Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1052
Sup?
Har nå skaffet Ableton live til sampling etc. Men siden ableton kun er til samples etc lurer på hva jeg skal bruke til VST'er og selve notene etc.
Topic kidna unrelated.
litt usikker på hva du mener her... beklager for det! men mener du at du ikke kan bruke ableton til vst'er og noter ?
Trådstarter
71 0
ja det mente jeg. skrev egentlig bare "ja" som svar først. men freak er så sykt kresen :P
jeg bruker vst'er med ableton i hvertfall og det er ikke noe problem, så skjønner ikke helt problemet

men det jeg kan si om reason er at det ikke er mulig og legge til eksterne vst'er. man må derfor bruke Reasons sine plugins som kan være litt irriterende. men liker man disse er det jo sikkert greit nok.
Trådstarter
71 0
tja, ikke det andre producere jeg vet om har sagt, nå mener jeg som piano rollen i fl for.x
en vst går jo, men har hørt at ableton er 100% samples etc
det er feil akkurat samme mulighetene for "piano rolls" og vst'er i Ableton. mulig de prater om noe "light" utgaver av Ableton eller slikt, men fullversjonen har disse mulighetene
Trådstarter
71 0
Sitat av Ghostshitt Vis innlegg
det er feil akkurat samme mulighetene for "piano rolls" og vst'er i Ableton. mulig de prater om noe "light" utgaver av Ableton eller slikt, men fullversjonen har disse mulighetene
Vis hele sitatet...
Ok, glhf me ;P