Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1132
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fortell gjerne hva som skjedde fra start til slutt med så mange detaljer du kan.

Lurer spesielt på hva som ble straffen? Mistet du førerkortet? For hvor lenge? Måtte du ta førerkortet på nytt etterpå? Måtte du ta jevnlige rusprøver etterpå for å få førerkortet? Hva ble boten på?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
0.5 i promille etter en jay og 2-4 xans. Mistet førerkortet i 2 år og fikk en lite trivelig razzia. Førte til en liten tur inne.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
4-5 2mg rivotril og ca like mange halvlitere pluss 1 shot tror jeg. 1.9 i promille, 2 år uten førerkort, 10k i bot. Ikke krav om å avlegge rusprøve men tok blodprøve 1 gang i mnd får å ha noe å vise til i tilfelle det ble aktuelt.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
0.5 i promille etter en jay og 2-4 xans. Mistet førerkortet i 2 år og fikk en lite trivelig razzia. Førte til en liten tur inne.
Vis hele sitatet...
"En liten tur inne",mener du arresten eller fengsel?
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
4-5 2mg rivotril og ca like mange halvlitere pluss 1 shot tror jeg. 1.9 i promille, 2 år uten førerkort, 10k i bot. Ikke krav om å avlegge rusprøve men tok blodprøve 1 gang i mnd får å ha noe å vise til i tilfelle det ble aktuelt.
Vis hele sitatet...
Og måtte dere ta førerkortet på nytt? Med kjørelæreren liksom?
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjørte ut av en rundkjøring. Hadde 2.1 i promille. Husker ikke at jeg hadde kjørt. Bare små bruddstykker. Mistet lappen i 3 år,og fotlenke i 30 dager. Måtte ikke ta noen tester, men bare meldte meg på hos biltilsynet, for å ta lappen på nytt
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og måtte dere ta førerkortet på nytt? Med kjørelæreren liksom?
Vis hele sitatet...
Måtte kjøre opp på nytt ja + teori mener jeg.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ble tatt i tilfeldig spyttkontroll ca 18 timer etter inntak av 2 mg ksasol. Ble tatt til blodprøve og det viste seg at verdiene tilsvarte i i overkant av 0,5 i promille. Jeg møtte i retten og fikk 1 år uten lappen + måtte ta oppkjøring og teori på nytt og 1,5 ganger månedslønn brutto i bot. Jeg argumenterte for hvorfor lappen er viktig for helsa og at jeg har lav inntekt. Dommerne ga meg 9
Mnd uten lappen, må ta oppkjøring og ikke teori på nytt og 20K i bot
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg foreslo selv å ta urinprøver, men det stod ingenting om det i dommen
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg foreslo selv å ta urinprøver, men det stod ingenting om det i dommen
Vis hele sitatet...
Det er ofte lege som krever det for at han skal skrive ut helseattest.