Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 907
Jeg er på utkikk etter en miljøkalkulator til bil som regner ut div ting om forbruk osv som skal være i php. noen her som har veldig lite og gjøre og vil lage en slik til meg, jeg har ikke så gode php kunnskaper, jeg er ute etter no lignende som bilnorge har ( http://www.bilnorge.no/vis_artikkel....d=30814&tid=89 )
Hvis du betaler, burde det vel være mulig å lage noe slikt.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Hvis det er det samme du ønsker, hvorfor kan du ikke bruke den du lenker til?
PST
Trådstarter
Sitat av s1gh Vis innlegg
Hvis du betaler, burde det vel være mulig å lage noe slikt.
Vis hele sitatet...
Hvor mye skulle du hatt for og lage no slikt?
Sitat av ticks Vis innlegg
Hvis det er det samme du ønsker, hvorfor kan du ikke bruke den du lenker til?
Vis hele sitatet...
fordi at jeg skal ha den på en egen side
Jeg kan lage for deg, Send PM så kan vi snakke videre der.
Det er litt frekt, men du kan jo lage en iFrame med denne adressen: http://avgiftskalkulator.bilnytt.no/env.aspx eller http://avgiftskalkulator.bilnytt.no/
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Ikke for å ruinere forretningsplanene mange av medlemmene her klekker ut, men med tanke på det eneste et slikt PHP-script skal utføre er å trekke frem noen tabeller (hvor informasjonen allerede er tilgjengelig på siden som ble lenket) så tror jeg dette er noe som kan utføres på snaue 30 minutter alt ettersom hvilken løsning (MySQL eller tekstfiler) dere velger. Ikke snyt mannen!
PST
Trådstarter
Fint og høre at faktisk og høre at noen setter ned foten

Vis noen kunne laget dette for meg er jeg evig takknemlig
Sist endret av sorcs; 26. januar 2009 kl. 15:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av ticks Vis innlegg
Ikke for å ruinere forretningsplanene mange av medlemmene her klekker ut, men med tanke på det eneste et slikt PHP-script skal utføre er å trekke frem noen tabeller (hvor informasjonen allerede er tilgjengelig på siden som ble lenket) så tror jeg dette er noe som kan utføres på snaue 30 minutter alt ettersom hvilken løsning (MySQL eller tekstfiler) dere velger. Ikke snyt mannen!
Vis hele sitatet...
Det vil sei at markedspris for noko slikt er 750-1500,- om du skal få ein norsk koder til å lage det. Eg hadde ikkje hatt innvendinger mot å ta minst 500,- for noko slikt, tvert imot... Hugs at programmering er ikkje hobby for alle.

Får du en inder til å lage det er det 15-20$.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Samtidig skal det sies at dette forumet har er stor prosentandel av akkurat det du sier, hobbyprogrammerere. Sannsynligheten er derfor stor at du vil få en ikke-profesjonell til å ta arbeidet, og kanskje til og med en som ikke har mer erfaring enn å forandre på headeren i "mafiaspillet" sitt. Det var poenget mitt.