Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1568
[COLOR=Green]Halla[/COLOR]

er det noen som har en link eller har lyst til å forklare hva du trenger for å foreksempel lage xtc, ghb, sprit, speed osv?..

hva jeg trenger og hvilke ingredienser?!


er veldig intressert i å få kunnskap om dette emnet

takk for alle svar.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hvis du søker på forumet her og/eller google vil du finne en hel del om dette. Hvis du skal ha sjanse til å lage noe av dette, må du hvertfal orke å lese deg frem til svarene.

Her er forøvrig en liten guide til GHB som jeg skrev for en stund siden:

http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=23184
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sprit er vel den eneste tingen her jeg ser for meg at du kunne lage selv (beklager om jeg virker nedlatende i den påstanden, men du fremstår ikke akkurat som noe kjemiker), kanskje ghb, som skal være relativt 'enkelt' om du har GBL fra før, men det er like ulovlig så hvorfor ikke bare skaffe det ferdige produktet.

Du kan jo se på MDMA syntesen her, og som du ser er ikke dette noe pizzalaging akkurat, man må ha god forståelse av kjemi.

Her har du forøvrig en syntese på amfetamin, jeg vet at siden har blitt nevnt av flere, så jeg antar at oppskriften er 'god fisk', men kan ikke garantere noe.

Å forklare disse oppskriftene i enkel norsk går vel ikke helt, kjemi er en presis og tidskrevende vitenskap, den eneste som kan forklares enkel er vel spritbrygging, som jeg egentlig ikke vet mye mer om enn at man lager en sats (sukker, gjær og vann?) som man varmer opp, og når man destillerer det så ender man opp med alkohol, tror det har blitt diskutert flere ganger i forumet her, det gjelder bare å bruke søkefunksjonen.
takk takk folkens!
let the reading begin.