Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 676
Jeg så mesteparten av denne filmen igår, men jeg var ikke helt rusfri, så jeg har ingen anelse om navn på den, har stort sett lett overalt på nettet i hele dag men finner ikke filmen igjen.

happenings i filmen:

To manner kuttet av armene på en dame for å så stappe pinner inn i såret og klipte av henne tungen. så ble hun satt ut til å være fugleskremsel eller noe + en voldtok henne

De to unge mennene som gjorde dette blir drept på en brutal måte med avkapning av hodet osv, og sendt hjem til pappen eller noe

som dere ser så husker jeg lite, men det var en utrolig SYK film husker jeg. så det er et MUST at jeg ser den rusfri!

gikk alltså på tv2 natt til idag.. noen så fikk det med seg?
Film: Titus

(Titus). Amerikansk drama fra 1999. Krig, slaveri, intriger, sex, tortur, drap, voldtekt, incest, kannibalisme, hevn og atter hevn. Det gikk unna når Shakespeare skulle underholde. Hærføreren Titus Andronicus (Hopkins) vender hjem til Roma etter en vellykket kampanje mot goterne. Han har goternes dronning, Tamora (Lange), og hennes to sønner med som slaver.
Regi: Julie Taymor. I rollene: Anthony Hopkins, Jessica Lange, Alan Cumming, Colm Feore, James Frain, Laura Fraser, Harry Lennix, Angus MacFadyen, Matthew Rhys, Jonathan Rhys Meyers. Aldersgrense: 18 år. (t)

Tatt fra tv2 tv-guide...
Trådstarter
takk RadioSlave

Tv-guiden på tv2 jasså. Jeg finner ikke fram til noe når jeg er på Tv2's hjemmeside. Tvnorge sin er mye lettere syns jeg!