Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2412
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det å didde ut på rusmidler er enkelt å greit å være så rusa at personligheten din slutter å fungere og en annen personlighet tar over hele eller deler av kroppen din. Det går i rykk og napp istedet for gradvis overgang. Ved utdidding kan du plutselig oppleve at synet ditt er helt klart også forsvinner synsfeltet ditt samtidig som om du kjenner at øyeeplene dine stitter på noe du ikke ser. Eller at du er helt døv og at munnen din beveger seg og snakker med folk du ikke hører. Når du er helt utdiddet merker du ingenting, du vet ikke engang at det skjer, du føler ingenting og du tenker ingenting. Du har blitt sparket ut av kroppen din uten at du kan merke det. Når du kommer tilbake merker du ofte at du er et helt annet sted enn der du var sist og du kommer som regel delevis tilbake med en sans eller en kroppsdel av gangen.

Det skiller seg fra blackout ved at du istedet for å våkne som hele deg selv kræsja på en seng eller sofa uten å huske en dritt våkner du som bare hørsel midt i en samtale eller slosskamp på en fest før resten av kroppen kommer i din kontroll uten at du husker bæret hva som ble sagt av munnen din for to sekunder siden.

Har selv diddet ut på LSD og våknet i samtaler der jeg tydeligvis har hatt en skikkelig connection med de folka for å bare miste den og lure på hvem de er for å så miste meg selv igjen og få tilbake connectionen med de folka når jeg er borte. Det er på en måte skikkelig kult og skikkelig nedtur at man er bedre på å være populær når man er bevistløs enn når man er tilstede. Mye morsomme øyeblikk da. Noen med liknende opplevelser?

Utdidding kan skje på alle rusmidler, men min erfaring er at hallusinogener da spesielt PCP og ketamin gjør det oftest og kraftigst, men også LSD og høye doser cannabis. Har også skjedd på uforsvarlig store doser metamfetamin, men bare kortvarig for min del.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Eneste lignende jeg har opplevd var nystagmus på litt for mye mefedron



Skulle ønske du kunne bruke et annet ord en didding, selv om det sikkert har en spesiell betydning for deg så skjønne jeg ikke helt hva du mener.
Er veldig interessert i dette. Har litt dilla på dissosiativer og har vært i noen underlige tilstander. Trodde jeg hadde shamaniske gener en kort stund Noe sjangs du kunne fortalt litt om hvordan PCP opplevdes, hvis du fikk testa det?
Den kulturen er så fjernt fra Norge virker det som. Er nyskjerrig på om det kan sammenlignes med 3-meo-pcp og 4-meo-pcp på noen måte eller om det er et helt annet beist. Under relativt kontrollerte forhold vel og merke, ikke i helt pykotiske tilstander selv om det er spennende lesning.
Sist endret av Bothrops; 24. august 2020 kl. 02:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg vet ikke hva du prater om selv om jeg har mine erfaringer. Men nystagmus som nevnt over får jeg hver gang jeg legger i to snusposer isteden for en om morgenen.
Er dette et ord du fant på selv!?
New generation
colakork's Avatar
Fått det på overdosering av ectasy piller jeg spiste som godteri en kveld.

Havnet i en drømmeaktig fase og startet å rydde utav treningsrommet. Kjefta på broren min og sa han må hjelpe til å rydde sånn mamma slapp å bære alt for oss.
Var skikkelig utav det og trodde jeg hjalp mor med å flytte ting når jeg rydda utav mitt eget treningsrom.

Fikk høre om det dagen-derpå også kom minnet tilbake ordentlig.

Har ikke rørt x siden Var skummelt å havne såpass i drømmefase. Gikk liksom med øynene nesten lukka og prata som om jeg prata i søvne :s

Broren min har heldigvis god erfaring selv med drugs så han fatta jo og fikk stoppa meg for å så distrahere meg med hvor digg en sofa og dyne hørtes ut
Sitat av Fiskesaus Vis innlegg
Er dette et ord du fant på selv!?
Vis hele sitatet...
Tipper det spiller på DID, altså dissosiativ identitetsforstyrrelse? Siden h*n beskriver å skifte mellom personligheter.
R.i.p 23.04.2021
Fikk det engang jeg blandet dxm med lsd, ingen artig opplevelse.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jepp har diddet ut selv midt i en LSD tripp som gikk til helvette, når jeg kom til meg selv igjen var jeg midt i en samtale med politikvinne som spurte "Er du sikker på det bare er allergitabletter du har tatt?" Jeg skjønte ikke bæret av hva som hadde skjedd.
Skjedde meg ett par ganger. Den ene gangen, på sopp, var det en japansk admiral fra 2. verdenskrig som "tok over" kroppen min. Den gikk frem og tilbake i stua, som om det var et skipsdekk, med hendene bak ryggen. Jeg hadde lite kontroll over munnen som snakket av seg selv og klandret meg for diverse ugjerninger.

En annen gang, på LSD, MDMA og ketamin, følte jeg at Shiva besatt meg og kroppen begynte å danse av seg selv. Jeg er ingen dansefyr, men damn det var ikke en elegant dans!

*en elegant dans mente jeg å skrive
Sist endret av Stray Wanderer; 24. august 2020 kl. 12:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Fikk besøk av den japanske generalen på en amf psykose for et par år tilbake
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jepp har diddet ut selv midt i en LSD tripp som gikk til helvette, når jeg kom til meg selv igjen var jeg midt i en samtale med politikvinne som spurte "Er du sikker på det bare er allergitabletter du har tatt?" Jeg skjønte ikke bæret av hva som hadde skjedd.
Vis hele sitatet...
Her ja, dette virker som det fenomenet. Betryggende å høre at andre har opplevd noe sånt på LSD. På en annet måte er det vanvittig ekkelt, tenk å didde ut permanent uten å komme tilbake. Da har man i praksis mistet livet.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet ikke helt hva du mener eller hva diddet ut er.. men har "kobla" ut og plutselig kommet til meg selv alt ifra noen timer til dager senere på div hardkjør..

Det verste var da jeg helt plutselig kom til meg selv med min mor sittende på kne foran meg, gråtende og tryglet meg og jeg stod med en pistol i hånda rettet mot panna hennes. Kom til meg selv etter jeg hadde fyrt av et skudd i veggen på stua.

Ingen anelse på hva jeg hadde holdt på med før det eller hvor lenge jeg hadde holdt på i "zombieverden" før jeg kom til meg selv igjen
Har koblet ut heelt på MDMA og sittet og bablet med kompis/venninne for så å fem sekunder senere ha glemt samtaleemnet helt.

Har også, på samme rusmiddel, "teleportert" fra et øyeblikk til et annet.
F.eks, jeg sitter i en sofa og skravler og plutselig, uten noe minne i mellomtiden, er jeg ute og hopper på en trampoline, og plutselig er jeg på badet og dusjer med en venninne etc.

Dette har kun skjedd på høye (les: skadelige) doser MDMA, og som regel med Cannabis involvert.

Mitt råd til alle når det kommer til MDMA er å alltid ta relativt lave doser (80-150mg) og hold det til maksimalt et par-tre ganger i året.
Hvis ikke er det bare å vinke farvel til en noenlunde stabil psyke.
Sist endret av krystallkongen; 24. august 2020 kl. 19:50.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Har koblet ut heelt på MDMA og sittet og bablet med kompis/venninne for så å fem sekunder senere ha glemt samtaleemnet helt.

Har også, på samme rusmiddel, "teleportert" fra et øyeblikk til et annet.
F.eks, jeg sitter i en sofa og skravler og plutselig, uten noe minne i mellomtiden, er jeg ute og hopper på en trampoline, og plutselig er jeg på badet og dusjer med en venninne etc.

Dette har kun skjedd på høye (les: skadelige) doser MDMA, og som regel med Cannabis involvert.

Mitt råd til alle når det kommer til MDMA er å alltid ta relativt lave doser (80-150mg) og hold det til maksimalt et par-tre ganger i året.
Hvis ikke er det bare å vinke farvel til en noenlunde stabil psyke.
Vis hele sitatet...
Det å teleportere som du beskriver er akkuratt det å didde ut føles som. Hvis man didder helt ut i sofaen også styres kroppen din uten at du er involvert og gjør en annen aktivitet også kommer du tilbake med følelsen av at du teleporterte fra der du var til der du er nå. Det at man blir overasket av å oppdage at man gjør noe er typisk i den sammenhengen. Noen har tenkt,planlagt og gjort dine handlinger, mens du tenkte på ingenting.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg vet ikke hva du prater om selv om jeg har mine erfaringer. Men nystagmus som nevnt over får jeg hver gang jeg legger i to snusposer isteden for en om morgenen.
Vis hele sitatet...
Godt dere nevnte nystagmus, det er noe annet og forskjellen er at øyer med nystagmus gjør bevegelser som er umulig å gjøre frivillig og det er ikke viljestyrte bevegelser med mål eller mening.
Opplevde å didde ut de to første gangene jeg tok LSD.. Første gangen tok jeg 200ug (bad trip etter hvert) og tok 400ug andre gangen (dummeste jeg noen gang har gjort, hehe.)

Første gangen ble jeg trigget av at vi plutselig gikk ut (tror jeg diddet ut akkurat når vi skulle ut første gangen) og kom mer til meg selv mens jeg bablet som bare faen om noe som ikke ga mening. Plutselig sa han ene: HEY. Skal vi gå inn igjen? ... Eller noe lignende, og da skjønte jeg at de bare ville passe på meg så jeg ble med inn og ble ganske stille en stund. Diddet ut flere ganger senere, samtidig som at jeg var i en time-loop. Noe av det ekleste jeg har opplevd i dette livet.

Andre gangen jeg tok syre var jeg drita full fra før av, så det gikk rett vest egentlig. MYE rus på fest, for å si det enkelt... Jeg ba kompisen min om å ta meg med til han, for jeg skjønte at dette kom til å gå galt. Diddet ut utallige ganger under denne trippen og våknet forskjellige steder med noen få sanser om gangen. Den ene gangen jeg kom tilbake til meg selv var jeg omringet av vektere, politi og ambulansepersonell. Jeg tenkte "hvordan i helvete havna jeg her?" og han ene sa: enten så putter vi deg i tvangstrøye, eller så blir du med oss frivillig. Fyfaen så fucka jeg var den dagen. Jeg trippet i ca ett døgn.....

ALDRI ta LSD på fest, og aldri med noen som helst du ikke stoler 100 prosent på. Da brenner du deg på en måte du ikke kan forestille deg før det faktisk skjer!
Sist endret av Lykkestjerna; 24. august 2020 kl. 21:20.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Lykkestjerna Vis innlegg
Opplevde å didde ut de to første gangene jeg tok LSD.. Første gangen tok jeg 200ug (bad trip etter hvert) og tok 400ug andre gangen (dummeste jeg noen gang har gjort, hehe.)

Første gangen ble jeg trigget av at vi plutselig gikk ut (tror jeg diddet ut akkurat når vi skulle ut første gangen) og kom mer til meg selv mens jeg bablet som bare faen om noe som ikke ga mening. Plutselig sa han ene: HEY. Skal vi gå inn igjen? ... Eller noe lignende, og da skjønte jeg at de bare ville passe på meg så jeg ble med inn og ble ganske stille en stund. Diddet ut flere ganger senere, samtidig som at jeg var i en time-loop. Noe av det ekleste jeg har opplevd i dette livet.

Andre gangen jeg tok syre var jeg drita full fra før av, så det gikk rett vest egentlig. MYE rus på fest, for å si det enkelt... Jeg ba kompisen min om å ta meg med til han, for jeg skjønte at dette kom til å gå galt. Diddet ut utallige ganger under denne trippen og våknet forskjellige steder med noen få sanser om gangen. Den ene gangen jeg kom tilbake til meg selv var jeg omringet av vektere, politi og ambulansepersonell. Jeg tenkte "hvordan i helvete havna jeg her?" og han ene sa: enten så putter vi deg i tvangstrøye, eller så blir du med oss frivillig. Fyfaen så fucka jeg var den dagen. Jeg trippet i ca ett døgn.....

ALDRI ta LSD på fest, og aldri med noen som helst du ikke stoler 100 prosent på. Da brenner du deg på en måte du ikke kan forestille deg før det faktisk skjer!
Vis hele sitatet...
Jaa det der er didding deluxe. Kjenner meg godt igjen i det du beskriver. Har heldigvis ikke vært så uheldig å havne i trøbbel med politiet mens man didder ut på syre høres mad stresss ut
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jaa det der er didding deluxe. Kjenner meg godt igjen i det du beskriver. Har heldigvis ikke vært så uheldig å havne i trøbbel med politiet mens man didder ut på syre høres mad stresss ut
Vis hele sitatet...
Det gikk heldigvis helt fint, og samarbeidet godt med dem. Jeg gjorde ikke noe annet når jeg var borte enn å være helt zombie.
Anonym bruker
"Viss Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
store mengder syre kombinert med phenibut midt på majorstuen skapte en god dose didding ja. Husker bare at jeg våker av å råkline med en random kjærring rett ved siden av den lille kebabsjappa i midtrabatten, før hun forsvinner og blir borte.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Har koblet ut heelt på MDMA og sittet og bablet med kompis/venninne for så å fem sekunder senere ha glemt samtaleemnet helt.

Har også, på samme rusmiddel, "teleportert" fra et øyeblikk til et annet.
F.eks, jeg sitter i en sofa og skravler og plutselig, uten noe minne i mellomtiden, er jeg ute og hopper på en trampoline, og plutselig er jeg på badet og dusjer med en venninne etc.

Dette har kun skjedd på høye (les: skadelige) doser MDMA, og som regel med Cannabis involvert.

Mitt råd til alle når det kommer til MDMA er å alltid ta relativt lave doser (80-150mg) og hold det til maksimalt et par-tre ganger i året.
Hvis ikke er det bare å vinke farvel til en noenlunde stabil psyke.
Vis hele sitatet...
Jeg har også hatt det sånn på store mengder MDMA. Personlig synes jeg ikke det er noe behagelig med den teleporteringen
Sitat av Fleinfjes Vis innlegg
Jeg har også hatt det sånn på store mengder MDMA. Personlig synes jeg ikke det er noe behagelig med den teleporteringen
Vis hele sitatet...
Enig, når man kommer opp i sånne doser blir alt bare forvirrende og surrete. Mye diggere å holde dosen lav og ha en tur der man faktisk er til stede og kan nyte MDMAen både fysisk og mentalt Jeg har enda til gode å føle meg lykkeligere enn jeg gjorde de første turene på Emma.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Enig, når man kommer opp i sånne doser blir alt bare forvirrende og surrete. Mye diggere å holde dosen lav og ha en tur der man faktisk er til stede og kan nyte MDMAen både fysisk og mentalt Jeg har enda til gode å føle meg lykkeligere enn jeg gjorde de første turene på Emma.
Vis hele sitatet...
Samme gjelder her og du, har konkludert med at jeg rett og slett ikke tåler MDMA fordi det er en rus som tar mye mer enn den gir for min del. Har en tendens til å tippe altfor langt nede etter en tur, afterglow opplevdes først i starten for mange år siden.

Sidenote: Begynte å ta en del forhåndsregler når jeg fant ut at jeg var bipolar, og etter det har det vært så mye lettere å være rus(mis)bruker.
Sist endret av Jokke; 25. august 2020 kl. 01:55.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med meg har det skjedd to ganger på MDMA i for store doser. Snakka komplett bullshit, gjerne til folk som ikke var der begge gangene. Og sikkert til en del som faktisk var til stede, men det var visstnok så usammenhengende at nervene roa seg greit, allikevel voldsomt ubehagelig

MDMA er overvurdert til festbruk etter min erfaring, "de falske løfters mor" pleide vi å kalle det, på grunn av den overjusterte dosen alle virker til å ta på fest.

Gøy de første gangene når man er relativt ung, men det gir svært lite ift. psykedelika eller terapi.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
2c-e og cannabis teleportering. Var så far gone at jeg våknet opp litt her og der. Sto og så på en utedo en stund og tenkte "dette er en do. Hvordan og hvorfor er jeg her?" før jeg forsvant inn i ingenting igjen. Kom til meg selv på en bar, så på gjestene rundt meg og fikk panikk. Løp fra stedet og forsvant ikke mer inn i automatikkmodus den trippen.
Japansk admiral? Yamoto er en kul fyr han, sålenge man følger ordre.