Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1421
Jeg går på ukentlig urinprøver. Har nå til fredag. Savner så sykt å ta livet med ro mens jeg fyrer en joint. Tror dere det hadde gått om jeg tar meg en joint rett etter urinprøva på fredag, snakker 0,5g weed.

Neste urinprøve vil da være neste fredag. Worst case, mandag (stikkprøve).

Legger til at jeg har null toleranse for øyeblikket. Sist jeg røyka er mange måneder siden.
Sist endret av Ung og dum; 28. oktober 2020 kl. 23:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Moden Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil tro du er clean. I hvert fall hvis du drikker mye vann og trener litt frem til prøven. Men det er likevel en liten risiko, så personlig ville jeg latt være.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil tro du er clean. I hvert fall hvis du drikker mye vann og trener litt frem til prøven. Men det er likevel en liten risiko, så personlig ville jeg latt være.
Vis hele sitatet...
Tror også jeg hadde vært clean. Problemet er bare om jeg blir tatt på fersken er jeg ganske fucked.

er det forskjell på når weed går ut av utinet i forhold til hasj?
Sist endret av Ung og dum; 28. oktober 2020 kl. 23:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Tror også jeg hadde vært clean. Problemet er bare om jeg blir tatt på fersken er jeg ganske fucked.

er det forskjell på når weed går ut av utinet i forhold til hasj?
Vis hele sitatet...
Ikke noen forskjell ifra hasj/weed mtp når du er clean igjen, det er hvor mye av godsakene som er i hasj/weeden som bestemmer det. Siden hasj som regel er sterkere vil det da ta lenger tid pga det. Ville gått for weed, da det som regel har mindre THC innhold enn hasj pga dette.

Er du tjukk, tynn, lav eller høy forbrenning?
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg hadde følt meg skuffet og fått litt angst ol jeg hadde gjort det. Ikke hadde jeg nytet rusen, og etter hadde jeg angra og stresset. Er du sikker på du vil gå gjennom dette? Jeg hadde droppet det, og heller røyket dobbelt så mye når siste prøve er tatt
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
7 dager kan gå akkurat, men ville ikke satset på det.
Ta heller prøvene som en velfortjent toleransepause.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Ikke noen forskjell ifra hasj/weed mtp når du er clean igjen, det er hvor mye av godsakene som er i hasj/weeden som bestemmer det. Siden hasj som regel er sterkere vil det da ta lenger tid pga det. Ville gått for weed, da det som regel har mindre THC innhold enn hasj pga dette.

Er du tjukk, tynn, lav eller høy forbrenning?
Vis hele sitatet...
Er ikke tynn men slim. Er litt høy. Vet ikke helt med forbrenninga men, jeg er en ung person så den burde vel være høy?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg hadde følt meg skuffet og fått litt angst ol jeg hadde gjort det. Ikke hadde jeg nytet rusen, og etter hadde jeg angra og stresset. Er du sikker på du vil gå gjennom dette? Jeg hadde droppet det, og heller røyket dobbelt så mye når siste prøve er tatt
Vis hele sitatet...
Jeg blir nok ikke ferdig på urinprøvene før om 8-9 måneder, har gått der 6 lange. Sååå... jeg er ganske lei. Er ikke en person som misbruker noen ting, jeg behandler alle stoffer med respekt (kanskje ikke nikotin da hehe). Så ikke forstå meg feil, kan godt vente.

Mulig jeg får to uker pause tre dager før nyttårsaften. Skal a fyres litt og kanskje litt annet godt da. Men hadde vært sykt digg med en J nå til fredagen f.eks.
Sist endret av Ung og dum; 29. oktober 2020 kl. 22:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde ikke satsa på det. Det er vel en grunn til at du går på urinprøver og? Så vet ikke helt om jeg kjøper den at du er en person som ikke misbruker noe og behandler alle stoffer med respekt..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde ikke satsa på det. Det er vel en grunn til at du går på urinprøver og? Så vet ikke helt om jeg kjøper den at du er en person som ikke misbruker noe og behandler alle stoffer med respekt..
Vis hele sitatet...
Joa skal ikke si at jeg ikke har tatt stoffer akkurat. Men misbruk ville jeg ikke sagt. Kun brukt rus i sosiale settinger, aldri alene. Har ofte hatt 2-3 uker pauser.

Grunnen er fordi vi lever i et land med fucka ruspolitikk...
Starta som deg, tok en joint imens jeg var på ukentlige prøver. Endte med at det gikk fint hver gang selv når jeg bare hadde et par dager på meg. Minste var vel 2 dager tror jeg. MEN! ikke hør på meg, da drakk jeg sikkert 5-6 liter vann dagelig samtidig som jeg trente sikkert 5 ganger uken.
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ville ikke ha gamblet når maginene er så små. Alle er forskjellig fysisk. Det koker ned til hvor villig du er til å ta konsekvensene i et worst case scenario.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Enkelt inntak err ofte ute veldig raskt. Har opplebd så rakst som at jeg har røyket nattings en dag og barnevernet tok up nesten norgen som var negativ.

Men da hadde jeg ikke røyket på en stund.

Har amdri opplebd enkelttiltak sitte mer enn et par dsger. Evt kjøp thc tester.

Testdeg har en som tester 4 forkslelige nivåer. Normslt regnet alt under 50ng som rein prøve. Sier de noe da sier man bare man satt i en bil der en tulling fyrte opp en joint, men at de burde se på prøven at den er negativ siden den er under 50ng
Er rimelig sikker på at det skal gå bra. Men det er et sjansespill.
Om det blir formye stress godder jeg ikke. Er liksom det som er hele greia med en joint for meg, å slappe litt av. Så hvis du tar bort den delen kan jeg heller vente.
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Om det blir formye stress godder jeg ikke. Er liksom det som er hele greia med en joint for meg, å slappe litt av. Så hvis du tar bort den delen kan jeg heller vente.
Vis hele sitatet...
Da hadde jeg bare drøya den til en ordentlig mulighet tilbyr seg.