Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1223
Noen som har noen tips til å få i gang lagspilling på BF3 som går ut på taktikk istedet for rambostyle?

Kanskje noen vet om klaner som er mulig å joine? Eller kanskje noen her har lyst til å starte noe?
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Noen som har noen tips til å få i gang lagspilling på BF3 som går ut på taktikk istedet for rambostyle?

Kanskje noen vet om klaner som er mulig å joine? Eller kanskje noen her har lyst til å starte noe?
Vis hele sitatet...
Har kun spilt to sammen, men det går jo essensielt ut på å holde seg sammen, unngå flaskehalsstedene og være i squad. Så lenge man kan spawne på hverandre holder det om en holder seg i livet.
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Har kun spilt to sammen, men det går jo essensielt ut på å holde seg sammen, unngå flaskehalsstedene og være i squad. Så lenge man kan spawne på hverandre holder det om en holder seg i livet.
Vis hele sitatet...
Tenkte mere på ha et lag og spille squads mot hverandre.
Da må du inn i klan. Vent på BF4 så joiner du klan. Commandermode <3
Spilte BF2142 "proft", der var det slik at på public servers gikk du inn for å øve på aim, og gjerne hvordan komme deg ut av kinky situasjoner.

Når vi spilte "pro", hadde vi gjerne en som gikk rambostyle, gjerne den beste, og satset mye på at han fikk til noe.

Vi hadde noe som kaltes promod, hvor de som trodde de var flink kom, en del dro med skuffede ansikter, men der kunne du teste real tactics.
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Noen som har noen tips til å få i gang lagspilling på BF3 som går ut på taktikk istedet for rambostyle?

Kanskje noen vet om klaner som er mulig å joine? Eller kanskje noen her har lyst til å starte noe?
Vis hele sitatet...
Hvilken platform spiller du på?
Sitat av Octawism Vis innlegg
Hvilken platform spiller du på?
Vis hele sitatet...
Det eneste brukbare, pc
Kan gi deg det tipset at det er vanskelig å spille med "randoms" i forhold til et "pro" lag.
Randoms vil, som du sikkert har skjønt, gjøre mye random, mens proffe vil holde seg defensiv til de må gi motstand, dermed kan taktikk legges inn i spillet.
Du har selvfølgelig noe kalt anti-eco, som kan brukes mot randoms.
Jeg og venner kjører taktisk på random servers, mot randoms. Conquest. Defender og capper flagg, holder oss til få vehicles. Vi sier hvor folk er på forskjellige flagg osv, så det er ganske greit
Jeg er gjerne med på noe slikt, men må bli fra nesteuke
Kan være med jeg, begynner og bli greit god med sniper, så ser helst at det blir min rolle.

Bare add meg

BF3: dvollstad