Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2664
Hei, si at en snusboks fylt med godsaker ble med uhell kastet innover(alt fra 2-10 meter) skogen. Dette skjedde på natten så akkurat hvor på stien dette skjedde er uvisst. Selfølgelig så er boksen grønn og skogen dekket av lyng.

Har prøvd å lete men det er umulig å finne den.

Er det noen måter jeg ikke har tenkt på som gjør det lettere å skille plast fra lyng når man leter?
Sist endret av Miccheck12; 21. april 2020 kl. 11:18.
Hvilken skog? kan hjelpe deg med å lete
420 all the time
Hash cat's Avatar
Synd at du ikke finnern :/ . Er vel ikke så veldig mange andre metoder enn å leite, dessverre.
Det er nok bare å sette seg ned på kne og lete systematisk gjennom hele området, ev. hvis du har litt flaks slik at den hvite skriften ligger synlig så kan det kanskje være lettere å lete med en lommelykt når det begynner å bli mørkt.
Heter vel finnern vinnern��
Systematisk leting. Plastboksen har en annen lyd en lyng. Hva med å slå en pinne?
Kjenner du noen med hund som er trent på feltsøk eller lignende?

Min hund heter snusboks på kommando (beste trikset den kan!)
Hvordan forsøpler man ved et uhell? Var vell heller uhell at du forsøplet med feil snusboks Skjerpings!!
Håper innerst inne at noen har rydded opp etter deg og fått seg en hyggelig belønning.

Let systematisk og merk hvor du har vært allerede. Ikke så mye annet man får gjort.
Du får gjøre som de gjør ved utgravninger og slikt. Lag et rutenett over hele området du tror du kan finne den. Også er det bare til å gå ned knær og lete skikkelig. Rute for rute. Noen pinner ned i jorda og litt hyssing eller om du føler deg sikker på arbeidsminnet ditt kan du lage et virtuelt rutenett og ta det derfra.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Tenk å kaste en snusboks med cannabis i disse tørketider.. jeg hadde ligget der ute og leita enda jeg as.
#Skattejakten :-D
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er glad jeg ikke får positive effekter av cannabis lenger, og derfor røyker jeg ikke lenger. Alle løper rundt desperate som heroinister som trenger dosen sin for å ikke bli syk, ja seff hasj og heroin er ikke sammenlignbart så spar meg for den du, men når folk betaler opp til 1000kr for en grammer med marokk da ser du at hasj er mer avhengighetskapende enn disse frelste stonerne tror.
420 all the time
Hash cat's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er glad jeg ikke får positive effekter av cannabis lenger, og derfor røyker jeg ikke lenger. Alle løper rundt desperate som heroinister som trenger dosen sin for å ikke bli syk, ja seff hasj og heroin er ikke sammenlignbart så spar meg for den du, men når folk betaler opp til 1000kr for en grammer med marokk da ser du at hasj er mer avhengighetskapende enn disse frelste stonerne tror.
Vis hele sitatet...
Skal faktisk si meg 100% enig. Jeg er vel hva du kan kalle definisjonen av en stoner, og jeg savner veldig bønne.