Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1282
Hei, har i disse karantene tider knasket tramadol og xanax for å ikke kjede ræva av meg..
Ble sånn at det til slutt bare ble en vane å gå å knaske, å merket i går når jeg skulle ha en «fridag» fra drugs så ble jeg helt rar, rastløs og kald som bare det.. vetikke om det er noe tegn på abstinenser, men isåfall om det er det, har dere noe tips til nedtrapping ? Dette har jeg ikke fått av lege så må gjøre det på egen hånd..
takk for svar !!
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Hvor lenge, hvor mye og hva har du tatt? Er nok abstinenser du føler på og det kan være kjipt det. Slutt mens leken er god
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Kjenn på det og vær glad du kan slutte. Det er informasjon som er verdt å lære og du er i perfekt posisjon til å lære noe viktig de fleste aldri opplever, uten særlig risiko.
Er det for ille hjelper det jo å dekke over med andre ting, bare det ikke er opiater
Sist endret av Bothrops; 22. mars 2020 kl. 16:13.
Ja gi deg nå før du går veien gjennom subutex til heroin, til sprøyter og så videre. Been there, still doing that. Går på metadon nå, har gjort det i langt over ti år, og det funker dårlig på meg. Håper på å få bytte til morfin, men da måtte jeg slutte med flere av mine medisiner, som jeg stresser litt med nå, avrusning blir jo ikke aktuelt på lenge nå med corona pandemien.

Peace and love, stay safe.

saviour
Ok tusen takk for svar!
Har brukt tramadol og xanax i ca 2 uker ish, men har brukt å ha perioder der jeg tar en del piller og så en periode der jeg nesten ikke drikker engang, men ble litt skremt når kjennte den følelsen av at jeg ville ha mere.. kjøpte meg mere idag men skal ta det med ro etter det, skal bruke det jeg har igjen på å trappe ned.. men igjen, takk for svar!
Dessverre er det ofte slik at man kjøper "en gang til", for å utsette problemet som en gang vil komme uansett. Stopp med det nå før du en dag sitter der å "ikke kan slutte".

Brukte endel tramadol selv for en tid tilbake, lagde til og med en tråd her inne der jeg lurte meg selv til å tro at forbruket ikke ville bli et problem, for jeg "brukte det kun ved ekstreme ryggsmerter en gang i blant". Ett par piller ble til 10, så 20. Du skjønner tegninga. Jeg kutta det heldigvis ut når jeg kjente abstinensene du snakker om, å jeg skal aldri hive driten i kroppen igjen.
Skjønner.. har 2 piller igjen (200mg) så skal prøve å bruke de på å trappe ned, så det blir en litt mere smuud slutt en bråstopp.. var så absolutt ikke dette som var planen når jeg satt i karantene å kjøpte tramadol x xanax .. men så fort kan det vist gå..

Men noen som vet om xanax og tramadol er farlig kombo? Har brukt xanax for å sovne, har vært litt cola inni bildet noen kvelder, så har tatt xan for å sove, men har ogsa tramadol i kroppen.. vetikke hvordan denne komboen er
Sist endret av knaskellerknep; 23. mars 2020 kl. 05:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tramadol er ikke så lurt å bruke sammen med stimulerende stoff som cola og speed, men benzo som xanax hjelper på det problemet som kan oppstå ved å blande tramadol og stims mener jeg å ha lest hvertfall, det er fare for en slags anfall som benzo motvirker. Men det gjør det ikke til en bra combo altså, bare nevner det pga det gikk fint med deg. Men har hørt om problemer med stimulanter og tramadol som er litt stimulerende i seg selv.

Peace and love, stay safe.

saviour
Ok den er grei! Takk