Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1110
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg injiserer daglig men etter ene injiseringen med fart (god fart, dette har aldri skjedd før) så utviklet jeg et stort innlegg ved stikkstedet men som går nedover armen min. det er bare masse røde prikker. noen som vet hva det er?
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg injiserer daglig men etter ene injiseringen med fart (god fart, dette har aldri skjedd før) så utviklet jeg et stort innlegg ved stikkstedet men som går nedover armen min. det er bare masse røde prikker. noen som vet hva det er?
Vis hele sitatet...
Helvettesild?
Er det sånne som stikker ut? Har fått det før av å skyte oxy og minus. Muligens fra urent utstyr men ikke sikker
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter



Ser sånn ut. Har spredt seg på hele armen og hånden, men er verst rundt stikkstedet. De stikker ikke ut.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helvettesild?
Vis hele sitatet...
Googlet det, synes ikke det lignet helt.
Hva med å ringe legevakt eller annet helsepersonell anonymt? Ser jo närmest ut om du har truffet en åre som går utover i armen, og urenheter har blokkert kappilarer og fört til mange mini-blodutredelser. Men hva jeg synser på er da av null verdi for deg, samme med alle andre her. Vi vet da vel ikke?
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hva med å ringe legevakt eller annet helsepersonell anonymt? Ser jo närmest ut om du har truffet en åre som går utover i armen, og urenheter har blokkert kappilarer og fört til mange mini-blodutredelser. Men hva jeg synser på er da av null verdi for deg, samme med alle andre her. Vi vet da vel ikke?
Vis hele sitatet...
Du synes det er helt utenkelig at andre som injiserer og gjerne har gjort det i årevis kanskje har opplevd noe lignende og/eller vet hva det er...? Utifra personlig erfaring får jeg bare beskjed av LV om å bestille legetime når det ikke haster. Kommer til å gjøre det om det ikke går bort eller om det forverres, men er fortsatt greit å høre om noen andre har vært borti noe lignende før. Jeg liker ikke å dra til lege om det ikke er nødvendig. Så du har helt rett i at dine "synsinger" ikke var av noe særlig nytte.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er fult mulig at dette rett og slett er en lokal reaksjon på ikke et bomskudd, men kanskje ikke et "fult" treff om du vil kalle det det. Om det er farlig kan ikke jeg uttale meg om. Og er enig i at det ikke ligner helt på helvettesild som nevnt av meg tidligere.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har opplevd noe lignende da jeg skjøt speed, er usikker på om årsaken var flere bom før treff eller om det var utstyr jeg hadde brukt flere ganger. Det gikk over av seg sjøl, men på det tidspunktet var jeg for dum til å være redd må tillegges.