Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2613
R.i.p 23.04.2021
Er nå på dag 3 uten flubro etter jeg kom over en 5ml flytende flaske så klinte jeg til.. denne greide jeg og sluke relativt fort 25mg 125ug pr dråpe. Føler en intens indre uro og noia som jeg aldri har følt før. Skikkelig panikkangst som får amfetamin nedrur til og virke som barnemat. Får null søvn og føler meg psykotisk. Har ikke noe Og roe meg ned på bare meditasjon som hjelper endel. Er det noen andre her som har erfaring med og komme ned på flubro? Trenger ingen moralpreken blabla, vis du har erfaring så svar vis ikke not.. takk
Sist endret av Tarm; 28. mai 2020 kl. 23:03.
Jeg lette litt på nett, og 25mg Flubromazolam tilsvarer visstnok 1250mg Diazepam. Det er hundreog-fuckings-tjuefem blåvalium.
Jeg har ikke hørt om noen som har i nærheten av så høy toleranse som deg på Benzodiazepiner. Du mener at dette er en dose Flubromazolam som ikke sender deg i koma?

Dette er helt sinnsykt. Om det er total krysstoleranse, kan du ta 10 Rivotril fra et norsk apotekglass eller 10 bikkjebein uten å en gang merke det. Rivotril og Xanax er de sterkeste Benzodiazepinene vi har i Norge.
Du kan spise alle pillene i et glass med 100x5mg Vival og fortsatt mangle 725mg for at det skal tilsvare dosen du nå har fått i deg. Sikker på at det ikke er bøff?

Toleransen din er enorm, i ordets rette forstand.

Ta kontakt med lege, gjerne spesialist, DPS og alle etater som kan hjelpe deg. Kom deg på nedtrapping, og bruk lang tid. Flere år.

Fytti helvete!
Sist endret av krystallkongen; 28. mai 2020 kl. 23:23.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drakk du alt på en gang eller gikk dette over flere dager? Har du tatt andre benzo i disse dager? Det kan vel være livsfarlig å gå cold turkey av heftig benzoavhengighet over lengre tid, så du burde absolutt sjekke med lege og få en nedtrappingsplan med mildere benzo.
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
En periode på 10 dager . Har synnsykt benzo toleranse fra før av ,da jeg knasker 5 ksalol pr gang eller 4 rivotril .ghort dette i mange herans år så benzo reseptorer føles ganske fucked. Ble glad da jeg fikk rohypnol funk av flubromazolam. Et par dråper føltes ut som 3 rohypnol og jeg ble forelsket med engang. Angrer sykt nå men gjort er gjort.
Ser ut som om jeg kan ha misforstått.

Du tok denne dosen for tre dager siden? Hva skjedde med deg da? Har du høy toleranse når det kommer til Benzodiazepiner?

Uansett får vi håpe det er en slags rebound-angst, og at det vil gi seg ettersom dagene går

Flubromazolam har lang halveringstid (18t), og du tok en massiv dose. Det vil nok henge igjen minst noen dager til!
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Siste dose ble untatt for 3 dager siden ,før det så var det vær dag i 10 dager .så 25mg totalt på 10dager.
Clonazolam og flubromazolam gjør at enkelte får sinnsyk toleranse. Ang disse flaskene så har jeg hørt flere ganger klage på at de må være vanna ut, selv om det er 2 uker siden dem inntok sist. Scary shit.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Siste dose ble untatt for 3 dager siden ,før det så var det vær dag i 10 dager .så 25mg totalt på 10dager.
Vis hele sitatet...
Det forandrer saken betraktelig

Allikevel har du nå skremmende høy Benzotoleranse og må regne med en periode med abstinenser mens kroppen og hjernen jobber med å få toleransen ned.
Om du drakk dette over ti dager fikk du i deg tilsvarende litt over 12 blåvalium om dagen. Det er en høy dose!

Tenker du å fortsette i dette tempoet eller å få styr på Benzoproblemet ditt? Jeg vil i alle fall anbefale å få toleransen din ned til der hvor noen blåvalium eller et par Rivo gir effekt, og så kan du, når du har kommet dit, vurdere om du vil fortsette å trappe ned eller fortsette å ta store doser Benzo.
Husk at dette er stoffer du plutselig har lekt med i 10-15 år, og da er kampen for å bli helt nykter igjen langvarig.

Beklager at jeg misforsto så totalt. Håper angsten din roer seg - ærlig talt tror jeg det er sunnere for deg å få tak i mer Flubro eller andre Benzodiazepiner, dosere ansvarlig, og ikke la kroppen sin gå kald kalkun etter disse drøye greiene her

Lykke til Tarm!
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Kald kalkun enda her ,fikk endelig et par timer søvn på øyet i natt.det hjalp utrolig mye på panikkangst.nå så har jeg bare lettere hodepine og lit ubehag i muskler, rennende nese. Planen er og bli helt rusfri ,men da koronaen dukket opp ble det mye rusing igjen .
Sitat av Tarm Vis innlegg
Kald kalkun enda her ,fikk endelig et par timer søvn på øyet i natt.det hjalp utrolig mye på panikkangst.nå så har jeg bare lettere hodepine og lit ubehag i muskler, rennende nese. Planen er og bli helt rusfri ,men da koronaen dukket opp ble det mye rusing igjen .
Vis hele sitatet...
Ikke kjør cold turkey med så høy toleranse, for ditt eget beste. Det kan umulig være sunt.
Skaff mer Flubromazolam eller ekte Rivotril med 2mg Clonazepam. Helst apotekvare så du vet det er funk i pillene.
Trapp ned!
Vil ikke anbefale Cold turkey. Folk som blir avhengig av benzo de får av lege må ofte på avrusning for mindre "misbruk" enn det du har, og det er det en grunn til. Da jeg var på blåkors titta de innpå rommet 2-3 ganger om natta for å se at du puster. Da jeg spiste riv fikk jeg abstinenser etter ca 1-2 uker etter jeg slutta, derfra ble de bare sterkere og sterkere. Jeg hadde bare knaska ei lita stund, men økte dosene såppass fort og avslutta brått, derfor jeg fikk en del abstinenser. Rista såppass at det å smøre brødskive eller skjenke en kopp kaffe var håpløst.
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Har ikke noe annet valg en og gå cold turkey denne gangen da lommeboken er tom og det er vel drøye 21dager til lønninga kommer. Har vurdert alkohol men er tidligere alkis så det er en dårlig ide. Har Melatonin for søvn men thats it. Får komme meg tilbake i lotus stillingen og roe nervene,kjenner de kommer og går hyppig og paniklangsten kommer med engang jeg tenker på noe negativt. Håper ikke det går så langt at jeg begynner og riste osv, da må det taes en telefon til psykiatrisk:/
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Ikke for å oppfordre til å risikere et anfall, men hvis du klarer å kutte ut det der cold turkey så er du jævlig dyktig og har en vilje av stål. Det hadde vært noe å ha på CVen. Ikke din evne til å grave deg ned i et hull, men din evne til å klamre deg opp igjen. Prinsessen og sjamanen burde dele ut diplomer og medaljer når du slutter å riste og svette.
Jeg ække lege og dette er sikkert feil hest å vedde på, men hvis du ikke har noe alternativ ønsker jeg deg lykke til.
Vær sterk? Ikke dø
Håper du har noen som bryr seg om deg som kan passe på deg noen uker, sjekke innom daglig og hjelpe deg å ringe hjelp hvis/når det skulle bli nødvendig.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er et svært farlig spill du spiller ts. Å gå cold turkey slik som dette er uansvarlig og direkte farlig, spesielt mtp. at du har brukt svært potent og hurtigvirkende benzo.
Du skal prise deg lykkelig hvis du kommer deg helskinnet ut av denne knipa. Ytterste konsekvens er krampeanfall med døden til følge. Virker ikke helt som at du har tatt innover deg hvilken fare du har utsatt deg selv for, men det er jo typisk når man tar benzo.
Har selv våknet i sykebil etter krampeanfall. Jeg hadde trappa i meg et halvt gram etizolam på kanskje et par uker og gått cold turkey. Samboeren min fikk PTSD av denne hendelsen.
Om jeg hadde vært deg nå så hadde jeg gjort alt i min makt for å anskaffe noe valium eller rivotril.
Bøtt nedpå melatonin. Hold deg unna alkohol.

Lykke til TS. Vi får håpe dette går bra.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg gikk XANAX cold turkey og det var forjævlig (og direkte farlig - selv etter 5 ukers moderat bruk.) Laget en tråd om det her inne. Samtidig gikk jeg av diazepam 10mg/døgnet i 1 år uten noe problem. Rart at man reagerer så ulikt - spesielt når man sammenligner hvor mange mg X tilsvarer X..

I ettertid skulle jeg definitivt ha ønsket at jeg trappet ned; men var like sta som deg. Det kan være en bra egenskap hvis man bruker den fornuftig! Var jeg deg ville jeg ihvertfall ha skaffet ett brett diazepam og hatt på lager..
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Takk for omtanken folkens det gjør godt i sjelen kald kalkun er desverre eneste mulighet denne gangen og familien trur jeg har hvert rusfri i mange år så kan ikke nevne det for dem.går nok bra håper kegz45mim søvn i natt men angsten er desidert mindre. Startet med 1time styrketrening/ kondisjon i dag også for og holde meg opptatt med noe annet en meditasjon ,og må si et føles godt med en skikkelig pump igjen. Vurderer faktisk og ta opp treningen igjen 5dager i uken par timer daglig i en 6mnd periode så jeg får bort fokuset på rusen ,og får byttet det ut med noe som er mye bedre for kroppen. Spiser relativt godt også selv om matlysten er på bånn og kvalmen er overvelmende. Men greier og holde maten nede enda. Bare lit noia for at jeg skal bli kvalt i søvne vis jeg kaster opp.
R.i.p 23.04.2021
Trådstarter
Føles ut som ting begynner og komme tilbake til normalen nå uten noe rus i bildet. Føles ut som jeg var utrolig heldig denne gangen og kom meg helskinnet igjennom uten noen alvorlige symptomer. Tar ihvertfall en lærdom av dette her og ikke gjør samme feil igjen.føler at vis det blir en neste gang så kommer det ikke til og gå bra...
Sist endret av Tarm; 2. juni 2020 kl. 08:33.