Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 3333
Etter å ha sett flere treff rundt om i landet lurte jeg på om det var stemning for et helt sør nede i Kristiansand?

Hvor: Dolly på fiskebrygga
Hva: spise pizza og kanskje pilse etterpå. (Utepils om det er fint vær?)
Når: Fredag 27/4 eller Fredag 11/5.

Post gjerne om du er interesert, si ifra om det er en av dagene som ikke passer; og om du har andre forslag til hva og hvor.
I'm in, men jeg vet ikke hvilken dag som passer enda. Kan gi beskjed når en av dagene nærmer seg.
Mye mulig jeg stiller.. Hvor mange er vi fra Kristiansand her ?
Du er min venn
niigu's Avatar
Jeg er med om det passer med jobben!
Jeg er med hvis niigu er med!
jeg er med 27/4
Ukjent
Trådstarter Donor
Til nå er vi kanskje 7. vil helst i det minste oppnå 10 personer. evetuelt skriv ned hvilken dag som ikke passer så lager jeg en ny tråd når der nermer seg med mer info om hvor, når og hva. =) eventuelle forslag til andre ting enn en tur på dollys ved fiskebrygga og kanskje pilse etterpå taes med takk =)
hvis vi blir rundt 10 stk. og været holder, hadde det vært flott med en holmetur til bragdøya, stokken eller noe sånn der..
Kan ikke garantere noe men kanskje jeg får dratt med meg mrglass på litt sosialisering med andre nerder. Men nå jeg er menneskesky av rang så jeg tviler på at jeg klarer å dra meg ut.
Ukjent
Trådstarter Donor
hehe, vi med-freaker er ikke farlige. Men holmetur med noen kasser øl hørtes jo digg ut. men ad må vi få noen til å stille med båt og noen til å drive innkjøp? om ikke vi kjøper inn hver for oss?

Edit: nå vil jeg oppfordre folk som også bor litt utenfor kristiansand; som mandal og vennesla f.eks. til å møte opp så kan vi få til et ordentlig treff. Blir vi nok folk skal jeg love å bytte min grælle avatar xD
Sist endret av etse; 11. april 2007 kl. 22:35.
Jeg skal nok klare å dra med meg Deezire. Så hvis ikke noe kommer i veien så kommer nok vi.
Må jo bevege oss ut av og til :P
Ukjent
Trådstarter Donor
hehe, det er bra. Da ser det ut som vi i hvertfall er nok for å få i gang et treff. Nå mangler det bare å bli enig om dag, og se om alle faktisk kan.
jeg er med
og jeg kan skaffe sjekta til båtturen, den er litt sliten i utseendet, men det gjør vel ikke noe?
sjekte og pils er kos
Kanskje jeg slenger meg med Mrglass og Deez.
Vi er noen folkesky skapninger.
hvis det passer så er jeg med, skal høre med jayforall10 å lovetogrow om de blir med å...
Ukjent
Trådstarter Donor
dette her ser ut til å bli bra Hadde vært greit med å noen spesifikke poster om når det ikke passer for folket. hvis ikke velger jeg bare den jeg syns passer best.

Hvis vi får ordnet båtplasser til cirka 10-15 stykker hadde det vært veldig greit om det ble fint vær; får vi ikke nok plasser i båtene tar vi kanskje heller flere turer. Pils og drikke ordner hver person for seg selv. Planen blir som følger; pizza først, og når folket er forsynt ser vi hvor mange det er som er i stemning for holmetur?
Jeg er ikke helt lysten på en holmetur.
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av Deezire
Jeg er ikke helt lysten på en holmetur.
Vis hele sitatet...
Til nå er det fortsatt pizza-en som står i spissen =) Jeg personlig er mer lysten på en tur på byen i stede for å på holmetur egentlig. Men om det er mange som vil på hometur er jeg med jeg og =)
Jeg skal nok klare å dra meg gjennom en pizzakveld og eventuelt en liten tur på byen, men jeg er ikke noe båtmenneske. Har vel strengt tatt ikke sett hvilken båt familien min eier en gang.
Ohey. Jeg henger meg på uansett når det er, ja.
Sist endret av ProZhen; 11. april 2007 kl. 23:24.
Jeg blir med på det meste, så sant jeg ikke _må_ drikke (avholds)
Ukjent
Trådstarter Donor
drikke må du. men hvem sa alkohol [/tørr humor]
Det er snakk om pizza til å begynne med, og å nyte pizza bør gå greit uten å drikke alkohol så. for de som har lyst ser vi om det blir holmetur eller bytur. Til nå er det ikke alt for mange som har nevnt de har lyst til å på holmetur så regner med jeg heller satser på en tur på byen for de som vil drikke etterpå.
For min del så er det pengene det står om. Som fattig student så må jeg faktisk planlegge min byturer litt. Men men, skal nok ordne penger.
hehe jeg lo faktisk av den tørre humoren din etse :/

ja en bytur høres mer fornuftig ut!

jeg vetikke med dere, men en holmetur med bare menn virker på meg som kanskje litt sånn ... ja :S
hvis det blir holmetur så må vi dra med jenter fikser gjerne noen jeg ^^
.. Jeg er jente.
som sagt, jeg er i byen helga 27. og det er den eneste dagen jeg har "fri", så blir det den er jeg med.
Du er min venn
niigu's Avatar
Jeg er med om Bauern blir med. Jobber hele neste uke, men blir det såpass tidlig tenker dere? Kunne gjerne tenkt meg å nerde litt tilsamans. Jeg kommer med en kasse til meg og Geir om det blir noe av.
Ukjent
Trådstarter Donor
Mest sansynelig blir det fra 8 tiden og fortsetter utover kvelden. Med mindre det blir mye mer stemning for det orker jeg ikke arrangere noen holmetur, men for all del om dere vil a med båt å drikke =)
Men det ser mer ut som det er mer stemning for å i 8 tiden møtes å spise pizza, og senere en tur på byen og ta noen pils for de som er interesserte.
Drøyan til Juni da, så jeg kan være med ^^
hihi, nejda
De fleste dagene passer for meg. Og pizza og pils høres bra ut
Om man drar ut, hvor blir det eventuelt?
Er klar for øl, pizza og holmetur.

Noctie/Deezire dere kjenner jo meg Bli med da!
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av Joshiwo
Om man drar ut, hvor blir det eventuelt?
Vis hele sitatet...
hmm, ikke planlagt. Noen som har noen forslag?
Hvis det ender opp med byen er egentlig alt utenom Beverly OK for min del.
Du er min venn
niigu's Avatar
På Vinkjellern kan man faktisk prate litt, pluss at det ikke er særlig mye folk der. Var der ihvertfall for noen helger siden og da satt egentlig bare meg og en kompis og drakk øl. Dette var tidlig, men uansett. Orker ikke sitte en bøling på 12-14 stk og rope til hverandre gjennom Benny Benazzi´s altfor masete beats.

Edit: Jeg jobber forresten på Herlig Land i byen, men der er det 21 årsgrense.. OK plass å sitte frem til steng.
Sist endret av niigu; 14. april 2007 kl. 01:50.
Jeg er med så lenge det ikke er Midnight. Selv er jeg 21, så jeg kommer inn på de fleste stedene.
Ukjent
Trådstarter Donor
greit om folk sier om de er med på pizza i den andre tråden så holder jeg telling. Litt greit å få reservert bord osv =)
Pizza på dollys da? Alltid hyggelig på fiskebrygga nå som sommeren kommer seg.