Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1100
Skal snart ha en 3-4måneder lang reise rundt jorden, vi skal innom svært mange land og steder. Mildt sagt lettere inspirert av Matt Harding, lurer jeg på om folk har noen gode ideer til hva vi kan gjøre på de forskjellige stedene?

Har allerede en plan om å ta et bilde klokken 12 hver dag gjennom hele reisen, noe jeg synes er en kjempeide, men har lyst på flere forslag!
- Ta med en souvenir fra hvert land, og hver sikker på å plassere det på en hylle i stua når dere kommer hjem
- Lag sammen noe der flagg fra hvert land dere besøkte er med, sammen til en duk eller bare til dekorasjon på veggen f.eks

Kanskje litt bestemoraktige ideer, men blir som regel alltid et bra minne
Husker du ikke meg! jeg hvar her for så ikke lenge siden. HeeeeLigeteeen eg vet ikje ka du egeentlinli du ska
svara`?
Sitat av nasser Vis innlegg
Husker du ikke meg! jeg hvar her for så ikke lenge siden. HeeeeLigeteeen eg vet ikje ka du egeentlinli du ska
svara`?
Vis hele sitatet...
wtf? *titegn*
Hvorfor ikke være litt orginal.
Å heller ta med ting til de som trenger det ditt du skal.
Bare for å være litt annerledes å hyggelig.
Blir ikke særlig aktuelt å ta med seg ting, verken til eller fra. Har en 70-liters sekk som skal inneholde alt jeg skal bruke i 4mnd, så er ikke helt stemning for å ta med seg vaser og duker Tenkte mer på bildemuligheter
Sitat av Akanth Vis innlegg
Blir ikke særlig aktuelt å ta med seg ting, verken til eller fra. Har en 70-liters sekk som skal inneholde alt jeg skal bruke i 4mnd, så er ikke helt stemning for å ta med seg vaser og duker Tenkte mer på bildemuligheter
Vis hele sitatet...
En mulighet er å sende tingene du kjøper hjemover, til noen i familien din eller venner. Så tar de vare på det til du kommer hjem. Jeg synes i hvert fall det er kjekt å ta frem suvernier fra reiser jeg har vært på for mange år siden. Men det er jo individuelt. Det høres også lurt ut å ta mange bilder.
http://www.youtube.com/watch?v=xbKKsx2xC64

Gjør noe sånt, bare at du har alle plassene du har vært i bagrunnen