Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1753
"Barry Cooper, one of the nation's best cops was responsible for catching hundreds of people with massiv eamoutns of marijuana. He believed at the time that he was serving the cause of justice, now his beliefs have shifted toward the rights of the people to do what they desire with their own bodies. In this video he explains all the tactics he knows to catch marijuana users and traffickers."¨

Denne dokumentaren hjelper deg viss du skal ha noe hasj med til utlandet eller til innlandet.. i bilen og hjemme. Og hvordan du bør oppføre deg og se ut osv for å alldri bli tatt!

Kan sees rett over nett på Tv-Links: Never Get Busted


Genial dokumentar, spre villt!
Skal kose meg med den nå! *Åpner link*
Jeg vet ikke helt om dette blir et regelbrudd pga. opphavsretten, men jeg ser nå iallefall på filmen nå. Har ikke kommet til metoder og sånne ting enda, bare livshistorien til denne eks-snuten som prater. Han virker både oppegående og vettug, med hode og hjerte på rett plass. Takk for link.
Veldig mye å lære her.
Takk!
Greit og kunne til neste gang jeg smugler inn hasj
Ser bra ut.. Både fyren og filmen. Takk for tipset..
så denne for lenge siden... viser bare at det så og si er umulig å lure hunder, med mindre man er heldig... men når folk har klips-poser og weed-tags over hele bilen er det jo lett å skjønne hva dem driver med... er slik som å kjøre nark over svinesund... 30mins omvei å tollen stenger 16:00 ca hver dag... fortjener å bli tatt når man er så dum å satser svinesund
Da har jeg noe og se på når jeg skal legge meg i kveld, tnx for linken
Takk for tipset.. laster ned DVDRiP right away!
Nå har jeg mye å kose meg med i kveld: Ny episode av: Prison Break, Weeds, Heroes og denne! Helaften jo
Sist endret av BearSleeps; 25. september 2007 kl. 17:40.
Ser bra ut, sålangt. kan være greit å plukke opp noen triks her, til neste gang man vil ta med seg "litt mer" over grensa.
haha... er det bare meg eller ligner han meget på vår alles favorittskurk David Toska?
Bra video forresten
Takker for denne, kult å se på. Kp fra meg.

Mvh
Bointjau
Jeg så hele sulamitten i går kveld, og følte meg klokere etterpå. Men naiSt, den sier jo ikke at man ikke kan lure hunder, den lærer deg hvordan du skal (ha størst sjanse for å) lure hundene, uten å gi altfor spesifikke eksempler (en bra ting egentlig, hadde han gjort det hadde alle brukt nøyaktig den metoden han brukte, og flere hadde blitt busta).

Ellers var det mye jeg visste / hadde tenkt meg fram til fra før (profiling, snutens egentlige motivasjon, etc), men godt å få det bekreftet fra en slik kilde.

Anbefales.
Sist endret av xtapolapocetl; 26. september 2007 kl. 01:58.