Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2517
Jeg er en nykommer på forumet, så å si, og har derfor ikke vært med på noe treff før, men dette høres utrolig kult ut, og har derfor lyst til å foreslå et treff en gang. Så hva sier man? Er noen med? Noen forslag til dato?

Selv om jeg er ny, kan jeg jo -prøve- å stelle i stand noe gøy
Jeg er med om det kommer noen bra folk, ikke bare <500 noobs :P
500 noobs???
"<"-tegnet leses som oftest som "mindre enn"

Så, mindre enn 500 (poster på forumet) noobs. Ja jeg vet det er elitistisk, men jeg gidder ikke å dra om det ikke er noen jeg kjenner.
Gest's Avatar
Trådstarter
Jeg hadde ikke håpet det skulle komme "500 noobs", som du formulerer det, men som det er sagt i mange treff-tråder, så er det jo vanligvis de "erfarne gjengangerne" som kommer, og jeg, som "noob", vil gjerne oppfordre flere som ikke er vant til treff og slikt til å komme og kanskje det at en "uerfaren" tar initiativ vil virke positivt. I alle fall er det hyggelig om de som kan kommer, "noob" eller ikke. Jeg er glad folk stiller seg positive foreløpig i alle fall
okei, takk da fikk vi avklart det, så personer som en intresert i nff men ikke har vært hær lenge nokk til og ha skrevet over 500 innlegg er ikke så velkommen som resten av de som har skrevet flere altså.

men men flott at du tok tak i og prøve og få med flere under, virka positivt, men skal ikke blande meg mere, bor for tiden i trønderlag så er lit langt og reise...
Gest's Avatar
Trådstarter
Mötley Crüe: Det er trist at du ikke finner det interessant. Jeg ser helst at så mange som mulig kommer, og det er ofte det ikke er nødvendig å skrive noe fordi det man vil si er sagt før i tråden. Gjentagelse er irriterende. Dessuten har tiden man har vært aktiv noe å si. Kunnskap har ikke noe med dette å gjøre. Men hvis du hadde vært i Oslo rundt tider da treffet evt skulle blitt arrangert, ville jeg på min side bare opplevd det som positivt om du kom
joda finner treff virkelig trivelig jeg, ble bare lit provosert av det innlegget..

nesten så jeg ville starte en tråd for nff treff i trondheim, dær jeg ser helst at det kommer så få pompøse>500 brukere som mulig.

Skal følge med, om jeg befinner meg dær nede rundt en tid dere finner fram er det mulig jeg er med..
Jeg mener ikke at det er elitistisk å foretrekke at det kommer noen med et litt høyt post-antall, i hvert fall dersom man selv har det. Det betyr at man har en fortid sammen på nFF, og at man sikkert har mer å prate om - enn om man dukker opp, og det står 10 kiser du ALDRI har sett nickene på engang. Har du selv mer lyst til å henge sammen med en kompis, fremfor en totalt fremmed? :-)
Urk dere fatter ingenting. Det er jo som stormen skriver. Jeg sa at jeg ikke vil komme om det bare kommer folk jeg ikke kjenner. Det er jo hyggelig at nye folk vil komme og tar initiativ også.

edit: BTW, kjeder jeg meg nok (som jeg faktisk gjør for tiden) kommer jeg antakeligvis uansett. :P
Sist endret av Pantheon; 23. januar 2007 kl. 08:35.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
En liten fest med fyll og mat ville vært kult da. Haha. Kunna hatt sånne navne-lapper med nick på (lol?).

Men uansett. dette må gjennomføres en gang. Selv om jeg ikke så mange poster her, så føler jeg uansett at jeg er velkommen :P Men hvis vi da finner et lokale som vi kan leie? Så betaler alle sammen 10-50 kr hver, så kunne dette blitt en stor hit. Drikke tar man med selv. Heh?

EDIT: 222 poster ^^
Poster og tid på forumet har vel ikke alltid så mye sammenheng, dog er det jo seff kjipt å møte opp på sånne ting uten å ane hvem de andre er.
La oss skifte fokusen vekk fra om jeg er en dust eller ikke (selvsagt er jeg det, fordi jeg kan), og mot spørsmålet om noen har lyst til å komme eller ei. Man kunne jo tatt en peppes-og-pub-tur.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Jeg kunne faktisk kanskje tenkt meg å komme om det hadde blitt et sånt treff i Oslo (selv om jeg har under 400 posts ). Peppes-og-pub-tur høres bra ut.
Gest's Avatar
Trådstarter
Joa, Peppes og pub er sikkert fett nok, men jeg er ikke helt 18 enda, så da blir det dårlig med øl på meg... Men å leie et lokale og bare mekke noe mat og bringe øl sjæl, ville vært fett nok?
Sitat av Gest^^
Joa, Peppes og pub er sikkert fett nok, men jeg er ikke helt 18 enda, så da blir det dårlig med øl på meg... Men å leie et lokale og bare mekke noe mat og bringe øl sjæl, ville vært fett nok?
Vis hele sitatet...
Tror ingen gidder å styre med det. Men du kan jo være med på peppes.
Gest's Avatar
Trådstarter
Ja, det er vel greit nok. Men hvis dette lar seg ordne, blir jo dette fett ^^
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det hadde vært sikkert kult å sett hvordan dem andre medlemmene på forumet så ut. Forumet har jeg sine "kjendiser", og jeg kan ikke forestille meg hvordan admin, eller andre ser ut. Og hvordan dem er sosialt. Litt rart å tenke på at man diskuterer med folk man aldri har sett før synes jeg.

Vet ikke om jeg ville blitt med. Kanskje jeg gidder om det kommer flere :P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg oppdaterer jeg. Noen som er keen på et lite treff?


Jeg foreslår en dato: neste lørdag på den diggeste babsjappa. Noen som joiner?
Gest's Avatar
Trådstarter
Jeg er med Når? Type klokkelsett?
Sorry ass Gest, gidder ikke være på date med deg, bare oss to:P haha... vi må nok se om vi får med oss noen fler først. Se om noen vif blir med.