Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 679
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
Tok mdma på fredag, og har nok tygget meg selv i leppa eller noe da jeg senere på kvelden oppdaget at overleppa var veldig håven, men kunne ikke se noe sår eller noe. Etter trippen gikk vi på en speed binge som varte gjennom nattå, så munnen har nok gått litt på høygir da også tenker jeg.
Når jeg våknet i dag ser jeg at det ikke lenger er bare håvent, men at det også er noe gulfarge som kommer frem, ser ut som noe puss eller noe, + at deler av opphevningen begynner å bli skorpete.

Noen som vet om dette er noe jeg burde gå til legen med, eller er det noen jeg må gjøre dersom det er betent? Eller går det bare over av seg selv?
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Herpes? Dra til legen i morgen du
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er nok heller herpes dette. Ta test hos legen av det åpne såret og få salve på apoteket
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har bestilt time hos legen nå, men det ser jævlig ut og begynner å komme puss ut. Bør jeg rense med pyrisept eller bacimycin eller noe, eller bare la det være?
Dersom det faktisk er et munnsår forårsaket av herpes simplex, så kan Zovirax-krem brukes til symptomatisk behandling. Tror det beste for deg er å fra til et apotek og rådføre deg der inntil du besøker legen. Krem med styrke 5% er reseptfri og koster litt over 100 kr
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Typisk herpes såvidt venner beskriver. Dra til søndagsåpent apotek å kjøp herpes krem med en gang! Trenger ikke resept. De kan svare deg på om du kan rense med andre ting også. Tror jeg hadde latt være å prøve noe uten å ha forhørt meg med apotek først. Pusset kan du tørke vekk med et toalett tørk, ikke tørk og dra, bare "pat" /klapp veldig lett på.