Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2738
King of Spooning
Acidous's Avatar
Har hørt at tannkrem smørt utenpå en sigarett
skal gjøre deg dopa en liten stund.
Leste om noen som hadde prøvd det, tok visst helt av.
Noen som har prøvd?
Jeg tviler på at noen vil prøve noe sånn, og selv om noen gjorde det, ville de nok ikke fått noe rus.

Prøv selv, og fortell hvordan det gikk.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Zpeef
Jeg tviler på at noen vil prøve noe sånn, og selv om noen gjorde det, ville de nok ikke fått noe rus.
Vis hele sitatet...
Det skal visstnok kutte blodtilførselen til hjernen en liten stund
noe som vil skape en form for rus.
fluor er en form for rottegift, goahead prøv det men tror ikke det ville vært spesielt godt for lungene dine.. drikk heller en six-pack
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Opprinnelig postet av Acidous
Det skal visstnok kutte blodtilførselen til hjernen en liten stund
noe som vil skape en form for rus.
Vis hele sitatet...
Tviler på at det funker ja, og hvis det funker, så er det nok ikke spesielt sunt å kutte blodtilførselen til hjernen...
Jeg kan vel heller ikke helt forstå hvordan det skal gi noen rus...
sikkert bare tøys og tull. ta deg en banan i stedet.
Det er da merkelig hva folk skal prøve. Kjøp heller et par G og røyk det, MYE bedre

Simen
blir vel det samme som å sniffe lightergass? det begrenser også blodtilførselen til hjernen og gir en slags "blackout" som kan minne om en rus. støtter meg derfor helhjertet til Exorchist sitt forslag om å kjøpe etpar G.
Klem hardt rundt halsen med begge hendene gir vel også en viss rus, hvis det kan kalles rus å bli svimmel av blodmangel.
Nei, har ikke noen tro på tannkrem og sigg.
Hehe. Hvorfor prøve så mye rart for å få rus, når det finnes så altfor mange forskjellige produkter allerede?

Lightergass er grusomt. Jeg satt på t-banen med 2 narkiser som sniffa. Holdt på å spy jeg. Den lukta er kvalmende og holdt på å sette seg i vrangstrupen. Hvorfor utsetter de seg for det? Nei, gi meg en joint eller pipe, myyyye bedre

Simen
tror du må bruke Aquafresh da.. 3 forskjellige farger = 3 forskjellige faser i trippen
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Har ikke akuratt tenkt å prøve heller da, bare litt nysgjerrig
på om det virker. Narkotika er for idioter!
Rus tips: sett en flaske midt på gulvet, sett deg ned og røyk en røyk så fort du kan (prøv og ikke pust normalt) hold pusten og løp 10-15 ganger rundt flaska, løp som pokker bortover stua. da opplever du en kjapp liten artig rus.

Her er ett annet rustips: Mal opp 4 muskat-nøtter, ta pulveret oppi ett glass og fyll opp halvparten med vann og resten med appelsinjuice. Dette gir en relativ sterk psykedelisk rus!
Eller man kan holde hodet under vann i 3 timer. Da opplever man en ganske bra, og ganske langvarig rus...

Herregud da folkens
Opprinnelig postet av Schizoma
Her er ett annet rustips: Mal opp 4 muskat-nøtter, ta pulveret oppi ett glass og fyll opp halvparten med vann og resten med appelsinjuice. Dette gir en relativ sterk psykedelisk rus!
Vis hele sitatet...
Det må prøves. I'll get back to it
Les tripreportsa på erowid.
http://www.erowid.org/experiences/subs/exp_Nutmeg.shtml

hadde heller tatt meg litt tjall enn muskat.
Jeg hadde en skikkelig bad-tripp på muskat for ett år siden.
Da spiste jeg seks stykker, trodde det ikke skulle funke og jeg var hjemme med foreldrene mine. Og mens jeg ser på TV begynner jeg å trippe så jævlig...ble bare skjevere og skjevere til det ikke ble gøyt lengre. Så trodde jeg at jeg kom til å dø og jeg måtte si til min mor at jeg hadde spist muskat nøtter! hehe
går det ikke ann å ruse seg på bananer'a? Tar av no dritt og koker det til en klissete masse, eller no?
Joda d går fint det! Men smaken er jævlig! Du tar masse bananer skreller de, og skraper av det hvite på innsiden av bananene og koker det i fire timer eller noe til det blir en seig masse, så tørker du det. Og det blir til ett svart pulver som du røyker!
Hvordan blir rusen?