Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 703
Fikk en liten sak til inkasso fordi jeg var midt i flytting og helt glemte den lille regningen på 800 kr som jeg skulle betalt på mastercardet. Saken gikk til inkasso men jeg betalte 7 dager etter fristen men de lot det gå og kanselerte saken hos lindorf.

Hvor lenge står det på meg i banken der, og utenom at jeg ikke får hevet kredittgrensen på 6 måneder, hva andre konsekvenser kan det ha for kundeforholdet mitt til dnbnor? Når jeg evt skal ha billån en gang og slikt?
Snakk med firmaet det gjelder og få dem til å ta det opp med inkassoselskapet at saken er trukket. Du skal per def ikke få en bemerkning hvis inkassosaken har blitt trukket.
Sitat av Deezire Vis innlegg
Snakk med firmaet det gjelder og få dem til å ta det opp med inkassoselskapet at saken er trukket. Du skal per def ikke få en bemerkning hvis inkassosaken har blitt trukket.
Vis hele sitatet...
det var mastercardet regninga var på, altså dnbnor sitt mastercard.

Så dnbnor må ha trukket greia fra inkassoselskapet.. Men lurer fortsatt på om det kommer til å være dumt å ha det liggende når jeg en gang skal søke om billån og slikt i framtiden?
"Øko-Terrorist"
Neida, ikke tenk for mye på dette, alle kan ha uflaks nå og da, så lenge resten av ditt kundeforhold er bra ser jeg ikke noen problemer, dessuten gjorde du deg jo ikke vanskelig eller noe sov med godt sinn.