Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2701
Heisann! Prøvd å søke litt rundt om kring osv, men fant ikke helt noe svar på spørsmålet mitt.

Nøyaktig når bør man innta MDMA i forhold til soppen når man skal hippieflippe? Vet at noen her på bruker har gjort det, så hvis noen av dere hadde tatt dere tid til å svare, hadde det vært supert

nite
Her er en tripprapport fra erowid hvor han inntar soppen en time etter ecstasy. På candyflip (lsd+ecstasy) inntar man ecstasy når man er godt uti lsd trippen.

Men det er godt mulig andre har bedre svar enn meg angående dette. Jeg har ingen personlig erfaring.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Derja, takk for at enkelte er hakket mer drevne på søkinga enn meg Ja, siden jeg har hørt at det faktisk er ganske viktig å innta MDMA ca _4_ timer etter LSDen, tenkte jeg kanskje at det var et perfekt punkt for sopp+MDMA også.

Den rapporten der har jeg faktisk lest når jeg tenker meg om, men det virker ikke som om at han verken får noen kjempebra kveld, eller har særlig peiling angående når man bør innta hva.
Sist endret av VinumSabbathi; 3. november 2009 kl. 02:20.
Grunnen til 4 timers regelen er at da har lsd trippen kommet godt igang, og du vil ikke få en overraskelse mtp enda en opptur som gjør lsd-trippen sterkere, dermed føler du kanskje at ecstasy ikke var så passende allikevel. Det er jo synd å føle seg usikker å angre på noe man allerede har gjort når en kraftig ecstasy opptur kommer sigende i en alt for sterk opptur av lsd. Ecstasy 4 timer etter soppen vil nok bli kjedelig, mtp du er ganske så på tur ned av soppen da. Syre varer i 8-12 timer, mens sopp varer i 4-6 timer - etter mine erfaringer.

Ettersom jeg gjorde litt søking på hippieflip ser jeg erfaringer fra både, å. Sopp en time etter ecstasy, å ecstasy en time etter sopp. Disse to har vell egentlig ganske lik lengde på rusen, og oppturen kommer etter ca like lang tid.

Ikke ta mine ord som faktafaen, har som sagt ingen personlig erfaring med verken candyflip eller hippieflip.
Sist endret av Quetzalcoatl; 3. november 2009 kl. 02:27.
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Sitat av puffman Vis innlegg
Grunnen til 4 timers regelen er at da har lsd trippen kommet godt igang, og du vil ikke få en overraskelse mtp enda en opptur som gjør lsd-trippen sterkere, dermed føler du kanskje at ecstasy ikke var så passende allikevel. Det er jo synd å føle seg usikker å angre på noe man allerede har gjort når en kraftig ecstasy opptur kommer sigende i en alt for sterk opptur av lsd. Ecstasy 4 timer etter soppen vil nok bli kjedelig, mtp du er ganske så på tur ned av soppen da. Syre varer i 8-12 timer, mens sopp varer i 4-6 timer - etter mine erfaringer.

Ettersom jeg gjorde litt søking på hippieflip ser jeg erfaringer fra både, å. Sopp en time etter ecstasy, å ecstasy en time etter sopp. Disse to har vell egentlig ganske lik lengde på rusen, og oppturen kommer etter ca like lang tid.

Ikke ta mine ord som faktafaen, har som sagt ingen personlig erfaring med verken candyflip eller hippieflip.
Vis hele sitatet...

Tror du misforstod meg litt. Mente ikke at siden man skal vente i 4 timer på LSD, så skal du gjøre det på sopp også. Men siden folk venter i 4 timer på LSD, så tenkte jeg at det muligens var et annet tidspunkt som var "perfekt" på sopp! Ser det var dårlig formulert fra min side akkurat der.

Men tenker at det kanskje ikke er så viktig, bare ikke oppturene overlapper hverandre.

Takk for svar forresten
Sist endret av VinumSabbathi; 3. november 2009 kl. 02:38.
Vent ca to timer med MDMA'en. Da har du kommet ordentlig opp på soppen, og tilstanden har mer eller mindre stabilisert seg. Oppfordrer på ingen måte noen til å blande forskjellige rusmidler, men av erfaring vet jeg ihvertfall at dette funker bra. Det er jo bedre å basere seg på erfaringer hvis man uansett har bestemt seg for å gjøre en ting.

Hvis du ikke føler at du har nådd toppnivået etter to timer er det bare å vente litt til. Det kan jo naturligvis varierer litt etter som hvor mye du har spist den dagen osv..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Doom mantia
VinumSabbathi's Avatar
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Vent ca to timer med MDMA'en. Da har du kommet ordentlig opp på soppen, og tilstanden har mer eller mindre stabilisert seg. Oppfordrer på ingen måte noen til å blande forskjellige rusmidler, men av erfaring vet jeg ihvertfall at dette funker bra. Det er jo bedre å basere seg på erfaringer hvis man uansett har bestemt seg for å gjøre en ting.

Hvis du ikke føler at du har nådd toppnivået etter to timer er det bare å vente litt til. Det kan jo naturligvis varierer litt etter som hvor mye du har spist den dagen osv..
Vis hele sitatet...
Takk for svar

Vet du noe om MDMA'en vil forsterke soppen merkbart? Bruker å ta omtrent 2-4 gram tørket de gangene jeg bruker sopp. Så hvis jeg f.eks. tar 2 gram, kommer dette til å forsterke det i den grad at det kanskje vil virke som 3-4 gram?

Tenkte forøvrig å ta 150mg MDMA.
Sist endret av VinumSabbathi; 12. november 2009 kl. 01:38.