørt henne på radioen kunne det vært hvem som helst egentlig, men Kjartan eller Susanne har det særpreget over stemmen sin. Samme har Kurt, som jeg mener er en av de beste vokalistene som finnes, han har en fantastisk stemme.

Men å si at Maria har et unikt særpreg er å lyve, hun har umenneskelig kontroll over stemmen sin. Det var selfølgelig ikke rettferdig at hun skulle ut i dag, Sandra eller Margareth skulle uten tvil røket ut i dag, med eller uten stemme. Sandra har jo vist hva hun er god for, eller hva hun ikke er god for. Margareth har skuffet meg de siste gangene.

Kjartan og Susanne i finalen, uten tvil.
Du er min venn
niigu's Avatar
Maria var klart en av de beste. Men er det rart hun blir dratt på dørken da det ser ut til at hun har barbert av seg alt kjønnsshåret, både på henne og alle de andre 7000 Idol-deltakerne, og limt det på hauet?

Nei... Høy på pæra sier jeg bare! Hun ble dårligere og dårligere likt tror jeg nok, pga sin Guroiske tankegang!

Håkon eller Margareth burde vel vinne etter min mening. Kanskje Kjartan.

World-Idol kan vi forsåvidt glemme..
Opprinnelig postet av niiGu

Håkon eller Margareth burde vel vinne etter min mening. Kanskje Kjartan.

World-Idol kan vi forsåvidt glemme..
Vis hele sitatet...

Etter World-Idol med Kurt kan vi ikke forvente en reprise. Det var once in a life time, med med viss du mener at Håkon eller Margareth skulle vinne Norsk Idol, ville jeg sammenlige disse med den polske og den tyske Idol vinnerne.
Folk som er dumme nok til å melde seg på en karaoke-konkurranse for fjortiser kan ikke vente seg mer.