Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1543
Hei!

Liker du slåssespill? Har du noen høner å plukke med dine venner? Hvilken bedre måte å utligne gjeld enn gjennom digital vold? Kom på Fighting Game Community sine stevner for å se hvem som faktisk er best!

Det blir jevnlige turneringer i:
Tekken Tag Turnament 2
Super Street Fighter 4 Arcade Edition v. 2012
og Injustice: Gods Among Us.

Utover høsten blir det også turnering i
Street Fighter x Tekken (12/9/2013)
Soul Calibur 5 (10/10/2013)
Ultimate Marvel vs Capcom 3 (11/7/2013)
Skullgirls (5/12/2013)
og Divekick! (5/12/2013)

Så om du liker slåssespill og bor i Bergen, så er det bare å komme på Bergen Offentlige Bibliotek annenhver torsdag fra 29. august! Kl 18:00 til 22:00. Deltagelse er gratis!

Mer informasjon på vår facebookside www.facebook.com/fgcbergen
Hva med Super Smash Bros.?
Hadde jeg hatt en krone for hver gang noen spurte meg om det! Det er tydeligvis stort miljø for Smash i Bergen, men ingen av dem virker interessert i å holde turneringer.

For å holde turnering, så trenger man maskiner og tver. På biblioteket er det allerede tver og ps3/360er. Men ikke GC. Og såvidt jeg forstår, så forekommer det input delay når man prøver å sende scart signal (typisk fra GC) til en hd-tv. Så det krever at man har noen som tar med GC og noen som tar med en gammel kasse-tv (fordi dem er det ingen av på biblioteket)

Jeg hadde ikke hatt noe imot å holde Smash turneringer, spesielt etter å ha sett det på EVO i år - det var helt sinnsykt fett! - men siden jeg ikke har utstyret til det, så kan jeg ikke. Men om Smasherene hadde spurt om å kunne holde turneringer samtidig som oss, så hadde det gått helt fint.
Mortal Kombat da? Det burde dere få med

Dessverre er det langt til bergen for meg. Men lykke til!
Sist endret av Hydroide; 29. august 2013 kl. 11:44.
Supersmash på Wii er ganske oki iforhold til lag.
Cool, spiller ikke selv men har tipset noen kompiser.
Takk for svar og sånn ^^ vi driver også å får avtaler med andre steder nå, så er flere steder vi spiller nå utover høsten ^^