Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 938
Er i en vrien situasjon.

Jeg var og reise, endte opp med å bli ett par dager ekstra da billettene var fleksible.
Jeg hadde selvfølgelig reiseforsikring, men den gikk ut på de siste 2 dagene var ferien.

Jeg havnet på sykehuset den nest siste dagen, og regningen ble stor som bare faen.

Det var en dag utenfor coverage tiden min. De betalte og spurte ikke om flybilletter.
Nå er jeg tilbake, og de har derimot sendt meg mail og spurt om dette.

Har de mulighet til å sjekke opp dette? Evt sjekke email billettene jeg gir dem?

Jeg vet jo at det skal være ganske vanskelig å ringe et flyselskap og få informasjon om andre passasjerer egentlig.
Når forsikringsselskaper må ha pasientens samtykke for å hente ut informasjon i legejournal så tviler jeg på de bare kan ringe flyselskapet og hente ut info, men samtidig, hvis du blir bedt om å dokumentere noe, og begynner med dokumentforfalskning, så ligger du enda verre ann..

Vurdert å bruke andre reiseforsikringer (jeg bare antar at jeg ikke er alene i å ha flere å velge imellom siden dette følger med så og si alle kredittkort, fagforbundsmedlemskap og fast jobbansettelser)?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jepp, jeg har sjekket men jeg er ikke forsikret gjennom noe annet. Brukte ikke kredittkort til å bestille reisen heller, makset det bare ut på sykehusregningene.