Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2284
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Hey freaks.

Denne helgen skal jeg prøve Salvia og LSD for første gang. Det eneste jeg har vært borti er cannabis som jeg røyka ganske mye av i ca. 3år før jeg gav meg helt.

Har stor respekt for stoffene, men gleder meg alikevel som en liten unge på julaften. Jeg lurer da på om det er noen typer mat eller drikke som er anbefalt under LSD-trippen. Er veldig glad i mat generelt og liker å prøve nye smaksopplevelser :P

Er det noen typer frukt som er anbefalt foreksempel?
tja.. Ananas smaker godt syns jeg
Vannmelon, druer, juice med fruktkjøtt.. 'Morsomme' typer frukt og bær som man sjelden spiser er generelt sett ganske artig på tur Og mango!
Godis som Sure Sild(syrlighet får en ny definisjon. Kjempemoro), Bamsemums(verdens desidert kuleste konsistens) og gele(my face when eating gello on LSD \(◎o◎)/) er alltid en slager. Se etter ting som er ekstreme med tanke på konsistens og smak. Smash, Troika, ting med flytende kjærne osv er humor.

Drikke som sjokolademelk, fruktjuicer og øl er gøy. Min favoritt er øl, da det smaker akkurat det samme uansett hvilken dimensjon man befinner seg i. Øl er rett og slett bare øl. Nå snakker jeg ikke om å drikke 12stk og bli full, men 1 eller 2 gjennom turen er gøy.
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Trådstarter
Da går jeg til innkjøp av en hel del frukt og bær! Og definetivt troika, eeelsker sjokolade : )

Mulig jeg skriver en rapport når jeg får sammlet alle tankene, ser for meg jeg kommer til å få en god del nye inntrykk.
Eksotiske frukter er tingen. Granateple, mango, druer etc. Vanlig nistemat er fint til litt senere i trippen. Håper du skal ut i naturen (det ultimate trippested), isåfall er solbriller kjekt å ha (siden pupillene dine vil utvide seg voldsomt og det kan bli litt slitsomt for øynene).

Regner med du ikke tenker å blande salvia og LSD
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Trådstarter
Ja, det er meldt sinnsykt bra vær på østlandet der jeg holder til så vi tar turen ut i naturen

Da blir det salviatripp i soffan på fredag og LSD all the way på lørdag :P
Lykke til Skal ut på en liten tur selv i det flotte været!

Jeg bryr meg egentlig ikke så veldig mye om hva jeg spiser og ikke når jeg tripper, tankene er over alle stokker og stein, så legger veldig lite merke til sult følelse eller munchis.
Pleier som regel å kjøpe meg noen kiwi'er siden det smaker himmelsk uansett
Kylling og tequila.
Syre er som alt annet artigere hvis du allerede er god i gassen*enjoy
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Trådstarter
Btw. Hva anbefaler dere å starte med? Salvia eller LSD? Vet de ikke kan sammenlignes, men uansett. Har ikke tenkt å ta de samme dag heller.
Salvia vil (av egen erfaring riktignok) bare gi deg en masse absurde inntrykk, svetting, og null kontroll (gjerne også ego-død om du kommer skikkelig igjennom). Skillet mellom en "god" og en "bad"-trip er ikke så stort, siden hele virkeligheten forsvinner i noen minutter, og det ikke er så lett å kjenne igjen sine egne følelser.

Det er dog, som du sier, to stoff som ikke kan sammenlignes, Salvia Divinorum haller vel mest mot dissosiative stoff, og LSD mot mer klassiske psykedelia. Jeg vil faktisk anbefale LSD først, eventuelt en veldig lav dose Salvia (ikke breakthrough).
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Trådstarter
ja, vi kom fram til å starte med LSD litt tidlig på lørdag. Og evt. ta salvia på kvelden / nattan hvis vi føler for det

edit: Er redd kanskje den salviatrippen kan fucke up noe av det LSD har potensialet til å gi, og tankene du sitter igjen med i timene / dagen etter. Så kan godt hende vi skraper den ideen og tar salvia et par dager senere istedet
Sist endret av Sloth; 25. mai 2012 kl. 08:22.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Lag noe fristende mat på forhånd, det er helt jævlig å bestille peppes mens man tripper. Skjønner ikkee nd ritt, så sumler de og pizzaen er 90% ost og 10% brød, smaker helt jævlig rart i kombinasjon med LSD.
Epler og bananer er godt, men husk å få i deg et skikkelig måltid eller to i løpet av trippen, hvis ikke kan dere rett og slett få vondt fordi dere er sultene, og det er ganske ekkelt.
Sist endret av PerPerPerPer; 25. mai 2012 kl. 08:27.
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
hvorfor ikke ta LSD denne helga og Salvia neste helg? to slike heftige stoffe på samme dag vil vel være litt overkill iom det er første gangen på begge stoffa? aldri prøvd noe slikt, men lsd høres jo magisk ut, Så hvorfor ødelegge det magiske du opplevde på lsd med en Salvia trip bare 6timer unna elns? da rekker du jo ikke og tenke på alt det fete du opplevde på lsd vanskeligere og skrive trip report da de to vil gå litt inn i hverandre osv, hvem vet kanskje salvia greia blir annerledes pga du har lsd spor i kroppen enda osvosv
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Trådstarter
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
hvorfor ikke ta LSD denne helga og Salvia neste helg? to slike heftige stoffe på samme dag vil vel være litt overkill iom det er første gangen på begge stoffa? aldri prøvd noe slikt, men lsd høres jo magisk ut, Så hvorfor ødelegge det magiske du opplevde på lsd med en Salvia trip bare 6timer unna elns? da rekker du jo ikke og tenke på alt det fete du opplevde på lsd vanskeligere og skrive trip report da de to vil gå litt inn i hverandre osv, hvem vet kanskje salvia greia blir annerledes pga du har lsd spor i kroppen enda osvosv
Vis hele sitatet...
Exactly my thoughts, Tribalgoth
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
LSD og mat? Jeg har aldri fått noe som helst matkick under trip. Jeg forstår du tenker LSD må ha noen likheter med cannabis. Just you wait. Tror mat er laaangt unna bevisstheten din hvis du tripper godt

God tur forresten, laugh your ass off
Sist endret av bipbapbop; 25. mai 2012 kl. 08:57.
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Trådstarter
Sitat av aricz Vis innlegg
LSD og mat? Jeg har aldri fått noe som helst matkick under trip. Jeg forstår du tenker LSD må ha noen likheter med cannabis. Just you wait. Tror mat er laaangt unna bevisstheten din hvis du tripper godt

God tur forresten, laugh your ass off
Vis hele sitatet...
Nei, regner ikke med å få noe munchies følelse egentlig. Men man trenger jo litt næring i løpet av timene, og da kan det jo være kult med litt "morsom" mat.
Hadde en fin opplevelse på 7-eleven masse lys + et stort stativ med SKITTLES! Det var awesome å se på + spise! fargerikt godteri som smaker helt sykt try it!

Og god tur! kos dere!
Godteri som smeller i kjeften. Jeg husker ikke hva det heter. Sånn som knitrer. Kjøp det.
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Trådstarter
Sitat av Chirgilchin Vis innlegg
Godteri som smeller i kjeften. Jeg husker ikke hva det heter. Sånn som knitrer. Kjøp det.
Vis hele sitatet...
Skal en tur til svinesund før det braker løs, får se hva vi finner

Merker jeg gleder meg skikkelig nå, hehe :P
Ville definitivt gått for salvia først, ene og alene på grunn av utrolig mye kortere varighet.
just a speck of dust
Vil anbefal å sitte fremfor et speil under de minuttene du er påvirket av salvia rusen, ble litt sånn mindfuck.
Etter min mening ville jeg ikke tatt salvia først. Etter at jeg har røykt det blir jeg sliten og får hodepine (jeg påstår absolutt ikke at dette skjer med alle), og andre jeg har røykt med det blir også utslitte. Greit å være våken og opplagt når man skal på tur.
dfslhfu ooo macarena
Nitropop's Avatar
Frukt du som regel ikke spiser til vanlig kan bli bra..

Ønsker deg en herlig trip ;D
Bradypus variegatus
Sloth's Avatar
Trådstarter
Ja, jeg kan mildt sagt si det var den vakreste opplevelsen jeg har hatt i hele mitt liv. Har tenkte på trippen et par dager nå og holder på med en rapport : ) Poster den sikkert i morgen.
Sist endret av Sloth; 31. mai 2012 kl. 00:00. Grunn: skriveleif