Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1452
når jeg ringer 08, blir jeg videre oppkoblet til politiet.
Det er ikke alle som blir det, derfor lurer jeg på hvorfor.
Og til nå har jeg barre hørt om kriminelle folk som blir videreoppkoplet når de ringer 08.

rykter sier:
Grunnen til at vi blir videreoppkoblet er for at purken kan overlytte oss/meg lettere enn andre. eller at de faktisk gjør det. "SIER FOLK!"
heh... "08" er ikke ett telefonnummer, men en viderekobling som er blitt lagt inn på telefonen din. Dette er kun på nyere telefoner, og du kobles over til 112. Ikke noe spesiellt med det altså. Jeg regner med det er slik pga. at det skal bli enklere å ringe nødtelefonen.
når jeg ringer 08, blir jeg videre oppkoblet til politiet.
Det er ikke alle som blir det, derfor lurer jeg på hvorfor.
Og til nå har jeg barre hørt om kriminelle folk som blir videreoppkoplet når de ringer 08.

rykter sier:
Grunnen til at vi blir videreoppkoblet er for at purken kan overlytte oss/meg lettere enn andre. eller at de faktisk gjør det. "SIER FOLK!"
Vis hele sitatet...
AT du tørr å ringe 08. Da åpner du for overvåkning! Redd deg mens du kan! Meis telefonen i gulvet!
hva faen er det som skjer med folk egentlig? slapp av og nyt livet. leste nettopp en post om gladpack (say no more), og overvåkning og slikt. den dagen jeg pakker inn skjermen min i plastfolie er det aliens som styrer oss hehe..
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kort sagt har DarkStar fullstendig rett. Blir du avlytta, så er det ingen måte du kan finne det ut på, ettersom det går rett fra sentralen til politiet.
Sitat av vidarlo
Kort sagt har DarkStar fullstendig rett. Blir du avlytta, så er det ingen måte du kan finne det ut på, ettersom det går rett fra sentralen til politiet.
Vis hele sitatet...
nei, er vell ingen tvil om det. men "ole hvermansen" burde ikke gå rundt og føle seg overvåket, selv om risikoen er der. som sagt, slapp av og nyt livet

(ps: hvis det sitter en stakkars fyr med liten tissetass på et mørkt kontor og gjennomgår det jeg skriver nå, så skal du hver så god få lov til det)
Ikke noen nyhet. Ringer du 911 vil du også komme til 112. Har du en britsk telefon og ringer 999 kommer du også til 112. (Britiske nødnummeret er 999). I England er det det samme, du kan ringe 112, 991 og 999 for å komme til politiets nødnummer. Dette gjelder nyere mobiltelefoner, "viderekoblingen" er gjort i telefonen, ikke i telefonsentralen.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Vell erfart ved og ringe 911. .
drQ
Egendefinert
Og dette har vel vært oppe før... minst èn gang.