Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 5433
Heihei.

Tenkte jeg skulle legge ut en kort rapport fra opplevelsen jeg hadde for en tid tilbake. Jeg hadde en venn tilstede som bare tok lsd og for og passe på meg.(Meget greit med en trip sitter på slike eventyr) Om dette var et godt valg, er jeg ikke så sikker på nå i etterkant. Mer info i rapporten.
Vil referere til denne personen som P igjennom rapporten.

Først litt bakgrunns info. Jeg har god erfaring med både lsd(opptil 250ug), sopp(opptil 6g) og mdma separat med 10+ turer på hver disse stoffene. Jeg har tidligere kjørt en candyflip(lsd+mdma) men det var ingen merkeverdig opplevelse. Normalt sett får jeg meget lite visuelle endringer på lsd, mens sopp har gitt meg full-on dmt visuals ved flere anledninger.
Hele uken i forbereding til denne turen tok jeg større doser Piracetam og noopept samt noen andre nootropics og kosttilskudd for og få mest ut av opplevelsen. Jeg tok også 1 uke pause fra mitt ellers daglige cannabisinntak. Dette mest for og få en renere tur og for og beskytte meg mot skade fra mdma'n.
Jeg ønsket gå dypere enn noen gang tidligere og hadde tilfeldigvis en meget ren og god syrelapp på 250ug som jeg hadde testet noen uker tidligere som ble en av mine beste syreturer hittil. Jeg hadde også litt over 2g med en meget potene B+ cubensis jeg fikk kjøpt da jeg var på festival i sommer. Mdma'n var i form av en extacy pille ved navnet north face(200mg testet med testkit)

Ti opplevelsen:
T:0:00 Jeg inntar 250ug syrelapp som blir liggende under tungen i 15 minutter før den svelges. P tar en lapp på 200ug da h*n ikke er like psykedelisk frelst som meg. Jeg begynner som smått og kjenne effektene etter 20 minutter.
T+0:30 Jeg lager meg en te kopp med 2+ gram sopp som drikkes over en 10 minutters periode. Før jeg er ferdig med koppen begynner jeg og kjenne at dette kommer til og bli intenst. Jeg presser i meg resten og legger meg tilbake i godstolen og venter på at effektene skal komme. Det første jeg legger merke til er at jeg blir bare mer og mer sliten i kroppen, som at kroppen min går opp 1 kg i vekt per minutt som går og jeg synker dypere og dypere ned i stolen. Det tar ikke mange minutter før jeg blir liggende pustende og pesende som om jeg skulle ha løpt 50 kilometer uten pause. Jeg blir så sliten at jeg kun ligger og "kjemper om livet" da jeg føler at jeg skal til og dø av utmattelse. Dette er meget irriterende da jeg ikke har opplevd lignende tidligere og det var en noe skremmende følelse. Samtidig som dette skjer komme de visuelle endringene som en rakett og jeg går fra helt klart synsfelt til total smørje på under 10 minutter. Denne endringen er så brutal at jeg nesten ikke kjenner igjen min egen stue. Uansett hvor eller hva jeg ser på er det dekket av dansende mønster på likhet med dette Hele rommet puster og jeg har konstant følelsen av at noe skjer rett bak hode mitt jeg ikke får med meg. Jeg kjenner fort kvalmen komme da kroppens forsvarsmekanisme slår inn og vil kvitte seg med giften jeg har inntatt. Jeg hiver innpå 2 store glass vann da jeg ikke hadde spist på 8 timer for og ha noe å spy opp, samt for og minske risken for at soppen skulle komme opp igjen. Sjangler meg så til toalettet og der braker det løs og jeg spyr så svetten renner.
T+?:?? Jeg prøver konstant og formidle hva jeg føler og ser til P og merker fort at språk og kommunikasjon viser seg og være vanskeligere en jeg hadde forventet. Jeg sliter kraftig med og få satt sammen en full setning og har store problemer med og uttale ord da hele ansiktet og munnområdet føles oppblåst og ute av drift. Jeg er fortsatt litt tilstede i hode og det er meget fascinerende og observere dette mens det skjer. Jeg husker spesielt godt at jeg fortalte P at fra en uvitende persons synspunkt må jeg nå virke som en direkte gal person i min daværende tilstand. Jeg knekker også ut i høy latter helt ukontrollerbart og hopper fra følelse til følelse, åpenbaring til åpenbaring om alt og ingenting her i livet. P har sagt i etterkant a h*n aldri har sett en så tura person som jeg var de 2 første timene inn i denne opplevelsen.
T+2:15 Jeg hadde på forhånd satt opp en plan på når de forskjellige stoffene skulle inntas og da plutselig plinger det i telefonen med varsel om at det var på tide å introdusere molly. Jeg har kommet noe mer til meg selv på dette tidspunktet og klarer nå kommunisere med komplette setninger mens tankegangen og alt det visuelle fortsatt er i full sving. Jeg bestemmer jeg for og starte med halve xtc pillen(da 100mg) da jeg allerede har spydd en gang allerede i frykt om at jeg skulle kaste den opp igjen. Etter mye somling og masse lok klarer jeg endelig knekke denne pillen i 2 og svelge den ene halvdelen.
T+2:40 Ca 10 minutter etter inntak av mdma'n BOOM, baseline. Jeg blir sittende i vill forundring da jeg på 10 minutter gikk fra full tur med lite kjennskap av omgivelsene mine og et tankemønster helt ute av kontroll til og føle meg helt normal. Så normal at jeg føler jeg kunne møtt foreldre, sjefer eller naboer uten problem.
T+2:50 Sakte med sikker kommer mdma'n sigende på og den treffer meg ganske kraftig. Og jeg bestemmer meg for og la være og ta den resterende halve pillen da jeg ikke ser poenget da jeg ikke har behov for en kraftigere mdma tur enn jeg nå har fått. Jeg og P blir sittende og snakke da jeg nå kan snakke som en foss ettersom mdma'n har tatt funk. Jeg ender med og prate høl i hue på P som nå er mer tura enn meg ettersom h*n nå er på sin peak.
T+4:30 Da mdma'n endelig har stabilisert seg er jeg kjempegira på og fyre opp en av de mange ferdigrulla jointene jeg har klargjort til denne kvelden. Ettersom jeg ikke har røyke på en uke har jeg store forventninger. Men, da jeg har mdma i kroppen kan jeg røyke 2 gram uten og merke noe særlig effekt så jeg merker lite av cannabisen.
Kvelden fortsetter med at vi over de neste 2 timene bare blir sittende og snakke om livet, mens vi røyker joint etter joint. P blir bare mer og mer borte da h*n normalt sett ikke røyker så mye mens jeg føler meg helt klar i hode. Jeg åpner meg helt opp til P noe jeg ellers aldri gjør. Jeg åpner meg om depresjon, angst og problemer jeg har hatt i oppveksten og forteller mange ting jeg aldri har sagt ut høyt før. Men som har vært gjemt innerst inne i hjernebarken gjemt under ett teppe.
T+7:00 Jeg begynner og føle meg normal igjen og bestemmer meg for og ta en tidlig kveld da jeg er sliten i hode og ganske så trøtt. Jeg fyrer opp en siste joint før jeg hoppe til køys. 15 minutter etter at jeg har lagt meg begynner merke hvor fjern jeg faktisk er nå som mdma'n har roet seg. Jeg legger også merke til at lsd'n(som jeg ikke tenkte over var inntatt) fortsatt er i full sving. Som om den bare ble satt på pause da mdma'n ble konsumert. Det ender med at jeg blir liggende og loope i en slags labyrint de neste (?) timene hvor jeg løp rundt og rund uten og finne noen utvei. Minnet veldig om labyrinten fra Harry Potter i en av de siste filmene.

Dagen derpå våkner jeg og føler meg superdeprimert. Jeg angrer stort på mye av tingene jeg sa kvelden før og at jeg åpnet meg som jeg gjorde. Ettersom P kun var på lsd ble det noe krasj da jeg søkte mdma kontakt noe jeg ikke fikk. Jeg ender opp med og hive i meg for mye benzo(Etizolam & XanaX) bare for og få denne dagen og gårsdagens tur ut av verden. Denne fæle uvanen fortsatte i god periode etter turen før jeg nå i senere til har klart og skjerpe meg litt.

Jeg har hatt det ganske tøft i etterkant av denne turen da mye av tingen som ble sagt under turen har gått opp for meg de siste ukene og jeg har slitt med og håndtere alt det negative som kom frem. Jeg har heller ikke snakket med P siden turen da jeg nå føler jeg ikke klarer møte h*n uten og knekke sammen.
Jeg har bestemt meg for at jeg aldri igjen skal ha en tripsitter eller ture med andre folk om jeg skal ta større doser sopp eller lsd. Av den simple grunn at jeg følger tvangen til og kommunisere og være sosial fremfor og fokusere på turen. På mine tidligere 4, 5 og 6 grams turer alene på sopp har jeg bare hatt positive opplevelser da jeg kun har hatt meg selv og forholde meg til. Jeg kommer heller ikke til og kombinere sopp og mdma igjen da jeg føler soppen skal holde hellig og ikke forstyrres,
Lsd og mdma kommer jeg nok til og ta igjen i fremtiden da jeg har testet dette før og det funket helt greit sammen. Dog ingen himmelsk opplevelse.


Beklager om teksten er noe rotete. sliten etter en lang dag.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
takk for at du skrev dette, lærerikt! Da tror jeg faktisk ikke jeg vil prøve å blande mdma og sopp
Bra tripprapport dette, men hvorfor du kaster i deg Sopp LSd og Emma i en fei skjønner jeg ikke. Har god erfaring med å candyflippe og hippieflippe, og spesielt hippieflip funker veldig godt til det meste. Mine venner og jeg pleier heller å ta en heroisk dose sopp eller syre så prater man en del om ting, og tilbringer mye tid uti skauen. Så røyker man litt når man går å legger seg. Håper du finner ut av tingene du sliter med, psykedelisk har en tendens til å dra mye ting opp til overflaten.