Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2425
Først og fremst lurte jeg på om noen her inne som har en enkel guide på hva jeg skal gjøre for å få satt opp MMS til min Iphone 3gs?

Problemet er at jeg får kun en melding om at jeg har mottatt en MMS, å at jeg må logge meg på Mine Side på telenor, noe som ikke har vært noe problem for meg før, men etter at de fikk nytt design og nye sider så finner jeg ikke MMS-innboksen lenger, så hvis noen hadde kunne sagt meg hvordan det skal gjøres nå så hadde det vært supert.

Bestemte meg for å poste dette utenfor Appleforumet, ettersom at Telenor er hovedproblemet mitt her..

EDIT:Glem alt med MMS, men jeg trenger å vite hvordan jeg bruker telenors nye "Mine Sider" for å få sett MMS'ene mine, noe som jeg gjorde hele tia før på de gamle sidene deres..
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Vel.. Du logger inn på https://www.telenor.no/privat/minesi...ginnfelles.cms med brukernavn du har bestemt selv (e-postadresse). Når du har logget inn har du et eget valg i den lille menyen som går midt på siden som heter MMS, der vil også innboksen din. Har du ikke brukt dette før, så vil du få beskjed om å bekrefte at du er eier av nummeret og at du må skrive inn et engangspassord. MMSer som du ikke mottar på telefonen blir slettet etter 30 dager fra nettsiden.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Magisk Vis innlegg
Vel.. Du logger inn på https://www.telenor.no/privat/minesi...ginnfelles.cms med brukernavn du har bestemt selv (e-postadresse). Når du har logget inn har du et eget valg i den lille menyen som går midt på siden som heter MMS, der vil også innboksen din. Har du ikke brukt dette før, så vil du få beskjed om å bekrefte at du er eier av nummeret og at du må skrive inn et engangspassord. MMSer som du ikke mottar på telefonen blir slettet etter 30 dager fra nettsiden.
Vis hele sitatet...
Finner det fortsatt ikke.. men, men
Du får først melding om at den laster ned. Etter det får du også en melding når MMS'en er på nett. Det kan godt ta 12 timer.