Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 793
noen som vet om noen bra sider me kule tatoveringer?
jeg er på jakt etter sånn hiphop/rap miljø tatoveringer og realitet, liksom tatoveringer som har noe å si, skal ikke barre være tøffe.. skal bety noe!


søkte litt i forumet men fant ikke det jeg er på jakt etter.

takk for alle svar å linker
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Google det. Tror du får ganske mange fler sider der, enn her (tatto r&b / tatto hip hop / tattos / tatto / etc.

EDIT: Link: www.justfuckinggoogleit.com der finner du det du trenger
Også er det jo tatt opp en del ganger før på forumet Vet iallefall at det skal være en ganske stor tråd med det i
Hvis du vil at den skal bety noe, så design en selv..? Om du finner en på nettet så betyr jo den ingenting for deg egentlig.. Den er fotsatt bare "tøff"
Hvorfor begynte det å blinke "wannabee" øverst på skjermen min når jeg leste denne tråden?
Ta heller å fiks deg noe selv, kanskje som betyr noe for deg, blir mye mer spesielt da. Litt kjipern hvis du møter en kis med samme tatovering for eksempel...

Eller kom opp med noe orginalt, eksempler finner du i eldre tråder jeg ikke gidder å finne fram.
Trådstarter
jah, kansje jeg skal ta meg en J å sette meg ned til å tegne litt =)
lenge siden jeg har tegnet nå, men kunnskapen kommer vell tilbake. ty
Du kan alltids sjekke ut www.tattoofinder.com for inspirasjon!
Gå til en tatovær som kan tegne, f.eks. Glenn i Sandnes eller Tattoori på Empire i Stavanger. Få dem til å tegne det du er ute etter. Da slipper du å vandre livet gjennom med drit smurt utover kroppen, slik som halve norge gjør...

Og at den skal bety nå...vel...det er jo bare piss. Det viktige er at den betyr noe for deg, ikke for halve verden. Det er din kropp...
Finn deg noen som er flinke til å tegne (om du ikke er det selv) og kom opp med et godt og orginalt design, som ninja5000 sier, betyr noe for deg!