Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3888
Hovedspørsmål:

Lurer på hva folk tenker angående det og ta extasy og supplere på med amfetamin?

Har ventet i litt over en måned siden sist gang jeg poppa x. Er egentlig ute etter god følelsen på x blandet med høy form av energi?

Har selv tidligere erfaring med og bli god på amf blandet med noe alkohol (Glad,Energisk,Selvsikker)

Extasyen jeg skal ta er

1 Grønn Chupa chups
1 Oransje Chupa chups

(Sist gang hadde jeg samme type extasy bare mørkerosa, hadde en fantastisk kveld og ingen form for ubehag dagen derpå)
This is bat country!
gregory's Avatar
Som regel er det amfetamin i vanlig extacy. Evnt koffein, eller andre sentralstimulerende stoffer. Å kombinere extacy og amf er ikke til å anbefale.

Sikker på at du ikke blander extacy og MDMA? Kjenner flere som tar seg ei stripe under en MDMA tur, ser dog ikke poenget.
Hørt om flere som har tatt amf med Ecstasy. De sier det er greit, et ekstra energi kick. Dog ser jeg ikke poenget da E får meg i god nok form alene. Enjoy.
Sitat av gregory Vis innlegg
Som regel er det amfetamin i vanlig extacy. Evnt koffein, eller andre sentralstimulerende stoffer. Å kombinere extacy og amf er ikke til å anbefale.

Sikker på at du ikke blander extacy og MDMA? Kjenner flere som tar seg ei stripe under en MDMA tur, ser dog ikke poenget.
Vis hele sitatet...
Dagens marked inneholder i økende grad renere MDMA. Amfetamin i exctacy-piller er ikke like vanlig lenger. Dette betyr selvfølgelig ikke at det er umulig å få amf, så bruk alltid testkit. Finnes flere som liker kombinasjonen, men comedownen er en god del værre. Så ja, anbefales vel egentlig ikke.
Er faktisk blitt mer vanlig med rene MDMA piller enn utblanda piller. Skal se om jeg finner sourcen.
Sitat av slaskekladden Vis innlegg
Er faktisk blitt mer vanlig med rene MDMA piller enn utblanda piller. Skal se om jeg finner sourcen.
Vis hele sitatet...
Det er blitt mer vanlig med ren MDMA. Piller er mer utblandet enn noengang; dog oftest med langt verre ting enn amf. MCPP og PMA er klassikere.

Styr unna piller så langt det lar seg gjøre. Sannsynligheten for å få i seg gift er større enn for å ikke få.

Trenger ikke andre kilder enn den eneste kilden som er på emnet - Kripos sin årsrapport.
Trådstarter
2 0
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Det er blitt mer vanlig med ren MDMA. Piller er mer utblandet enn noengang; dog oftest med langt verre ting enn amf. MCPP og PMA er klassikere.

Styr unna piller så langt det lar seg gjøre. Sannsynligheten for å få i seg gift er større enn for å ikke få.

Trenger ikke andre kilder enn den eneste kilden som er på emnet - Kripos sin årsrapport.
Vis hele sitatet...
Har hatt en del piller fra samme parti, forstår igrunnen ikke hvorfor dem skal proppe dem fulle med andre stoffer. Tenkte igrunnen at det allerede var amf i dem så det og ta en linje eller to ikke var det værste. Har tidligere prøvd 2014 og merket at de ikke var like rene som de jeg fikk nå. Pleier som regel og holde med bare og ta pillene men ville bare høre va folk tenkte rundt dette.

Takk for svar
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Det er blitt mer vanlig med ren MDMA. Piller er mer utblandet enn noengang; dog oftest med langt verre ting enn amf. MCPP og PMA er klassikere.

Styr unna piller så langt det lar seg gjøre. Sannsynligheten for å få i seg gift er større enn for å ikke få.

Trenger ikke andre kilder enn den eneste kilden som er på emnet - Kripos sin årsrapport.
Vis hele sitatet...
Har du en link til kilden? Jeg finner bare ut antall beslag og at mdma pulver er renere en noen gang. Finner ingenting om renhet og innhold på xtc piller.

På forhånd takk!
Sitat av elakmdma Vis innlegg
Har du en link til kilden? Jeg finner bare ut antall beslag og at mdma pulver er renere en noen gang. Finner ingenting om renhet og innhold på xtc piller.

På forhånd takk!
Vis hele sitatet...
http://www.tv2.no/a/6454682/ viser til en artikkel ifjor:

"Mye beslaglegges som det politiet kaller tradisjonelle tabletter, men ifølge rapporten er det oftere pulver med mer enn 85% virkestoff som beslaglegges."
Sitat av gregory Vis innlegg
Som regel er det amfetamin i vanlig extacy. Evnt koffein, eller andre sentralstimulerende stoffer. Å kombinere extacy og amf er ikke til å anbefale.

Sikker på at du ikke blander extacy og MDMA? Kjenner flere som tar seg ei stripe under en MDMA tur, ser dog ikke poenget.
Vis hele sitatet...
Hoved ingrediensen i xtc er jo mdma. Men som du sier er det vanlig å bland inn en liten dose speed eller lignende i en e. Mdma alene får mange til å føle seg slappe å vill bare sitte i sofaen men om man tar en liten stripe løfter man formen betraktilig å gir deg en følelse som er som å ta en god e. Derfor er det mange som liker å ta seg en stripe sammen med mdma. Jeg synes mdma er kjedelig alene å foretrekker xtc over mdma any day.
Sist endret av Viking1980; 5. mars 2016 kl. 09:37.
Sitat av Viking1980 Vis innlegg
Hoved ingrediensen i xtc er jo mdma. Men som du sier er det vanlig å bland inn en liten dose speed eller lignende i en e. Mdma alene får mange til å føle seg slappe å vill bare sitte i sofaen men om man tar en liten stripe løfter man formen betraktilig å gir deg en følelse som er som å ta en god e. Derfor er det mange som liker å ta seg en stripe sammen med mdma. Jeg synes mdma er kjedelig alene å foretrekker xtc over mdma any day.
Vis hele sitatet...
Noe som heter det når det kommer til noe så løst som XTC? Hovedingrediens? Det er absolutt ikke en gitt faktor at du får MDxx stoff i XTC, ikke veldig lenge siden det ble solgt Røde Supermann piller med PMA/PMMA i, tror det de fleste sier her, er at hvis man vil ha en MDxx high, kjøp krystaller og test dem. da er du 99% sikker på at det du tar er det du vil ta