Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1141
har ingen planer om å legge på røret i nærmeste fremtid (mottoet mitt når det gjelder noe sånt, er at det alltid kan gå bedre. you never know), men det her er en diskusjon jeg (på en litt snål og sjuk måte kanskje) alltid finner interessant. dessuten har folk alltid noe å si om det...

sett at du til slutt ikke hadde noen annen utvei...

hvordan ville *du* begått selvmord?

folk forteller meg om at de kanskje helst ville gjort det med piller eller kullos... men jeg mener at hvis du først skulle gå til det drastiske steget det er å drepe seg selv, så kan man jo likegjerne gjøre noe ut av det. en kollega av meg sa han ville lock&load og lage mayhem i en storby før han etterhvert ble poppa av antiterror. greit nok. jeg tror jeg ville hoppet fra prekestolen med noe smuth musikk i øra. et siste rush?

(si meg hvordan du ville begått selvmord, og jeg sier deg hva slags person du er...?)
Jeg ville starte med å lese i trådene i trash forumet.
lage megabombe, springe til huset til ari behn og märtha (gjerne d også me fet musikk i øra) og sprenge hele dritn til helvete!!
Nexrom: Pass på så du får med den nye babyen da!!

Jeg ville ha "bøffa" meg den FETE bilen med versting motor og kjørt galing rett inn i huset til lærern min!
Opprinnelig postet av XyleneAddict

jeg tror jeg ville hoppet fra prekestolen med noe smuth musikk i øra. et siste rush?


Vis hele sitatet...
Måtte jo vært på den måten. Eller stått på snowboard ned det helsikkas fjellet, og hoppa utfor den jevla klippa.. Eller hatt en porsche 911 turbo og kjørt rett i en fjellvegg i topp fart.

PS: Er bare lamt å rive meg seg noen andre i din død lissom, kan jo være de har noe å leve for fortsatt lissom :P
Jeg tar med meg lærern min med glede!
Han har plaget meg i 5 år nå!

Ikke at jeg har tenkt og gjøre det da...
Nå er egentlig denne diskusjonen helt uaktuell for meg egentlig, men viss jeg først skulle, så ville jeg i alle fall gjort noe mer originalt. For eksempel:

-Heng opp ett stort hvitt teppe
-sett opp en stor metallplate med hull i forskjellige størrelser litt fremfor det hvite teppet
-Lage en "retningsbestemt" bombe, altså som sprenter "mot" meg.
-Sprenge meg selv i fillebiter slik at bitene sprutet gjennnom hullene i metallplaten og laget ett fint og kunstnerisk mønster på det hvite teppet bak.

Altså:

Kode

Teppe  Plate m/Hull
 |         &                
 |         &       ()      ___ 
 |         &       \/      €€| 
 |         &       /\      ---   
                    Psy    C4 (e.l.)
Før dette ville jeg selvsagt skrevet ett lang og omstendig brev om hvordan dette var en selvmordsaksjon for å demonstrere for undertrykte salamandere eller noe i den dur.

Om jeg så skal spasere til helvette skal jeg gjøre det med godt humør og råtten humor.
jeg? jeg trenger ikke begå selvmord... køen av folk som vil drepe meg for at jeg stenger/thrasher av poster vokser med en dott om dagen..

mm