Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1337
Klok av skade tenkte vi å sjekke interessen for et treff under Moldejazz i år ganske tidlig. Vi snakker om en kveld som begynner på peppes eller lignende, eventuelt kanskje grilling 'n shizzle på Retiro?

Moldejazz er en jazzfestival i Molde (innlysende nok), faktisk nordeuropas største og eldste. Årets festival er nummer 47 i rekken, og antall besøkende øker for hvert år. Hold av 14. - 19. juli for spanking og moro!

Hi-res bilde fra forrige treff:
http://freakforum.nu/galleri/showimage.php?i=4526
Håper og tror på bedre oppmøte i år


Ikke-bindende, ikke-påmeldende og ikke-diskriminerende respons gis i denne tråden
Skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp på noe sånt, da jeg bor i byen. Er vel ganske stramt program på de som har tenkt seg dit, men hadde vært fint å vite om noen faktisk skal dit i det hele tatt
Sist endret av Dyret; 5. juni 2008 kl. 22:35.
Må prøve å få med meg treffet i år da ..
Kvelder passer dårlig for meg men .. kjøper festivalpass og kommer til å gape over så mange konserter som mulig.

Grilling litt tidligere på dagen da? Høres kos ut.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nå begynner det jo å bli alvorlig lite tid igjen, og det må da være mer enn 3 freaks som holder til i/skal til Molde i løpet av juli? Med drittværet vi har hatt i det siste bør det jo bli praktfullt vær i løpet av juli. Trenger vel ikke finvær for å f.eks. pilse heller.
master namer
elodin's Avatar
Make that two ... må melde avbud pga. penger og drit!
Kjipt, Ornette Coleman gledet jeg meg til.
Folk må komme seg til moldejazz!
Om noen er i beit etter fripass, har jeg de rette kontaktene.
To kvelder jobb(kulturhuset), resten fri.
Jobben er dessuten chill som fy, med gratis pizza og kule konserter.

Kommer meg ikke nedover selv i år, men mekker glatt jobb til en to-tre stykker.

btw.
helk=crew=<3
Gratulerer!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Snillorg's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Hvis vi skal få til et treff i år (og dermed gjøre det til en tradisjon, tjohei!), må vi ha flere interesserte. Meld dere, folkens! Om noen vil ha festival- og backstagepass, kan de få det gjennom å melde seg som funksjonær hos riggkomitèen.
Gratis opphold og mat
Skal spille/jobbe, så veit ikke hvor mye fri jeg får. Alle har så klart bedt om fri i jazzen, og jeg har sagt at jeg kan stille så mye som mulig da. Øvinger til konserter på dagtid, og blir sikkert oppringt for å rigge og styre lyd,men når tid og sted blir fastsatt skal man ikke se bort i fra at jeg kan ta meg en tur.
Sist endret av hopalong; 1. juli 2008 kl. 20:21.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Sitat av helk
Make that two ... må melde avbud pga. penger og drit!
Kjipt, Ornette Coleman gledet jeg meg til.
Vis hele sitatet...
Pff. Synes du har visst fram pengene dine på forumet før, og det var ikke lite!.

Hva bruker du alt på? Frimerker?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Snillorg's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Okei. Peppes på fredag, 1500. Påmelding her og nå. Meld dere!
Jeg har fri, så jeg kommer. Bordreservering bør vurderes om det er stygt vær.
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Romantisk middag for to?
Ble ingen romantisk middag for to, nei... Men om det er noen andre rundt Molde som også har tenkt å sjekke ut utelivet i helga, så har jeg fri hver dag