Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 3284
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Vi burde nesten fått i stand et nytt treff i Bergen, og denne gang forhåpentligvis med flere deltakere

Dato, sted og påkledning er alle åpen for diskusjon.
Selv foretrekker jeg Fredag, sentrum og ingen -- men det er kanskje bare meg.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
[COLOR=RoyalBlue]Eg e me![/COLOR]
Sist endret av Cadex; 9. juli 2007 kl. 11:05. Grunn: med forbehold om at det er før 30. juli
Eg og http://wolcan.org/smil/treff.gif http://wolcan.org/smil/klem.gif
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg er raka fant frem til 27. i think, men etter det er jeg glatt med...
Hmmm. Viss det blir fleire enn ein (meg) som er under 16, då kjem eg!
Eg har jo alt som er nødvendig, 50 poster og 1 KP.
Sist endret av maggis0; 9. juli 2007 kl. 12:15.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg flytter mest sansynlig nedover rundt 10. august. Så da blir det i alle fall en til...
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Og jeg vil til vestlandet og hilse på bergensere utover perioden her. Skal snakke litt med Forconin om vi ikke kan dra sammen en helg til vestlandet Når dette blir er usikkert.
Sitat av maggis0
Hmmm. Viss det blir fleire enn ein (meg) som er under 16, då kjem eg!
Eg har jo alt som er nødvendig, 50 poster og 1 KP.
Vis hele sitatet...
Eg er under 16, men vet ikke om eg tør og komme
Jeg kommer til Bergen og er ledig fra 21 august og utover. Jeg regner med dette treffet vil trå til i løpet av sommeren, men etter det er jeg altså med.
God mulighet for at jeg er med, men da må det jo skje noe som ikke er alt for aldersavhengig... Under 18 her..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg stemmer for kebab / pizza og brus (pils for de som har cash / hår på brystkassen). Det er jo ikke så forferdelig regulert mtp. aldersgrenser
Sist endret av Tias; 10. juli 2007 kl. 05:53.
"Eg E me"
Meeen, under 18.
Eg e og me. Men kan vi ikke bare møtest på Hansa, siden tydeligvis halve nFF jobber der :P
Nei, Tias sitt forslag (med nso sin påkledning) får min stemme.
Så fremt det ikke kolliderer med arbeid er jeg med. Babb og evt øller etterpå høres ut som en fin plan. Fint om det blir litt flere en sist, dog.

Påkledning bør være interstellar jumpsuits . De som vil kan få være nakne under.
Sist endret av snegler; 10. juli 2007 kl. 16:40.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Slaich: lol.

snegler: Bring ice!
Noe som skjer videre i denne tråden eller krasjet idèen på rullebanen?
..Det Coldfire sa.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Foreslår fredag 27. juli, altså ikke førstkommende, men neste fredag. Any takers?
Jeg er forsåvidt ledig denne uken og, men det kan bli kort varsel for enkelte …
Jeg skal kanskje til bergen en 3-4dagers perjode, så hvis jeg får tid, er jeg med!
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Nja devine, det må bli denne uken eller om tre, fordi jeg flytter helgen imellom. Det gjør i grunn ikke noe for meg om det blir om tre uker.
Hmm, Jeg er med om jeg ikke er låst fast til skrivepulten, er med kidden eller er på kaien for å tjene penger..
Devine: din jobb er å minne meg på dette når det skjer.. Siden jeg har null hukommelse..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Denne uken passer dårlig for min del, men det burde ikke stoppe noen - jeg har historie for å være unreliable på slike treff uansett :-P.
▼ ... noen uker senere ... ▼
skjera? (mainnskit!)
har ikke fått med meg denne tråden før nå jeg, men ble dette noe av?
Jeg er ihvertfall med på et nytt treff! Kanskje vi kunne invandert boligen til nso etterpå også? *evilface* Siden vi under 18 ikke kommer inn på utesteder etc.
Sist endret av oom; 3. august 2007 kl. 23:10.
Jeg er også med!
Når blir det?
Kom igjen da gutteeeer! Vær litt engasjert her.
Når: snart
Hvor: en leilighet i sentrum
Gjøre hva: Ha en ekte Nff fest
hvor fett hadde ikke det vært?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Vel, da foreslår jeg fredag 17. aug. Da burde studentene ha komt seg til byen, og lommebøkene bugner med studielån.
17. Aug. hørest ut som en fin dag.
Noen som har en hybel til rådighet der nede? Eller noen foreldre som er bortreist?
Sitat av Magisk
Og jeg vil til vestlandet og hilse på bergensere utover perioden her. Skal snakke litt med Forconin om vi ikke kan dra sammen en helg til vestlandet Når dette blir er usikkert.
Vis hele sitatet...
Tja, why not? Kjører du så er jeg med jeg :P

Edit: Ehm, kanskje ikke den 17 tho. Nettopp starta studier da. :P
Sist endret av Forconin; 4. august 2007 kl. 01:52.
Foregår dette fortsat i Bergen?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Merker at det er stor interesse rundt oslo treffet. Hvorfor skjer det ingenting med treffet på vestlandet da?
Ministry of Love
sptz's Avatar
Siden ingen tar initiativ Jeg er gjerne med på et treff, men når det passer er jeg litt mer usikker på. Fredags kvelder er det mest sannsynlig at det passer for meg, med unntak av de tre nærmeste fredagene...
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av cappuman
Merker at det er stor interesse rundt oslo treffet. Hvorfor skjer det ingenting med treffet på vestlandet da?
Vis hele sitatet...
Var vel i grunn jeg som var pådriver, men grunnet flytting og jobb har det blitt lite tid til annet. Det får bli en gang i midten av September, dato og sted TBA. Vi kan kanskje ha det i kåken min, jeg har greit med plass og den ligger på Torgallmenningen, rettere sagt Markeveien.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bumper denne opp igjen da jeg begynner å bli klar for å være med på disse famøse treffene.