Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1725
Har nettop vert og kjøpt meg noe amf har nettop tatt en linje og det smaker litt kjemisk banan er det normalt? speeden er hvit med et lite hint gul. Har tatt mye amf før i typen elevanse 70mg vil racemix Hitte hardere? Kjenner at det hitter litt nå haha😂
Banan-speed? Sikkert bare ferskvare fra Bama.

https://youtu.be/GK_9NQZ36pc?si=b7-yySnZTAHK8Kw1
Sist endret av knert1; 2 uker siden kl. 00:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
12 1
Haha hitta faktisk ganske bra men ikke like intense som lisdexamfetamin. Bare + at den faktisk smaker litt godt��
Sist endret av Lil soup; 2 uker siden kl. 00:33.
Etter å ha brukt noen gram speed, er konklusjonen jeg har kommet frem til at "less is more". Uansett hvor bra eller dårlig speeden er så er mindre bedre. Derfor er bra speed bedre siden man kan ta mindre og oppnå samme effekt. Ikke svar på spørsmålet ditt, men en generell regel som jeg synes er bra når det gjelder bruk av amfetamin. Og med tanke på mengden tråder som handler om nedtur etter amfetamin bruk så trenger nok noen denne informasjonen.
Sitat av iiconanii Vis innlegg
Etter å ha brukt noen gram speed, er konklusjonen jeg har kommet frem til at "less is more". Uansett hvor bra eller dårlig speeden er så er mindre bedre. Derfor er bra speed bedre siden man kan ta mindre og oppnå samme effekt. Ikke svar på spørsmålet ditt, men en generell regel som jeg synes er bra når det gjelder bruk av amfetamin. Og med tanke på mengden tråder som handler om nedtur etter amfetamin bruk så trenger nok noen denne informasjonen.
Vis hele sitatet...
Personlig måtte jeg bruke sikkert en kilo for å nå samme konklusjon. Helt riktig det du sier.

Et måltid og en dusj er den beste justeringa
Veldig enig, TrippyKing.

Veldig oftopic men siden du har det profilbildet. Lurer på hvilken coctail av drugs de pumpet inn i presidenten når han hadde go talen for noen uker siden ?
Trådstarter
12 1
Noen som vet hvor lenge speed varer når man sniffer? Vet at med svelging varer det 6-8 timer
Litt kortere ved sniffing, men greit å tenke det varer 12+ timer i forhold til søvn
Trådstarter
12 1
Faen skulle gjerne fått noe søvn i natt tror du melatonin funker ?
Sist endret av Lil soup; 2 uker siden kl. 02:08.
Jeg tømte en boks flur med banansmak da jeg var en liten tass. Måtte på sykehuset for å få det ut.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av Lil soup Vis innlegg
Faen skulle gjerne fått noe søvn i natt tror du melatonin funker ?
Vis hele sitatet...
Regner med du er oppe å nikker enda. Som regel så vil du klare å sove om du faktisk prøver å mulig ved hjelp av Melatonin, personlig så mener jeg Melatonin blir for svakt i forhold til formen. Mulig Seroquel Remeron osv fungerer bedre om du har tilgang på det.
Trådstarter
12 1
Siter fortsatt oppe lå helt stille i senga i 2 timer funka ikke. Har git opp redoserte nå��
"Og etter å ha ligget i sengen i 2 minutter, noe som føltes ut som 2 timer, bestemte Mr Soup seg for å redosere. Å gikk tilbake til å demontere tv'en, i søk av avlyttningsutstyr fra CIA.

Dette var bare starten på en uke's lang fest, som skulle ta han i fra et brekk hos bestemor, til å kjøre til finnland, for der hadde ikke satellittene dekning, blant de 10 000 innsjøene

Følg med i neste episode for flere spennende eventyr"
Sitat av Lil soup Vis innlegg
Siter fortsatt oppe lå helt stille i senga i 2 timer funka ikke. Har git opp redoserte nå��
Vis hele sitatet...
Hva tenkte du på i disse to timene?
Trådstarter
12 1
Hadde samtaler med meg selv i hue haha var faktisk litt gøy
Fuck Mr. Plod!
"Banan speed"
"Yo, funker melatonin?"
"2 timer på senga, jeg redoserer.."



Jeg satser alltid på søvn 10-14 timer etter siste dosering. Litt ettersom hva annet jeg har tatt.

Anbefales å ha noe bønne eller no hvis du er typen som "får lyst på no" også tar en linje til, bare fordi.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Personlig måtte jeg bruke sikkert en kilo for å nå samme konklusjon. Helt riktig det du sier.

Et måltid og en dusj er den beste justeringa
Vis hele sitatet...
Hadde ikke spist jeg hadde jeg tatt 1 kg amf over tid, det er jeg imponert over
Holder du fortsatt på, TS? Skift på senga. Ta deg en dusj. Spis litt. Legg deg.
Trådstarter
12 1
Skal legge meg 23:00 over 10 timer siden sist dosering så kjører vi på igjen i morra��

Nei faen tok en linje 19:00 men har noe hasj og melatonin så skal jeg nok få sove i natt
Sist endret av Lil soup; 2 uker siden kl. 20:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av Lil soup Vis innlegg
Skal legge meg 23:00 over 10 timer siden sist dosering så kjører vi på igjen i morra��

Nei faen tok en linje 19:00 men har noe hasj og melatonin så skal jeg nok få sove i natt
Vis hele sitatet...
Sitter i akkurat samme knipa som deg, JEG MÅ SOVE men jeg rett og slett gidder ikke og prøve og tiden går så fort at jeg glemmer tiden helt
Det er bare å gi opp. Hehe neida.

Ring legen i mårra og skaff resept på seroquel. Så er det bare å pilse til formen er god, røyke litt bønne og når tidspunktet er riktig, poppe 50mg+. Da blir det serokveld I stua
Fortsatt våken TS?

Gi oss en oppdatering på dine eventyr da ;D
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av TheCrow Vis innlegg
Fortsatt våken TS?

Gi oss en oppdatering på dine eventyr da ;D
Vis hele sitatet...
Jeg er hvertfall våken