Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2893
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Vel som alle har merket har våren begynt å krype over oss, iallefall i enkelte deler av landet. Og det betyr også at russetiden kommer raskt, og i år er jeg et stolt medlem av "den røde arme."
Det er bare ett problem, jeg er ikke helt sikker på hvilket motiv jeg skal ha bak på russe frakken min. Har vært inne på noen ideer, men vil gjerne har fler. Har tenkt på Bondevil / Blair som runker Tomahawk missilen til Bush, og disse tre (kanskje inkludert Saddam ) i heftig samleie. Så har jeg vert inne på enkle motiv som Mohammed Ali eller spiralis. Men iallefall folkens, kom med forslag. Helst seriøse.

ompa ut.
Norsk flagg stemmer jeg for
Skal du tegne motivene selv, eller er det noe du har liggende? Hvis det er noe du har liggende, legg ut et par bilder av det så vi kan lettere avgjøre.

Norsk flagg er vel egentlig litt "utdatert".

Hva med å få noen til å sponse deg, og så kan du ha reklamen dems på ryggen? :P
Lag deg en stealth frakk som han japsen har laga
hehe, det hadde vært fett ja, en stealth frakk
RusseFRAKK?? Jezzus Hva ungdommen ikke finner på i disse tider..
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
det er noe som skal trykkes eller tegnes på. Har ikke no liggende, enda iallefall.

Stormen: dette er snakk om tradisjon.
Du kan jo skrive:
Certified
___Geek
og sette inna masse tegn og if og echo, for å få "cource" look.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
pent nso
Jeg ville ha valgt dette : "FreaK!"
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
Bare så det er sagt, det er ikke snakk om bare bokstaver som danner en setning, men ett motvi som dekker hele ryggen på frakken.
Better than thou.
Tsk, tsk, nerds ;p

Uansett, Den Røde Arme? Hammer og sigd? Blir kanskje litt oppbrukt menne..
Likte også waketheworld.org.
Frakk? er det ikke en jakke altså ?
Du ville være litt radikal?

-Få tak i ett stort amerikansk flagg
-brenn det slik at du har noen filler igjenn
-sy det på frakken oppned, slik at brente filler henger og slenger!
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
Psy_illusion: har vel aldri nevnt noe om at jeg vil være spesiell radikal. Så nei, ikke no flagg brenning her i huset nei
Opprinnelig postet av polle
Har vært inne på noen ideer, men vil gjerne har fler. Har tenkt på Bondevil / Blair som runker Tomahawk missilen til Bush, og disse tre (kanskje inkludert Saddam ) i heftig samleie.
ompa ut.
Vis hele sitatet...
Ok, bare tenkte litt videre ut fra dette, eg!
(Men det blir vel ikkje akkurat det samme nei...)
Opprinnelig postet av kermit-
Lag deg en stealth frakk som han japsen har laga
Vis hele sitatet...
Var det ikke en Koreaner da?
Men blir det ikke litt dumt om man kun ser et hode, nederste del av to ben og et motiv f.eks hammer og sigd mellom de førstnevnte?
Dumt??? det hadde faen meg vært sinnsykt fett. Hvis purken kommer å stresser deg kan du bare hjemme deg undre frakken...
*harry potter*
Må seff ha "Skriket" bak på :P
er det så jævelig mye man kan gjøre med et russeantrekk?? da?
Opprinnelig postet av Dweep
kan du bare hjemme deg undre frakken...
*harry potter*
Vis hele sitatet...
Ja men merkene dine syns jo like godt om du hjemmer deg under frakken. Og hvorfor skulle snuten komme og messe med deg?
tenk, man snakker om å hjemme seg, hehe... sorry ass.

skrik hadde vært kult. Kommer du med irak-krisen i fete typer på ryggen hadde ihvertfall jeg fått deg i halsen ganske fort...
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Trådstarter
hæ? hadde du prøvd å gitt meg juling, er det det du prøver å hinte frem?
▼ ... over en uke senere ... ▼
haha, nei, men folk maser så mye om det evinnelige irak-greiene. chiyall, winstoon.