Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1016
IRC entusiast
dach's Avatar
I August reiser vi ruten fra Frankfurt i Tyskland til Roma i Italia, vi setter av en måned. Foreløpig går ruta slik: Frankfurt, Nürburgring, Strasbourg, Zürich, Alpene, Milano, Venezia og Roma.

http://bildr.no/thumb/791645.jpeg

Vi skal innom kjente Nürburgring å leie bil, dette blir tøft!

Når vi skal ned til Italia tenker vi å stå på ski over Alpene, her har vi ikke planlagt noe særlig enda. Setter stor pris på innspill.

Vi liker godt å dykke, hvor burde man ta seg vann over hodet?

Og langs denne ruten, hvilken andre steder anbefales det å besøke og se?

Ingen som liker å reise? Ingen festivaler, butikker, historiske steder, ukjente perler som er å anbefale. Vi kan godt avvike noe fra ruten om det kommer bra innspill.
Venezia er en utrolig fin by, var der i fjord sommer. Stilig med alle kanalene. Veldig mye historie der! Dere kan jo også dra til Pisa, det er ikke så langt fra Firenze. Men det er igrunn bare det skjeve tårnet som er der. Ellers er det bare en typisk Italiensk by. I Roma er det jo severdigheter overalt. Anbefaler Colluseum og Peterskirken! Men som sagt er det mye å se i Roma, så jeg anbefaler og ha litt tid der!
Annbefaler Toscana på det sterkeste! Firenze, Volterra, San Gimignano, fantastiske byer hvis du er interessert i kultur og historie. Når jeg besøkte Firenze for et halvt år siden sikra den seg en plass som en av mine favorittbyer.
IRC entusiast
dach's Avatar
Trådstarter
Takk for tilbakemelding, da har vi litt mer å jobbe med når vi skal planlegge yttligere.
jeg anbefaler å reise innom Lichteinstein. Bare for å ha vært der. Det landet har en morsom historie. Det er kanskje ikke så mye å se der, bortsett fra slottet til prinsen som styrer landet, men veldig stilig å ha vært der
Tyske kvinnfolk.

I Nürburg veit eg det skal vera nokre fine slott. Med de er i Frankfurt er det mykji gjævt å sjå, di det er ein massiv kulturby. Og framom alt, ein framifrå museumsby. I slutten av august, som de dessverre nok ikkje vinn, er det ein av dei største kulturfestivalane i Tyskland der — Museumsuferfest. Det er vel omlag 2-3 millionar som kjem dit kvart år.