Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 6108
Da er det bare å glede seg til å få kontroll over enheten sin igjen.

følg jailbreak fyren på twitter for oppdatering når man kan laste ned: https://twitter.com/Pwn20wnd

den kommer til å bli tilgjengelig her: https://unc0ver.dev/

Viktig! Dersom du har oppdatert til 13.3.1, må du nedgradere til v13.3 ASAP.
Grunnen til det er fordi man kan bare installere versjoner som apple signerer, og det er ukjent hvor lenge de velger å signere en versjon. Siste versjon er alltid første prioritet for apple. Så ikke vent!

Man nedgraderer ganske enkelt ved å laste ned versjonen via ipsw.me og går inn i recovery mode. bruk google for fremgangsmåte.
Sist endret av Patrick; 13. februar 2020 kl. 01:15.
Hei! Vurderer å jailbrake min XS MAX.

I gamle dager brukte jeg å «roote» android-telefonen min, så har noe relatert erfaring på dette området.


Likevel har jeg noen spørsmål angående jailbreak:

Påvirker dette batteritiden i stor grad?

Hvordan er sikkerhetsnivået? Er det trygt å fortsette å bruke banken på mobilen og bankid på mobilen?

Vil dette påvirke måten telefonen samspiller med andre apple-enheter?
Eks. Macbook, apple watch, airpods.

Er det mye problemer eller bugs?

Er det lett å fjerne jailbreak igjen? Vil jailbreak påvirke verdien på telefonen når jeg skal selge den?
Villig til å lære
HeineOppNed's Avatar
17 8
Sitat av havhe00 Vis innlegg
Hei! Vurderer å jailbrake min XS MAX.

I gamle dager brukte jeg å «roote» android-telefonen min, så har noe relatert erfaring på dette området.


Likevel har jeg noen spørsmål angående jailbreak:

Påvirker dette batteritiden i stor grad?

Hvordan er sikkerhetsnivået? Er det trygt å fortsette å bruke banken på mobilen og bankid på mobilen?

Vil dette påvirke måten telefonen samspiller med andre apple-enheter?
Eks. Macbook, apple watch, airpods.

Er det mye problemer eller bugs?

Er det lett å fjerne jailbreak igjen? Vil jailbreak påvirke verdien på telefonen når jeg skal selge den?
Vis hele sitatet...
Påvirker dette batteritiden i stor grad?
Både ja og nei, det kommer ann på hvor mye man laster ned av diverse tweaks osv, det kan både påvirke batteritiden negativt og positivt

Hvordan er sikkerhetsnivået?
Det er fortsatt like trygt å bruke bank apper, bank id etc. Det eneste problemet som kan fore komme er at man ikke kommer inn på bankappene pga telefonen er jailbreaka, men da kan man laste ned noe som heter Liberty Lite også funker appene som normalt


Vil dette påvirke måten telefonen samspiller med andre apple-enheter?
Det vil ikke påvirke måten telefonen samspiller med andre apple-enheter på, bare at man mister garantien på telefonen man jailbreaker

Er det mye problemer eller bugs?
Tilbake til det jeg skreiv i stad, det kommer ann på hvilke tweaks man laster ned via cydia, jeg har jailbreak på min XR 1.13 og jeg er stor fornøyd så langt


Er det lett å fjerne jailbreak igjen?
Det å fjerne jailbreak er relativt lett, og etter man har fjernet jailbreaken blir telefonen akkurat sånn det var før du jailbreaka den

Håper jeg fikk svart deg på det meste
Mvh
Heine
Sist endret av HeineOppNed; 18. februar 2020 kl. 20:09.
Takk for meget bra svar!