Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2088
Hvordan håndterer dere MDMA panikk for at kroppen ikke klarer å kvitte seg med væske?

Ettersom det er viktig å drikke for å hydrere kroppen, men ikke alltid man klarer å få ut noe på do. Det kan føre litt til panikk for min del. Hvor jeg har hørt skrekk historier hvor noen drakk for mye MDMA og døde.

Ikke alltid det er så lett å ha tellinga på hvor mye man har drukket under en tur?

Noen tips generelt rundt panikk/stress MDMA-turer?
Sist endret av fiberen; 9. juni 2020 kl. 02:11.
Drikk et par liter vann i timene før du skal droppe, og kanskje et glass mens du tripper. Og når du e rpå vei ned igjen så kan du ta deg to gode glass vann. Hvis du er god på å drikke før og etter så er det ikke så viktig med hvor mye du får i deg under selve trippen, hvis ikke du har planer om å danse i 5 timer i strekk og redroppe en megadose og forsette utover morgenkvisten.
Personlig så har jeg forsonet meg med at det eneste man kan gjøre er å ta tida til hjelp eller alternativt bli på dass en stund, jeg har sittet der i minst en halvtime ved flere anledninger, lengre enn det og skulle jeg tro. Det kan svi og det er tungvindt men jeg synes personlig det er et ganske merkelig, men et ettertraktet høydepunkt ved å ta MA. Vet ikke hvordan det er for deg men for meg så må jeg på en måte få pikken til å forstå at den skal pisse manuelt om det gir mening. Med det sagt er jeg utstyrt med ei god blære fra før av så jeg er flink til å holde meg, men husker en gang jeg hadde fått tak på noen skikkelige sterke knips som i tillegg til å være proppa med ren MDMA også inneholdt MDA, som er mer potent og gjør at de effektene varer lengre. Husker ikke eksakt hvor lenge jeg holdt meg, usunt mange timer i hvert fall, men det føltes som å få kontakt med gud, bli født på ny 17. Mai og julaften i en og samme åpenbaring da jeg omsider fikk pressa det ut.

Pass på å ikke overdrikk, ta tida til hjelp som sagt og hvis du er en som liker å eksperimentere litt er faktisk Ketamin det beste verktøyet jeg noen gang har vært borti mot og få pissa på MA, helt sant. Den løser opp muskelen igjen så du får lettere for å pisse mye kjappere. dessuten er det helt magisk å snorte noen heftige lisser ket når du kommer ned fordi de to utfyller hverandre såpass godt, min favorittkombo i alle fall. Så klart forutsatt at du vil det selv.

Hvis du drikker tilstrekkelig før trippen så trenger du ikke bælme under trippen heller, så kan du heller ta noen glass vann når du begynner å komme ned. Hos meg sitter effekten som gjør at jeg sliter med å pisse i lenge uansett, men har du drukket nok på forhånd er du ganske safe.

Oi, mens jeg skriver dette ser jeg at Sargasm beat me to it, men poster det like vel. Great minds think alike, eller noe sånt.
Sist endret av equimanthorn; 9. juni 2020 kl. 02:30.
Trådstarter
21 4
Hvis man drikker "nok" på forhånd av trippen? Må man ikke etterhvert få det ut av systemet på en eller annen måte. Og det kan jo være litt krevende.

Eller tenker du at man må drikke+tisse deretter starte trippen? Også ta 1 glass med vann i timen mens trippen er aktiv?

Takk for svar, nyttig hjelp for meg
Når urinen først er i blæra har du egentlig kvittet deg med væsken, selv om det absolutt ikke føles sånn. Det eneste som gjenstår er å få det ut, men det påvirker kroppen like mye som en stein du må holde i hånda.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hadde en kjæreste som ofte tilbrakte en time på do under oppturen, for å bli sosialiserbar når hun tok mdma eller sopp.
Men alt var fint når hun kom ut, da.

Kan være vanskelig å "sentrere" seg selv med for mange inntrykk og mennesker rundt seg, slik at man kan nyte den endrede formen
Tror det er en forklaring av en viss verdi her
Sitat av fiberen Vis innlegg
Hvis man drikker "nok" på forhånd av trippen? Må man ikke etterhvert få det ut av systemet på en eller annen måte. Og det kan jo være litt krevende.

Eller tenker du at man må drikke+tisse deretter starte trippen? Også ta 1 glass med vann i timen mens trippen er aktiv?

Takk for svar, nyttig hjelp for meg
Vis hele sitatet...


Jepp, beklager litt krøkkete formulering i det forrige innlegget mitt. Ja, gjerne piss før du starter, drikk normale mengder under selve trippen, typ et glass eller 2 med noe digg, juice, brus, energidrikk osv, og når du er på vei ned spe på med vann, at least that's how I roll. Det verste som kan skje er at du må pisse litt etter hvert, men når du er på nedtur så klarer man som regel å få det ut uansett om man bare er tålmodig. Bruk litt tid på dass om du må det, hvis du må pisse, eller vent enda lengre og ikke prøv å fokusere så mye på at du må pisse. Det kommer jo Ann på blæra di så klart men det er jo ikke så mye du kan få gjort, pissinga er som den er. Tålamod is key, pisse får du gjøre tidsnok uansett.
Trådstarter
21 4
Takk for gode svar alle sammen.

Gleder meg til neste trip. Hele 3 år siden sist!!!!
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dypp pikken din i lunkent/varmt vann, brik et glass eller whatever. Ta det litt steg for steg med varmen, men altså så varmt som er behagelig. Funker 10/10 ganger
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dypp pikken din i lunkent/varmt vann, brik et glass eller whatever. Ta det litt steg for steg med varmen, men altså så varmt som er behagelig. Funker 10/10 ganger
Vis hele sitatet...
haha rareste tipset jeg har hørt om.
Det folk ikke klarer å forstå med at det er viktig med vann når man ruller på emma er at man skal drikke vann, som normalt...
Ikke bøtte i seg vann, med mindre du står å danser fem timer i strekk så trenger ikke kroppen din mere vann enn normalt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
For å legge til litt info til det Kjelldriver sier: MDMA fører til at kroppen holder igjen vann i kroppen. Så det kommer helt an på hva slags aktivitet/omgivelser du er i om du trenger mer vann enn vanlig. Artikkel om MDMA og vanninntak.

MDMA er et euforisk og dels psykedelisk stoff, om du opplever panikk i løpet av opplevelsen så er dette bekymringsfullt, enten er det ikke bare MDMA i det du har tatt eller så kan det være snakk om overdosering eller mentale faktorer inn i bildet og man burde vurdere å avstå fra å bruke slike stoffer, i det minste for en god stund fremover.
Sist endret av Dodecha; 10. juni 2020 kl. 15:35.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dypp pikken din i lunkent/varmt vann, brik et glass eller whatever. Ta det litt steg for steg med varmen, men altså så varmt som er behagelig. Funker 10/10 ganger
Vis hele sitatet...
Fungerer faktisk å holde en finger under rennende lunkent vann.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sist jeg tok MDMA så fikk jeg ikke pissa på 24 timer. Var helt jævlig...
IKKE drikk mye vann under MDMA. Hvis du bare har tenkt å ligge i sofaen,chille og nyte rusen.. så ser jeg ikke et poeng at du skal drikke mye. Bare drikk mye hvis du er i ekstrem aktivitet.

En ting som alltid hjelper meg, er å gå i dusjen, ta vannet så VARMT du klarer, og ta dusjstrålen på penis/dåsa. Dette gjør at kroppen og penis blir mye mere avslappet og varmt... det kan ta en stund. men det hjelper. og vipppss... så kommer urinen ut
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med tanke på hvor dårlig folk husker mens de er på MDMA og hvor lett de glemmer ting, så finner jeg personlig ikke vann imens jeg er ruset. Jeg pleier som å regel å ta ut 2-3 liter og sette dem på stuebordet, og det er det jeg har å drikke. Tenker ikke så mye mer over det, hvis du noier på at du ikke vil klare å pisse under rusen, så er det bare å gå på dass før, og du klarer deg lett 4 timer uten å pisse uten at det skal bli farlig.