Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1575
HEI! vært på fest ikveld ikke sant? også bestilte vi taxi, og jeg er 17 og har visa electron så det funka ikke, så vi prøvde først en bensin stasjon og der fikk jeg ikke tatt ut penger?

også kjørte vi til 2 forskjellige minibanker og det står jeg har 0 penger.

Men jeg VET jeg har 17tusen på kortet! Hva kan ha skjedd? Lånte bort kortet til en kompis tidligere idag? kan han ha slått feil kode 3 ganger så det har låst seg? hva tror dere. SKylder en taxi fyr 500spenn, og de vil jeg betasle
hehe, arti skrevet. hva med å snakke med foreldrene dine å si at du betaler de tilbake, når kort problemet har ordnet seg?
sperret eller, så er mangnet stipen gåen.. bare å bestille nytt kort fra banken. men vi har jo chip også i disse dager.. hadde taxisen chip leser eller bare stripe?
Taxi'ene tar ikke visa electron.
Etter hva du skriver så har du vært i 2 minibanker og de viste at du hadde 0 saldo? Eller mener du at ikke kom deg videre etter å ha tastet koden? Eller fikk ikke du taste koden?

Viser den at du har 0 i saldo, så har du jo kommet deg inn på kontoen din.

Du må utybe deg litt bedre, ingen av de som har svart har skjønt hva du er ute etter. Mulig de er litt dummere enn gjennomsnittet men jeg også synes du bør utdype deg litt bedre.
Sist endret av Naturgrønn; 6. juni 2010 kl. 05:30.
jeg var i butikken her om dagen og stod en gjeng med folk fra uskolen der, to av de brukte kort (samme som deg) men kortene virket ikke ,men begge to sa at de hadde penger. Tror en av dem tok ut penger i posten, prøv det sorry skrive feil skylde på tlf xD
Høres ut som "kompisen" din har brukt opp de 17 tusen som stod på kontoen din da han lånte kortet ditt.
Vist han hadde tastet koden feil tre ganger, så hadde du mest sannsynlig ikke fått sjekket saldo. Har hørt om at det er tidsbegrensning på noen kort også vist du taster feil. Dvs. at du kan prøve igjen med samme kort etter 24 timer, men dette er jeg ikke helt sikker på.
Sist endret av Vangen; 6. juni 2010 kl. 09:02.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Electron-kort har også uttaksgrense.. nøyaktig grense varierer, men dersom det er snakk om en tusenlapp eller to er det ikke umulig at man har kommet borti denne.
Hei! ! Beklager litt feil skriving igår, men hadde ett større alkohol inntak. (og vi elsker alle formen etter en slik natt gjør vi ikke?:P)

Nei, men her er problemet!
Ringte postbanken nå og spurte hva i all verden som hadde skjedd. Også sier de:
Nei tjenestene våres var nede inatt? Også spør jeg, ja hva mener du? Og da sa de at de hadde en teknisk feil, og den var nå rettet opp i!

Makan til dårlig bank! Bytter i morgen
men takk for alle som prøvde og forstå hva jeg skrev! :P
Du bytter bank fordi de var nede en gang?
Absolutt alle banker er nede av og til.
Sitat av 0bs Vis innlegg
Taxi'ene tar ikke visa electron.
Vis hele sitatet...
Det er en sannhet med modifikasjoner. Det kommer an på hvilken type terminal taxiene er utstyrt med. Jeg har flere ganger kjørt med taxier som har tatt visa electron, selv om de ikke hører til majoriteten.
Stortsett de fleste banker kan vel ha en teknisk feil en sjelden gang i blandt. Men nå forsvinner jo snart Postbanken-navnet, så du trenger jo ikke bytte bank da du snart (en gang..) er DnB NOR-kunde uansett ;-)