Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 3785
Dette er vel noe av det mest jæveligste jeg har sett..

http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/

Se på den videoen

[COLOR=Red]ADVARSEL: MEGET STERKE SCENER![/COLOR]
Den var grotesk ja...
Sitat av Alexbleks
Dette er vel noe av det mest jæveligste jeg har sett..

http://www.furisdead.com/feat/ChineseFurFarms/

Se på den videoen

[COLOR=Red]ADVARSEL: MEGET STERKE SCENER![/COLOR]
Vis hele sitatet...

Det går flere e poster om dette, "Om å oppnå 500navn" osv.., utrolig hvor jævlig noen mennesker kan bli..
jeg kan ikke forstå hvordan folk kan være så syke i hodet, at de gjør noe sånt...
Fy faen så jævlig ekkelt. At folk klarer og gjøre noe sånt fatter jeg ikke, nok et bevis på at noen mennesker burde hatt dødsstraff.
Sitat av Restyle
Fy faen så jævlig ekkelt. At folk klarer og gjøre noe sånt fatter jeg ikke, nok et bevis på at noen mennesker burde hatt dødsstraff.
Vis hele sitatet...
True.. minner meg om en lignendes side, der de stappa katter inn i "flasker" til pynt=S
Alt som faktisk går an.. sier jeg bare
Håper all dritt som det der blir lagt ned en vakker dag
Tja, jeg kan ikke skjønne at man gjør slikt, er ikke så mye annet å si, og det fins ikke så mange andre argumenter heller tror jeg.
Dette var noe av det værste jeg har sett. For den mer legitime pelsdriften, så er det synd at dette skjer.
Det her er jo kinesere, de kan være sykere

Sitat av [GC/Betater]
True.. minner meg om en lignendes side, der de stappa katter inn i "flasker" til pynt=S
Alt som faktisk går an.. sier jeg bare
Håper all dritt som det der blir lagt ned en vakker dag
Vis hele sitatet...
Der de stappa katter inn i flasker haha, xD det var en stor spøk fra han som starta med det det er jo lenge siden folk fant det ut..
Sist endret av Milkshake; 31. januar 2008 kl. 15:15.
Sitat av Milkshake
Det her er jo kinesere, de kan være værre



Der de stappa katter inn i flasker haha, xD det var en stor spøk fra han som starta med det det er jo lenge siden folk fant det ut..
Vis hele sitatet...
Ahh,, lenge siden jeg såg det, kom bare på det i sammenhengen, men okei, unøvendig uansett...
Joda, folk suger når de trenger og tjene penger, eller bare rett og slett kødder seg.
Men jeg tar ikke helt poenget med denne tråden, vi vet at dyremisshandling ikke er helt bra. Og jeg tror de fleste har sett slike filmer før.
Ja, de kunne ha sørget for at dyrene var helt døde før de ble flådd.
Ellers blir det alltid veldig grafisk under flåing, noe som i noen tilfeller kan være misledende i forhold til hvor forferdelig det egentlig er.

Jeg tror ikke disse menneskene gjør dette for gøy, det er for å få seg en inntekt for å tjene til livets opphold.

Det skjærer alltid i hjertet når dyr og mennesker lider, alltid usmakelig med slike bilder.

Milkshake: Hva i all verden mener du med "Det er kinesere, de kan være sykere"? Det er noe av det dummeste jeg har hørt på lenge.
Milkshake: Så nordmenn kan ikke være syke/sykere? jeg får et inntrykk av at du synest at dette er morsomt angåendes din forrige tråd.. noe det ikke er
Sist endret av Evig_liv; 31. januar 2008 kl. 15:30.
Det er fucked up trist å se på. Men what can you do? Er bare å håpe av Kina får kjeft om dette og i opphisselsen som er rundt forholdene når det gjelder OL.

Ja, folka i denne videoen (som i mange andre land) er særdeles lite humane. Men det er også viktig å ta "slakterne" sine egne forhold i etteretning. Dette er en måte for dem å tjene gode penger. Problemet er at det må det være effektivisert, økonomisk og "rent". Mao må det gå kjapt og uten for mye blodsøl. Men ja, dette er greit under beltestedet.

Takket være verden vi lever i vil dette neppe ta slutt med det første av to grunner. 1. Alle kaksene som krever ekte pels (som om det har noe å si om det er falskt eller ekte). 2. Out of sight - Out of mind.

Sistnevnte gjelder for de aller fleste av oss. Jeg vet godt at jeg nå har sett videoen, tar meg en snus og gjør noe helt annet, uten å ofre en eneste tanke om å starte noen demonstrasjon.
å fy faen

heilt for jævlig. tenk på de grusomme smertene.
men igjen, hva kan vi gjøre med det
Jeg blir dårlig når jeg ser dette. Absolutt en sjokkerende oppkvikker!
Fy faen er det mulig.
De som gjør dette fortjener ikke å leve!
Jeg blir rett og slett kvalm og direkte lei meg av å se sånt. Å behandle et levende dyr på den måten er skammelig. Ingen dyr fortjener en så vond død. Som en annen nevnte tidligere i tråden, håper det blir rettet søkelys mot dette under OL, og forhåpentligvis får en slutt på dette. Selv om jeg tviler på at det vil skje.
Sitat av Milkshake
Det her er jo kinesere, de kan være sykere



Der de stappa katter inn i flasker haha, xD det var en stor spøk fra han som starta med det det er jo lenge siden folk fant det ut..
Vis hele sitatet...
de gjør faktisk noe lignende med katter.. og andre dyr, sikkert.. de blir satt i bittesmå bur/bokser fra de er små, og fores opp inni der.. ettersom de vokser blir de i samme fasong som boksen de er i. Vet ikke hva de bruker dem til, men.. sykt likevel:P
Det å flå dyr levende; jeg blir så sint at jeg vet ikke riktig hva jeg hadde gjort om jeg hadde sett det in real life! Drittsekker er dem, rett og slett..
Jeg har faktisk opprettet en gruppe for dette i Facebook og har over 3000 medlemmer. Det som også er groteskt er at dem som driver med slikt, særlig hunder/katter som går til mat, blir pint med stor vilje. Dem påstår at kjøttet blir bedre av det. Mye av det går også på dette med potens, kjøttet skal gi bedre potens hvis dyret er pint til døde først. Hunder blir slept ut av burene sine og blir hengt opp på kroker, slått ihjel eller skinnet levende, rett foran de andre hundene, nettopp for at adrenalinet deres skal skyte i været.

Dette er vannvittig kvalmt, det som er så synd er at dyr har absolutt ingen rettigheter i store deler av Asia, om ikke hele.
jeg skjønner at vi kan ikke bestemme eller fortelle andre hva slags mat dem skal spise, men dem kan faen meg i det minste drepe dyret på en human måte, uten masse lidelser og vonde
Jeg er den sære typen som kan sitte å se på b0g.org, nothingtoxic.com og andre sære sider. Men det er noe med dyr som gjør at det er så ekstra ekkelt. Mulig det er det faktum at han stakkaren som misshandla de dyra (så bare til han begynte å flå dyret. orka ikke mer) bare gjorde det for å være tøff. Han kunne fint ha kjørt kniven inn i panna på dyret for at det ikke skal føle så mye smerte.

Jeg blir kvalm av slik dritt. Jeg får så lyst til å gjøre noe. Men jeg veit liksom ikke helt hva jeg kan gjøre. Håper virkelig det blir en stopp på slik dritt. Det er kvalmt og motbydelig å se på.

Sånne folk skulle blitt flådd levende og huden deres skulle blitt brukt som madrasser for dyr.

EDIT: Skriveleif
Sist endret av Da9L; 1. februar 2008 kl. 00:28.
hadde ikke hatt noe problem med å plassere en pinne i pikken/ en kule skallen på han idioten som ikke drepte den hunden som er levende uten hud midt i filmen.
Helt sant. Dette er ikke en tulletrussel
Det er noe av det ekleste jeg har sett. OM det nå likevel skal lages kåper og hatter av dyrepelsen, la nå for faen dyret dø en død som ikke innebærer ekstrem smerte.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har et spørsmål jeg synes er ganske interesant. Som mange vet så er det slik i Islam at muslimer helst skal spise hallalkjøtt. Dette innebærere såvidt jeg har forstått at dyret må blø ihjel... Er dette dyreplageri?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Skeid
Jeg har et spørsmål jeg synes er ganske interesant. Som mange vet så er det slik i Islam at muslimer helst skal spise hallalkjøtt. Dette innebærere såvidt jeg har forstått at dyret må blø ihjel... Er dette dyreplageri?
Vis hele sitatet...
I praksis har dei inngått et kompromiss: dyret kan bli "bedøvd" før det blør ihjel. Det er den normale norske slakteprosedyra: bedøv dyret med straum gjennom hjernen, og tapp blodet av det. Derfor er det meste av norsk kjøt allereie halal...

Greit nok at straumen fører ganske sikkert til alvorleg hjerneskade, men teknisk sett er det berre bedøvelse.
Så utrolig ekkelt!
De som gjør dette burde fått samme behandlingen de også, flådd levende!
Herregud.

Det er faen for galt, at et dyr skal bli flådd levende, og fortsatt leve etter at dem har tatt pelsen er helt sykt. Forstår ikke at dem klarer det der.

De burde fått juling dag og natt når dem holder på sånn.
Sist endret av Butthead; 9. februar 2008 kl. 20:37.
Sitat av vidarlo
I praksis har dei inngått et kompromiss: dyret kan bli "bedøvd" før det blør ihjel. Det er den normale norske slakteprosedyra: bedøv dyret med straum gjennom hjernen, og tapp blodet av det. Derfor er det meste av norsk kjøt allereie halal...

Greit nok at straumen fører ganske sikkert til alvorleg hjerneskade, men teknisk sett er det berre bedøvelse.
Vis hele sitatet...
Åja. Takk for interesant og raskt svar!
Faen jeg ble sjokkert når jeg så det der, enda en grunn til å hate chinese farmers.
Sitat av [GC/Betater]
True.. minner meg om en lignendes side, der de stappa katter inn i "flasker" til pynt=S
Alt som faktisk går an.. sier jeg bare
Håper all dritt som det der blir lagt ned en vakker dag
Vis hele sitatet...
Bonzai Kitten var en spøk. Men "det er så jævlig! At noen kan gjøre sånt!!!!!" De gjør det pga jobben sin, men de kunne med fordel drept dyra først.
Jeg synes at folk som synes det er greit å drepe kinesiske bønder fordi de mishandler dyra, ikke ser dobbeltmoralen i sine egne utsagn, og fortjener derfor dødsstraff.
Sitat av Kintii
å fy faen

heilt for jævlig. tenk på de grusomme smertene.
men igjen, hva kan vi gjøre med det
Vis hele sitatet...
Ikke kjøpe pels? Logikk er ikke din sterkeste side, hva?

Dødsstraff burde innføres for sånne som de folka der. Helt sinnsykt at folk gjør sånt. (forøvring mye annet, som terror osv og..) men der sloss de for en "sak" mens her ser det ut som de gjør det for morro og noen slanter..

Sitat av DonTomaso
Jeg synes at folk som synes det er greit å drepe kinesiske bønder fordi de mishandler dyra, ikke ser dobbeltmoralen i sine egne utsagn, og fortjener derfor dødsstraff.
Vis hele sitatet...
Vel, noe må få stoppet volden mot forsvarsløse dyr, og hva er bedre enn å sette noen eksempler, og fengsle noen, og gi dem en real straff?
Sist endret av Xasma; 9. februar 2008 kl. 22:55.
Som sagt, det er forjævlig at uskyldige dyr blir torturert, for at materialister skal få enda en kåpe å vise fram.

Lurer på hva som går igjennom huet til etterforskerne som filmer dette.
De er selvfølgelig innbitte motstandere. At de klarer å se på at dette skjer foran øynene deres, og måtte late som man ikke blir påvirket og holde masken, for ikke å røpe seg, er helt sinnsykt. Hadde selv aldri klart det. Dobbeltmoral eller ikke, hadde klødd i fingra etter å gi bøndene en runde med slaktekniven.

Håper i det minste en av vaskebjørnene river av dem fingra.
Ble rett og slett jævlig sur, er ikke noen dyreaktivist, men dette er langt over grensa. De kan i alle fall drepe dyrene før de flår dem, de tjener ikke noe mindre på det.
Da det første dyret ble avskinnet kunne man høre at folkene rundt sto og lo mens dyret sprelte. At det er mulig å være så kald skjønner jeg ikke at er mulig. Jeg blir sur når jeg ser sånt, og skulle ønske personen med kniven kunne få samme behandling, eller bare fått en kule plantet i hodet! Penger eller ikke, at man i det hele tatt klarer det! Å skrelle et forsvarsløst dyr slik bør ikke være mulig å gjennomføre, har man ingen samvittighet?
Det å torturerere dyr mener kinsere gjør kjøttet mørere. De har fått for seg at det er adrenalinet som gjør dette.

Ja vel, mulig det smaker litt bedre, ikke vet jeg. Men til hvilken pris?
Sitat av ma10as
...eller bare fått en kule plantet i hodet...
Vis hele sitatet...
Disse menneskene fortjener ikke dø så lett, hadde det vært opp til meg hadde jeg reist til ukraina, leid en bunkers og noen spikerpistoler / skrugjern, og laget Hostel 3 ut av disse folka, det er jo rett og slett tortur mot dyra, de er jo rett og slett motbydelig.
Hovedproblemet er jo vestlige, rike mennesker som synes det er fint å kle seg i dyrehud. Uten dem hadde kineserene ikke hatt denne jobben.

Forøvrig ser resten av verden på oss nordmenn med like stor avsky, når vi dreper hval på en like inhuman måte som kineserene dreper mink.
Faen at det går ann!
Går det an å være så grautkuk mot et uskyldig dyr?
Sånt blir jeg forbanna av. Aner ikke hva jeg (og sikkert mange andre her) kunne gjordt mot han som holder kniven om vi hadde sett noe sånt.
Sjyyykt!!!!
Word "Alle Er Bjønn"

blir så forbanna av å se på det...får lyst å bare slå personene som gjør dette ihjel...og stikke dem med kniv 100 ganger etterpå....
Denne filmen er et godt lærestykke i hvordan propaganda fungerer, i og med at den vekker en ekstremt raseri i de fleste som ser den. Nå forstår dere hvordan tyskere kunne se en film som fremstilte jøder som undermennesker, for så å gå ut av kinosalen og drepe jødiske unger som spilte fotball.
Sitat av DonTomaso
Denne filmen er et godt lærestykke i hvordan propaganda fungerer, i og med at den vekker en ekstremt raseri i de fleste som ser den. Nå forstår dere hvordan tyskere kunne se en film som fremstilte jøder som undermennesker, for så å gå ut av kinosalen og drepe jødiske unger som spilte fotball.
Vis hele sitatet...
Propaganda funker, indeed, men skjønte ikke helt innlegget ditt.

Mener du at tyskerne la ut propagandafilmer om jøder på dette nivået? I så fall, hvordan?
Det bare slo meg når jeg leste kommentarene fra folk som blir så ekstremt rasende ved å se et dyr bli drept, at det er veldig enkelt å manipulere folk hvis man virkelig går inn for det.

Ikke misforstå, jeg så femten sekunder av filmen og gidder ikke se mer, fordi jeg er glad i dyr. Poenget er at mange kommentarer i tråden er helt absurd rasende og voldelige, og det er fordi en film som f.eks er klipt rett skaper slike ekstreme følelser.

Jeg har sett endel gammel nazipropaganda (selv om jeg ikke finner noe på youtube akkurat nå) som fremstiller jøder som verdens rotter, som infiserer om sprer smitte. Filmene var elendig lagde etter dagens standard, og det eneste virkemidlet var stort sett krøssklepping (jøde krøssklept med bilde av ei rotte), men på den tida var det nok. Etter slike forestillinger var det ikke uvanlig at vanlige tyskere gikk ut i gatene, og lynsjet tilfeldige jøder som bodde i nabolaget.

Derav parallellen med dyremishandlingsfilmen.
DonTomaso har et sykt bra poeng.

Jeg er MEGET glad i dyr. Jeg og faren min sitter ofte klistret til Animal Planet på søndager.
Men jeg har direkte avsmak for organisasjoner som PETA ol. Joda, de gjør mye bra.

Men herregud. De frammstiller ALL slakt som alvorlig misshandling, de bruker åpenbare metoder for å gjøre filmene sine så jævlige som mulig. Og alt dette bare for å prøve å vegitarianisere menneskligheten.
Og de er faen meg godt på vei også.
Greit å være vegitarianer - så lenge du ikke frammstiller oss kjøttetende(haha) som noen onde drittsekker.

Og mht reptilsaken så får jeg bare vondt. PETA er slike entusiasters værste fiende.
Sist endret av Joachimsen; 16. februar 2008 kl. 22:50.
Forferdelig. Klarte ikke see så mye av videon. Jeg skjønner ikke at folk kan være så syke i hodet at de faktisk kan gjøre slike ting. De kunne iværtfall avlivet dyret først med en sprøyte eller som jeg hadde foretrukket, GITT f*** i å drepe dyr for pels.

Vi kunne gjort samme med dem vi kunne skrapt av huden deres mens det ikke var døde. Tann for tann øye for øye!
Tenkte det var det du mente.

Er glad i dyr selv, men er for pelsindustri, bare det skjer på en human måte. Jeg er jeger, men er for å forvalte riktig å påføre dyret minst mulig smerte når det skal drepes. Dette derimot er dyremishandlig, som få liker, men det er også en propagandafilm som du nevnte og man ser lett hvordan påvirkning det har på folk. Dette er forsåvidt ikke en veldig ondsinnet propaganda, og funker da best tenker jeg. Kan tenke godt være at jødepropagandafilmene er påvirkende, har ikke sett de, men tviler ikke når et helt land går inn for å lage en propagandafilm, så må den jo være bra. (Ikke misforstå ordet mitt "bra").

Bra poeng Don, igjen.
For de av oss som ikke føler for å se på linken, kan noen
orientere om hva som blir fremvist?
Sitat av max-mekka
Er glad i dyr selv, men er for pelsindustri, bare det skjer på en human måte.
Vis hele sitatet...
Dette kan, IMHO, rett og slett ikke kombineres. Det er sikkert massevis av lover (kilder er oppskrytt!) for hvordan pels skal "lages". Men det hjelper ikke når det er den inhumane måten som er mest effektiv og gir best avkastning. Hvor mange lutfattige kinesere tror du vil bedøve et dyr, drepe det, og deretter røske av pelsen, når man har anledning til å gjøre alt på en gang (t.o.m. uten bedøvelse!) og tjene det dobbelte?
De som kjøper pels er nøyaktig like skyldige som de som gjør "the dirtywork".
Sist endret av Gjøk; 17. februar 2008 kl. 18:09.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Synd jeg ikke leder verden. Da ville folk fått smake sin egen medisin. NUKE CHINA.
Grunnen til at de flår dyret levende er fordi pelsen stritter, noe som vist blir finere.
Men det er helt for jævelig!!