Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 650
One of the good guys
2rs1's Avatar
Har ett Point of View Geforce 4200 og ett POV Geforce 2 GTS/PRO her. Når jeg skal bruke tv-ut funksjonen på maskina mi, så fungerer det med gf2 kortet, men ikke gf4 kortet. Begge korta fungerer i en annen maskin, så det eneste er tv-ut som ikke fungerer på gf4 kortet.

Maskina detecter at kortet er koblet til tv'en. Har prøvd både kloning, dual view og bare tv. Har prøvd flere kabler, så det er ikke kabelen. Har de nyeste driverene osv. (56.64 eller.no). Noen som vet hva problemet er og har/hatt samme problem? Eller vet hvordan jeg får fiksa det?
zamba: gode gud mann...
Har du prøvd med TVtool?
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
tv tool funka ikke nei

Ztaale: Etter å ha lest posten din et par ganger, så klarer jeg fortsatt ikke få noe ut av den.
Opprinnelig postet av Maddy
Ztaale: Etter å ha lest posten din et par ganger, så klarer jeg fortsatt ikke få noe ut av den.
Vis hele sitatet...
Ditto. Hva går du på Ztaale?