Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2410
Anonym bruker
"Løs Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvorfor har nesten aldri plugsa mine speed inne lengre, før kunne jeg få tak i det hele tiden null problem

er det mangel på speed for tiden akkurat som hasjtørken som var her for noen måneder siden eller lyger plugsa til meg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hvorfor har nesten aldri plugsa mine speed inne lengre, før kunne jeg få tak i det hele tiden null problem

er det mangel på speed for tiden akkurat som hasjtørken som var her for noen måneder siden eller lyger plugsa til meg
Vis hele sitatet...
masse fart i oslo og omegn, har merket lite på mangel på speed
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
masse fart i oslo og omegn, har merket lite på mangel på speed
Vis hele sitatet...
For mye speed her i bergen XD


Kjekk ut dark-web om du trenger, jeg liker helst å kjøpe av folk jeg møter face to face.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 30. november 2020 kl. 00:19.
Anonym bruker
"Løs Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
hvorfor lyver plugsa til meg ??
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hvorfor lyver plugsa til meg ??
Vis hele sitatet...
Kanskje du er en drittsekk?
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Kanskje du er en drittsekk?
Vis hele sitatet...
Han er sikkert typen som lager avtaler å aldri dukker opp.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hvorfor lyver plugsa til meg ??
Vis hele sitatet...
Haha, men altså.. Det har ikke falt deg inn at de faktisk ikke har? Morsom konklusjon å trekke; at de lyver fordi det fins andre steder.

1. Kanskje de ikke er så keen på å selge speed lenger.
2. De har ikke tilgang til stoffet.
3. De liker deg ikke, fordi du er paranoid og tror de lyver til deg.
Anonym bruker
"Ulykkelig Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja har også problemmer ned å skaff speed i tønsberg
Er lettere enn noensinne å kjøpe kvalitetsgodsaker med anmeldelser på nettet, til og med 12-åringer klarer å få alt mulig innenlands i postkasse på 2-5 dager, at folk fortsatt kjøper utblandet søppel på gata er beyond me.
Sist endret av Åsburgerbro; 3. desember 2020 kl. 20:15.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hvorfor lyver plugsa til meg ??
Vis hele sitatet...
Kanskje du er typen til å skrive masse inkriminerende på sms/snap/facebook og ikke snakke i kode i telefonen når du skal ha tak i varer? Ikke vet jeg.
Og derfor har plugsa dine bestemt seg for å slutte å selge til deg/møte deg med varer i frykt for å bli tatt.

De årene jeg solgte holdt jeg meg langt unna mennesker som hadde for vane å ta diskusjoner om mengder og pris, kvalitet osv. over SoMe, telefon og meldinger.
Ikke verdt risken, så de kuttet jeg ut ved å si ting som "har ikke" "er tom" helt til de sluttet å kontakte meg.

Å avtale å møtes i dag fordi du vil være rask burde være nok.
Sist endret av krystallkongen; 3. desember 2020 kl. 21:33.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis de ikke liker deg allerede kan du like så greit spørre hvorfor. Hvis du ikke klarer å rette opp i det vet du det ihvertfall til neste dealer du kolmer i kontakt med.
Eller kanskje plugsa dine i utgangspunktet har sluttet å selge nå enten permanent eller før jul fordi det er en familiemåned, men ikke sier det så direkte fordi de ikke vil miste deg som kunde.

Eller kanskje de bare er tomme? Det er i mine øyne mest sannsynlig med mindre du er slik jeg skrev øverst.
Umulig å si om de lyver eller ikke.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis de ikke liker deg allerede kan du like så greit spørre hvorfor.
Vis hele sitatet...
Spørre en du kun har et kunde-dealerforhold til om hvorfor vedkomne ikke liker deg?

Det er litt småsprøtt da, og ikke forvent å få noe særlig ut av et eventuelt svar.
Sist endret av krystallkongen; 3. desember 2020 kl. 21:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
Er lettere enn noensinne å kjøpe kvalitetsgodsaker med anmeldelser på nettet, til og med 12-åringer klarer å få alt mulig innenlands i postkasse på 2-5 dager, at folk fortsatt kjøper utblandet søppel på gata er beyond me.
Vis hele sitatet...
At folk gidder å gi blodpris på deep er beyond me.
Har du en stabil kontakt så har det aldri vært billigere å farte!